Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU Plán města, významná místa města
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Naše obec 4. – rozpočet obce Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se dozví, jakým způsobem hospodaří obec a co je to rozpočet.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák dokáže zarovnat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže zarovnat text dle potřeb dokumentu v aplikaci.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti třemi. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná třemi. Speciální.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sloh - pohádky Hádej pohádku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti čtyř. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná čtyřmi. Speciální.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti šesti. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná šesti. Speciální.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
VY_32_INOVACE_09_Vyhledávání daných slabik v textu Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Charakteristika výukového materiálu
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Písemné násobení desetinných čísel
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Clock face, what is the time, quarter past, quarter to, half past Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Test / Laboratorní práce / … Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Test / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 9-11 let Celková velikost 2,26 MB, září 2012 IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

9:30 7:15

6:45 5:00

5:45 1:30

3:45 11:15

11:00 5:30

12:15 8:00 2:45 6:30

7:00 11:45 3:15 10:30 12:45

Informační zdroje: Text: Copyright Mgr. Ladislava Cagášková, rok 2012 Obrázky v DUM: Veškeré obrázky byly vytvořeny v programu Malování, dne

Metodický pokyn: Učitel se žáky zběžně opakuje základní termíny jako je čtvrt, půl, tři čtvrtě. Poté se na interaktivní tabuli ukazují hodiny s časem a žáci si časy buďto zapisují do sešitů nebo nahlas vyslovují. Tuto aktivitu je možné proměnit do soutěže, kdy žáci určují hodiny mezi sebou. Nakonec si zapíší domácí úkol.