25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Představení společnosti
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Mediální školení „aneb jak se plánuje“ Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
semestrální práce z předmětu mab
Nejčastěji poslouchané rozhlasové stanice podle věkových skupin Autor:
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Praha, 15. června 2010 Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Televize 8. ročník.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
Představení jednotlivých stanic + rodiny rádií
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Mediální školení „aneb jak se plánuje“. Agenda V rámci prezentace se zaměříme na jednotlivé mediatypy zvlášť Datové výzkumy + a – jednolivých mediatypů.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
ČESKÝ IMPULS 981 AM Pozitivní nostalgie
25 / 1 / 2011.
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vysoká škola technická a ekonomická
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Poslechovost rozhlasových stanic v cílových skupinách Radio Projekt 4+1Q2014-2015

25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh Představení společnosti RADIOHOUSE Produktová řada Analýzy poslechovosti Výhody spolupráce s RADIOHOUSE 25let ZKUŠENOSTÍ

Základní parametry TÝDENNÍ POSLECHOVOST: 84% populace 12-79 let = 7.396.000 PRŮMĚRNÁ DÉLKA POSLECHU: 5 HODIN DENNĚ RÁDIO OSLOVUJE VŠECHNY VĚKOVÉ SKUPINY LIDÉ POSLOUCHAJÍ RÁDIO V PRŮBĚHU CELÉHO DNE Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Obchodní subjekty na trhu v roce 2015 60 stanic / Share = 51,7% 19 stanic / Share = 23,1% 15 stanic / Share = 23,1% Evropa 2 Hitrádio FM Liberec Frekvence 1 Hitrádio Magic Brno Programová síť BBC ČR (Zet) Hitrádio Vysočina Hitrádio Orion SM Blaník Praha a Stř. Čechy Hitrádio Orion OL+VAL Blaník Jižní Morava Hitrádio FM (Labe/Most) Blaník Severní Čechy Hitrádio Magic Blaník Jižní Čechy Helax Blaník Liberecko Jih Blaník Západní Čechy Jihlava Krokodýl Blaník Východní Čechy Oldies Radio Petrov Blaník Valašsko Relax Bonton Rock Max City Rock Rádio Šumava Classic Praha Rock Rádio Jižní Čechy Color Music Rádio Contact Liberec Rock Rádio Jižní Morava Čas Čas Rock Rock Rádio Východní Čechy Černá Hora Dance Rádio Rubi Egrensis Samson Expres FM Sázava Fajn Radio Zlín Fajn Radio Západní Čechy Fajn Radio Jižní Čechy Fajn Radio Vysočina Fajn Radio Agara Fajn North Music Fajn Radio Life Fajn Radio Hity Free Rádio Gama Rádio Haná Hitrádio FM Plus Hitrádio Faktor Hitrádio Dragon Hitrádio FM Crystal ČRo Radiožurnál ČRo Dvojka (Praha) ČRo Vltava ČRo D-dur ČRo Rádio Wave ČRo Regina (Praha) 10 regionálních studií ČRo ČRo Jazz Rádio Junior ČRo Plus Rádio Impuls Rádio Beat Country Rádio Kiss Hády Kiss Morava Kiss Jižní Čechy Kiss Proton Kiss Publikum Kiss Delta Kiss 98 FM Signál Rádio Radio 1 RockZone 105,9 FM Radio SPIN Český Impuls Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Celoplošné produkty 2015 Týdenní poslechovost (tis.) / Podíl na trhu (%) v populaci ČR = 12-79 let 2 celoplošné a 57 lokálních a regionálních rádií Kvalitní program, silné značky, nejúspěšnější rádia pod jednou střechou Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE zastupitelství O nás 5.4mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 51.7% PODÍL NA TRHU 3.5mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ Nejefektivnější a nejsilnější spojení na rozhlasovém trhu 60 úspěšných rádií - regionálních i celoplošných v éteru i na internetu, 30 čistě internetových rádií a hudební služby Youradio Jeden mediaplán přesně pokryje konkrétní potřeby zadavatele Široké cílové skupiny se vzájemně doplňují = mladí lidé / zralá aktivní populace Pestré rozhlasové formáty (CHR, AC, Oldies, Rock) Efektivní cílení reklamní kampaně = posluchače v produktivním věku 18-55 let Spojení produktů Regie Radio Music (Lagardére Active ČR) a Media Marketing Services (Media Bohemia) Mnoho let zkušeností s rozhlasovou komunikací 450 rádiových profesionálů v ČR 7 z 10 posluchačů týdně poslouchá některé z našich rádií Rádia v ČR oceněná Superbrands: Evropa 2 a Rádio Blaník Silné produkční zázemí - Audiotech, Lagardére NO LIMITS Speciální projekty s podporou on-line divize Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE zastupitelství

5.3mil. 51.5% 3.5mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE TOTAL O nás POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 51.5% PODÍL NA TRHU 3.5mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ Obsahuje všechna rádia Regie Radio Music (Lagardére Active ČR) a Media Marketing Services (Media Bohemia) on-air i on-line (kromě Zet a Pigy) 1 kontaktní osoba, na jednom mediaplánu úplně pokryté potřeby zadavatele Jediným spotem možný zásah až 1.000.000 posluchačů = výkonově jako „denní TV“ Kombinace vysílání 2 celoplošných a 57 regionálních rádií v éteru i na internetu, 30 čistě internetových rádií a hudební služby Youradio Zdaleka nejsilnější produkt v historii českého rozhlasového trhu. Hodí se pro kampaně, kde není možné dělat kompromisy a kampaň musí dosáhnout cílů rychle a v naprosté většině populace Kampaní na RADIOHOUSE TOTAL získáte i 68% posluchačů RUS a 69% posluchačů rádia Impuls Vyvážené pokrytí v rámci všech regionů CPT (GRP) = 62,- Kč Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE TOTAL

Analýza cílových skupin Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

4.1mil. * Cca 33% 2.5mil.* POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE VÝBĚR O nás POSLUCHAČŮ TÝDNĚ Cca 33% PODÍL NA TRHU 2.5mil.* POSLUCHAČŮ DENNĚ Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy Podíl na celkovém poslechu cca 33% Optimalizuje své portfolio stanic tak, aby nejlépe dosáhnul na konkrétní cílovou skupinu Na různá zadání je možné vytvořit vždy novou skladbu stanic, která dosáhne nejlepšího efektu pro vaše komerční sdělení Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah Kombinace z rádií: Evropa 2, Frekvence 1 , Fajn North Music ,Fajn Radio Agara, Fajn Radio Hity, Fajn Radio Jižní Čechy, Fajn Rádio Life, Fajn Radio, Praha a stř. Čechy, Fajn Radio , Vysočina, Fajn Radio Západní Čechy, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Dragon, Hitrádio FM Liberec, Hitrádio FM Crystal, Hitrádio FM , Labe/Most, Hitrádio Magic, Hitrádio Vysočina, Hitrádio Orion Severní Morava Hitrádio Orion Olomouc+Valašsko, Hitrádio Magic Brno, Rádio City, Classic Praha, Expres FM, Free Radio 107 FM, Gama Rádio (Most), Oldies Rádio Blaník Jižní Čechy, Blaník Jižní Morava, Blaník Liberecko, Blaník Praha a Střední Čechy, Blaník Severní Čechy, Blaník Valašsko, Blaník Východní Čechy, Blaník Západní Čechy, Radio COLOR, dříve Radio Ethno), Rádio Contact Liberec, Radio Čas, Rádio Čas Rock, Rádio Černá Hora, Radio Egrensis, Rádio Haná (Skyrock), Rádio Helax, Rádio Jih, Rádio Jihlava, Rádio Krokodýl, Rádio Petrov, Rádio Relax, Rádio Rubi, Rádio Samson, Rádio Sázava (Střední Čechy), Rádio Zlín, ROCK MAX, Rock Rádio Jižní Čechy, Rock Rádio Jižní Morava, Rock Rádio Šumava, Dance Radio, Rádio, Rádio Bonton Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015, příklad na RADIOHOUSE ACTIVE

RADIOHOUSE VÝBĚR FAMILY O nás 3.8mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 32.2% PODÍL NA TRHU 2.3mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy. K dispozici pro rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu 30+ Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah CPT (GRP) = 77,- Kč Frekvence 1, Rádio Blaník, Radio Čas, Rádio Krokodýl, Rock Rádio, Hitrádio Vysočina, Rádio Petrov, Hitrádio Faktor, Rádio Haná (Skyrock), Hitrádio Magic, Rádio Contact Liberec, ROCK MAX, Rádio Čas Rock, Rádio Jih, Hitrádio FM, Hitrádio Dragon, Rádio Zlín, Rádio Bonton, Oldies Rádio, Classic Praha Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Analýza cílových skupin Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE VÝBĚR ACTIVE O nás 4.1mil. POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 34% PODÍL NA TRHU 2.5mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ Vychází vstříc největšímu množství zadavatelů rozhlasové reklamy. K dispozici pro rychlé a snadné plánování na cílovou skupinu 30+ Hodí se jako součást jakéhokoli mediálního mixu, kde je dána alespoň širší cílová skupina. Produkt u této cílové skupiny zefektivní cenu oslovení, přitom má stále masivní zásah CPT (GRP) = 74,- Kč Evropa 2, Frekvence 1, Hitrádio Orion, Rádio Černá Hora, Rádio Krokodýl, Fajn Radio, Hitrádio Vysočina, Hitrádio FM Plus, Rádio City, Hitrádio Faktor, Fajn North Music, Hitrádio FM, Rádio Helax, Radio Egrensis, Fajn Radio Life, Fajn Radio Agara, Hitrádio Dragon, Rádio Zlín, Rádio Rubi, Free Radio 107 FM, Expres FM, Hitrádio Magic Brno, Dance Radio Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Analýza cílových skupin Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

3.2mil. 23,7% 1.8mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ RADIOHOUSE REGION O nás POSLUCHAČŮ TÝDNĚ 23,7% PODÍL NA TRHU 1.8mil. POSLUCHAČŮ DENNĚ Produkt složený z předem vybraného portfolia regionálních stanic zaručující skvělý poměr mezi cenou a výkonem Nabízí víc posluchačů, než dokáže oslovit jakákoli konkurence Hodí se pro cenové optimalizace celoplošných kampaní CPT (GRP) = 76,- Kč Rádio Blaník, Rádio City, Fajn Radio, Hitrádio Faktor, Radio Contact Liberec, Rádio Černá Hora, Hitrádio Vysočina, Rádio Krokodýl, Hitrádio Orion, Radio Zlín, Radio Čas, Radio Haná (SkyRock), Radio Bonton, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Dragon, Hitrádio Magic, Hitrádio Magic Brno, Hitrádio FM Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE TOTAL v regionech Podíl na trhu v daném regionu / CS Všichni (v %, po-ne) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE TOTAL - zásah 1 000 000 posluchačů jedním spotem / téměř 70 % posluchačů konkurenčních rádií Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE TOTAL – cenová efektivita Hladina CPT na vybrané cílové skupiny (celý den) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

RADIOHOUSE regionální produkty Regionální balíčky – Podíl na trhu v daném regionu / CS: Všichni (po-ne, v %) Jednotlivá regionální a lokální rádia Odpojení celoplošných rádií 12 regionálních balíčků obsahujících lokální rádia a odpojení celoplošných stanic Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Analýza cílových skupin Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Analýza cílových skupin Podíl na trhu ve vybraných cílových skupinách Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Výhody spolupráce s RADIOHOUSE Nejsilnější rozhlasový produkt na trhu Kampaní na RADIOHOUSE TOTAL zasáhnete i 68% posluchačů RUS a 69% posluchačů rádia Impuls Ceníkové CPT RADIOHOUSE TOTAL je 62,- Kč – pokles ceny o 15% kompenzuje zrušení AP RADIOHOUSE Výběr je garance silného zásahu a přesného cílení RADIOHOUSE Region přináší celoplošný zásah prostřednictvím nejlepších regionálních rádií Ti nejlepší rádioví lidé na jednom místě k vašim službám Úspěšné oddělení speciálních operací Vlastní produkční zázemí Významný přesah do on-line komunikace… 25let ZKUŠENOSTÍ Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Vybraný věkový profil na trhu (CELÁ ČR) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST VŠICHNI / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 12-39 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Dlouhodobá jednička na trhu v CS Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 20-49 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 30+ LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 30-49 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 20-55 LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

TOP 10 – TÝDENNÍ POSLECHOVOST 40+ LET / CELÁ ČR (po-ne, v tis.) Zdroj: SKMO, Median + STEM/MARK, po-ne, 4+1Q2014-2015

Děkujeme za pozornost Koperníkova 6/794, 120 00 Praha 2