Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Větrák předloha vymodelovaný.
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
ZŠ a MŠ Frenštát pod Radhoštěm, Tyršova –2011 Letem ke klíčovým kompetencím aneb Pohádkou o Raškovi to nekončí Projekt je realizován v rámci Operačního.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
ZŠ a MŠ Frenštát pod Radhoštěm, Tyršova –2011 Letem ke klíčovým kompetencím aneb Pohádkou o Raškovi to nekončí Projekt je realizován v rámci Operačního.
Václav Martínek. Evidence předení koček Vytvoření nové databáze - Po přihlášení se k databázovému serveru (Database Engine) si ze všeho nejdříve vytvoříme.
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Definice vlastního stylu, podmíněné formátování (Calc) Markéta Zakouřilová.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Vypracoval: Petr Němeček
Technické kreslení.
GIMP – úpravy fotografií
KONTROLA A MĚŘENÍ Technologické zkoušky
KONTROLA A MĚŘENÍ Zkoušky mechanických vlastností ZKOUŠKA TVRDOSTI
KONTROLA A MĚŘENÍ Metrologie
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Modul 5 AutoCAD. Příkaz Rozlož rozloží složený objekt, jehož komponenty chceme modifikovat samostatně RozložEnter napíšeme příkaz Rozlož a stiskneme Enter.
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
AutoCAD Modul 3.
AutoCAD Modul 4.
Tabulky v Microsoft Excel Vypracovala: Mgr. Drahoslava Drábková Dne: ICT2/1/3/15.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_32_INOVACE_TE_1 Název školy: Základní škola Velké Opatovice, okres Blansko Název programu: Operační program Vzdělávání.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
Projekt „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“,reg.číslo CZ.1.07/3.2.05/ je spolufinancován.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Zkoušky mechanických vlastností
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Fotokoláž Číslo DUM: III/2/VT/2/3/48 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická oblast:
Sbírka úloh CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis. CZ.1.07/1.1.1O/
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 3. Seznámení s programem Autodesk „Inventor“ – CAD Název sady: CNC.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 6. Přenos modelu mezi programy „Inventor“ a „EdgeCAM“- základní nastavení.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
SŠ-COPT Uherský Brod Ing. Zatloukal Martin
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: mgr
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Digitální učební materiál
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Tvoření složek a zástupců
ArchiCAD nástroj Sloup
SŠ-COPT Uherský Brod Ing. Zatloukal Martin
Malování - uložení a otevření obrázku
Transkript prezentace:

Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. CVIČENÍ 26 OZUBENÍ 1 INVENTOR 2015

Vytvoříme formulář sestavy. Součásti vytvářené v Accelerátoru Design lze vytvořit jen v tomto prostředí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 2

Označíme Návrh a z nabídkové lišty vybereme nabídku Čelní ozubené kolo Nejdříve musíme sestavu uložit. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 3

Zde je vidět celou otevřenou nabídku možných ozubených kol. my si zvolíme Čelní ozubené kolo Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 4

Ve scénáři návrhu nastavíme Vzdálenost os. Zadáme počty zubů, modul a šířku ozubení. Výběr potvrdíme příkazem OK Odklepneme model do sestavy a uložíme ji. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 5

Situace je následující Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 6

Okamžitě výběr uložíme příkazem ctrl+S Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 7

V adresáři se vytvoří složka OZUBENÍ a uloží se také sestava s označením OZUBENÍ Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 8

Ve složce otevřu OZUBENÍ a dále podsložku dále otevřeme podsložku Design Accelerator a zde si otevřeme Čelní ozubené kolo1 Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 9

Na horní ploše kola založíme náčrt a nakreslíme otvor s drážkou pro pero Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 10

Vytáhneme obrys přes celou tloušťku kola Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 11

Na vnitřní hrany drážky vytvoříme zaoblení Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 12

Na horní ploše založíme náčrt a odečteme do požadované hloubky Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 13

Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 14 Na vnitřní plochu vytvoříme náčrt kružnic a zakótujeme jej. Vytáhnutím je odečteme do požadované hloubky

Výsledný tvar kola Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 15