Integrovaná marketingová komunikace = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOCIÁLNÍ EKONOMIKA SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR SPOLEČNOST VĚDECKOTECHNICKÝCH PARKU ČR Mezinárodní spolupráce AIP ČR a SVTP ČR v rámci programu INGO Pavel Švejda řešitel.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
2009ATODA Telemarketing, spol. s r.o.2 Představení společnosti Adresa: Čechova 1, České Budějovice Zahájení provozu: duben 2005 Tel./Fax.: 387.
Direct marketing (stručně úvodem)
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Úvod do integrované marketingové komunikace Leoš Bárta
Trestně-právní aspekty restrukturalizací Turnaround Management Association: Restrukturalizační fórum 2013 Ladislav Smejkal.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Komunikace a stimulování prodeje
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Evropský rozměr informačních služeb pro mládež …nejsme v tom sami!
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingový mix Petra Krajníková.
úvod pojetí a obsah marketingu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
U.S. presidential election VY_32_INOVACE_3A17 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová.
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Jak mohou PR agentury pomoci MSP a lze jejich přínos změřit?
Copyright, 2006 © EKRK.com EKRK-International Strategy EKRK in International Perspective EKRK and Added Value European Association of Real Estate Brokers.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Digitální Česko – veřejná konzultace Ing. Jan Duben ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Vítejte na MARKETINGU.
Ministerstvo informatiky ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_09.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Vítejte na MARKETINGU. Údaje Vyučující: Klára Doležalová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Základy marketingu. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 8 Komunikační mix.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Mediální plán.
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Představení podnikatelských aktivit v regionu. Kdo jsme: RHK Brno je samostatným právním subjektem v rámci sítě HK ČR. Byla zřízena na základě Zákona.
3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:
DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingové techniky
Zabezpečení cloud prostředí
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Elektronický obchod z pohledu České republiky
PROFESSIONAL ENGLISH IN USE
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Integrovaná marketingová komunikace
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Vítejte na MARKETINGU.
Tomáš Fliegl Odbor vysokých škol
Transkript prezentace:

Integrovaná marketingová komunikace = a concept of marketing communications planning that recognizes the added value of comprehensive plan that evaluates the strategic roles of a variety of communication disciplines – for exemple, general advertising, direct response, sales promotion, and public relations – and combines these disciplines to provide clarity, consistency, and maximum communications impact (American Association of Advertising Agencies). „An Army of One“

Přímý marketing

Záruky nepodmíněná – „Vy buďte soudcem“ podmíněná časově omezená omezení poškození způsob použití pouze oprava n. výměna dvojitá záruka konkurenční zdramatizovaná nabídka ponechání

FEDMA (Federation of European Direct Marketing) – 2002 Survey on Direct and Interactive Marketing) Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) – 2002: nejdůležitější je stále adresný direct mail, roste neadresný direct mail, telemarketing Přístup opt-in, opt-out, projekt „Safe Harbor“, směrnice „balance of interest“

Přímý prodej Direct Selling in Europe evolution - Sales (in millions €) Number of direct sellers evolution

Multilevelmarketing 1940 – California Vitamins, později přejmenována na Nutrilite 2 nejlepší distributoři Rich DeVos a Jay Van Andel založili Amway Corporation 1960 Glen Turner založil společnost Glen W. Turner Enterprises 1975 – Federal Trade Commission a tzv. „Pyramidový zákon“ Rozsudek FTC vs- Amway 93 FTC 618

Nepřetržité programy předplatné automatické plány zásilek klubové plány Způsoby přihlášení: záporná volba závazek členský plán (slevová služba, předplatné katalogu a přizpůsobená služba)

Fixies - DM kampaň:„Rodičovský rádce“ produkt: plenkové kalhotky Fixies cíl. skupina: těhotné ženy gynekologové mající těhotné pacientky

Telemarketing out-bound (=odchozí) telemarketing = aktivní in-bound (=příchozí) telemarketing = pasivní

Direct-response TV marketing (DRTV) = televizní marketing s přímou odezvou Teleshopping

Převzaté zdroje: Telemarketing a právní aspekty po vstupu do EU – MAM z Výdaje firem na přímý marketing v roce 2002 vzrostly o 14 procent – MAM Mezi Čechy slábne zájem o adresné nabídky a reklamy – MAM z GENERATION NEXT – MAM z Evropa žije direct marketingem – MAM z Přímý prodej v číslech – MAM z Přímý marketing. Strategie z NASH, E. Direct marketing Fixies pracují s direct marketingem. Strategie z Komerční call centra zažívají boom. Strategie z TÁCHA, D. Teleshoppingový boom v ČT. Strategie z Internetový marketing a elektronické obchodování. Strategie z Integrovaný přímý marketing. Strategie z