1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Nové funkce v novém Skliku
Efektivní vyhledávání na internetu
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
EndNoteWeb a ResearcherID – užitečné nástroje Web Of Science
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Kramerius 4 – nová generace systému pro digitální knihovnu Martin Lhoták Knihovna AV ČR, v. v. i. Archivy, knihovny, muzea v digitálním světě ,
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Školení internetového vyhledávače
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: Internetová stránka.
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Osnova Prezentace.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
MS PowerPoint Pokročilé efekty a práce s multimédii.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
INTERNET Mgr. Petra Toboříková. Internet = celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí –WWW (text, grafika a multimédia - hypertextové odkazy)
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Přehled změn na portálu upgrade redakčního systému Marwel, nasazení modulu pro správu souborů a fulltextové vyhledávání
Tribuna českého obchodu TZB
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
TIPY A RADY PRO PRÁCI S WEB OF SCIENCE – SLUŽBY DOSTUPNÉ PO REGISTRACI
Aplikace nových forem marketingu
Přehled změn na portálu
Přehled změn na portálu
SEO optimalizace Milan Šmíd.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

1 Základy marketingového výzkumu Online marketing

2 Základy marketingového výzkumu Osnova Kampaně na internetu Jak zajistit návštěvnost webu SEO – Optimalizace pro vyhledávače Cílení kampaní Měření a sledovaní konverzí

3 Základy marketingového výzkumu Kampaně Spam Bannerové kampaně: –468x60 (standardní FULL BANNER alias FB) –Button, skycrapper, rectangle, double square –jpg, gif, png, flash –Imprese (zobrazení baneru) => CPI/CPM (Cost Per Impression) –Proklik = Click Through => CPT (Cost Per Click Through) –Měření počtu impresí (nezávislé, vlastní měřící kódy)

4 Základy marketingového výzkumu Kampaně PR –články –blogy, diskuzní fóra, testy, fingované weby –Facebook a spol. Kontextová reklama –Reklama cílená na obsah webu („obsahová síť“) nebo výsledky vyhledávání –Případně v odesílaných ech –SKLIK (seznam.cz), AdWords (Google), AdSense (Google)

5 Základy marketingového výzkumu Jak zajistit návštěvnost stránek Nejlépe zadarmo –SEO (Search Engine Optimalization) –Obsah webu, nabídka služeb, reference, „brand experience“ –Registrace do katalogů, zajištění indexace webu –Dobré PR

6 Základy marketingového výzkumu Vyhledávače Fulltext – indexování, Pagerank, S-Rank Výsledky vyhledávání fulltextem si nelze koupit Katalogy (často placené, základní verze téměř vždy zdarma)

7 Základy marketingového výzkumu Vyhledávače

8 Základy marketingového výzkumu SEO Navržení správných klíčových slov Jejich implementace do webu Ve vyhledávačích se musí zvolená klíčová slova umisťovat co nejvýše Čím konkurenčnější pole klíčových slov, tím je SEO náročnější Optimalizace stránek tak, aby byly přístupné vyhledávacím robotům

9 Základy marketingového výzkumu

10 Základy marketingového výzkumu SEO Zčásti technická záležitost (html kód, konstrukce webu, flash, obrázky) Z větší části ovšem budování zpětných odkazů Důležité je vytvářet web hlavně s ohledem na obsah a uživatele Přesto pár triků: –Klíčová slova v adrese webu: tesco-si-utahovalo-ze-zrzavych-deti-muselo-se-omluvit-pbw-/eko- zahranicni.asp?c=A091215_134606_eko-zahranicni_fih tesco-si-utahovalo-ze-zrzavych-deti-muselo-se-omluvit-pbw-/eko- zahranicni.asp?c=A091215_134606_eko-zahranicni_fih – jako odkaz pro článek „V Praze došlo k nepokojům při vrcholné schůzce MMF“

11 Základy marketingového výzkumu SEO –Obsah korespondující s klíčovými slovy (v textu by se klíčová slova měla objevovat pokud možno co nejčastěji, ale s mírou!) –Promyšlená struktura webu (aby jí čtenář i robot snadno procházet) –Jednotné používání stylů, grafiky a html tagů –Pokud jsou ve webu obrázky nebo flash, měl by být „za nimi“ i textový popis jejich obsahu

12 Základy marketingového výzkumu Kontextové kampaně Sklik AdWords Facebook

13 Základy marketingového výzkumu

14 Základy marketingového výzkumu Administrace Pečlivě hlídat a počítat Dobře nastavit CPC Sledovat konverze (nákup, registrace, stažení souboru, atd.) Rozhraní viz ukázka

15 Základy marketingového výzkumu Facebook

16 Základy marketingového výzkumu

17 Základy marketingového výzkumu Sledování konverzí Konverze sledujeme od vstupu uživatele na stránku až po její opuštění Vyhodnocujeme typické cesty vedoucí k úspěšné konverzi Optimalizujeme kritická místa Testujeme různé typy designů webu

18 Základy marketingového výzkumu

19 Základy marketingového výzkumu