Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_52_INOVACE_DEK_52 B A U H A U S
Advertisements

Kótování - soustavy kót
TAJEMSTVÍ ABSTRAKTNÍ MALBY II.
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
TOOLBOX PRO ANALÝZU STRUKTURY KRAJINY
Kompozice v umění Kompozice v umění.
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Románský sloh.
TAJEMSTVÍ ABSTRAKTNÍ MALBY I.
Tímto termínem se označuje celá řada nefigurativní a negeometrické malby.
Výtvarné umění.
Matematika a její aplikace
VY_52_INOVACE_DEK_51 ABSTRAKCE PŘED 1. SVĚTOVOU VÁLKOU
Základy digitální fotografie 1. Základy fotografování
Úvod do počítačové grafiky
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Strojírenství Technické kreslení Průniky těles (ST17)
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Tajemství abstraktní malby III.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_SU_3_14.
VY_52_INOVACE_DEK_56 MALÍŘSTVÍ PO DRUHÉ SVĚTOVÉ VÁLCE
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
Vypracovala: Pavla Monsportová 2.B
OP – ART Optical art Optické umění
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní pojmy Grafiky
Matematika Opakovat geometrické tvary Čtverec Obdélník Trojúhelník
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Geometrická abstrakce
Kazimir Malevič
Paul Cézanne MgA. Lukáš Psík
3. Kompozice ve výtvarném umění
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Směrnicová rovnice přímky
Nela Sováková, Johana Černá
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Galerie umění Karlovy Vary PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE – květen 2016 Edukátorem snadno a rychle? Mgr. Lenka Tóthová.
OP ART Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Malba podle Clauda Moneta Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Linie v prostoru Výtvarná akce třídy 1.C.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Gymnázium B. Němcové Hradec Králové v rovině a prostoru
Náhoda Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ŠKOLA: Gymnázium Lovosice AUTOR: Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:
VY_32_INOVACE_geometricketvary-trojuhelnik_20
Pohybová úloha řešená s využitím počítače
Piet Mondrian Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Křivonosková Kateřina
Autor: Mgr. Lenka Doušová
JAK NA PROJEKT.
4.ROČNÍK PŘEDMĚTY, KTERÉ SE VYUČUJÍ VE 4.ROČNÍKU, JSOU ROZDÍLNÉ OD 1. – 3. ROČNÍKU JEJICH NÁZVY JSOU – ČESKÝ JAZYK MATEMATIKA VÝPOČETNÍ TECH-
Skutečná velikost úsečky
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Futurismus.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Autor: Mgr. Lenka Doušová
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Abstraktní umění Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Pravoúhlá soustava souřadnic
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění Zdeněk Sýkora Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění

Život v pár bodech ● *1920 Louny ● Studoval deskriptivní geometrii a výtvarnou výchovu ● Člen tvůrčí skupiny KŘIŽOVATKA ● 2003 titul rytíře Řádu umění a literatury

Dílo 50. léta – cyklus zahrad

60. léta Základem obrazu je soustava souřadnic Spojování m bodů vzniká výchozí konstrukce obrazu Černá, bílá , a některá základní barva

60. léta Abstraktní malba struktur Spolupráce s matematikem J. Blažkem

70. léta Období makrostruktur (černo-bílé nahodile se setkávající kruhové částice) Přechod od makrostruktur k liniovým obrazům

Shrnutí Sýkora šel od KRAJIN přes NÁHODU k NĚČEMU, nad čím má kontrolu

DĚKUJI ZA POZORNOST