Berenika Králíková. * Obrázek 1 * Obrázek 2 * Obrázek 3 * Obrázek 4 * Řešení a seznam zdrojů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh
Advertisements

Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny
VY_III/2_INOVACE_22_Počítač
RNDr. Václav Procházka. ÚKOL Poznejte druhy obojživelníků.
Poznej obraz podle detailu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Renesance a humanismus
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_INOVACE_ 06 _CJ_NP1 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Renesance a humanismus v Itálii. Renesance a humanismus v Itálii.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
VY_III/2_INOVACE_21_Základní pojmy Základní pojmy Miroslav Kaňok.
Renesance a humanismus
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Netradiční typy diskových pamětí
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
Plotter Je to grafické výstupní zařízení.
Zopakuj si své znalosti! v Itálii. Kdo je autorem tohoto díla ve Florencii?
Literatura, architektura, výtvarné umění
VY_32_INOVACE_16_ Přírodověda pro 4. ročník
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Renesance 2 Vrcholné období. Renesance 2 Vrcholné období.
Sci-fi Berenika Králíková.
Renesance Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Pohádkový okruh Pacifikem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Rostliny Soutěž RISKUJ Pokračovat Zdroje obrázků
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Renesanční umění Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Hana Míčová Název: VY_32_INOVACE_31_D7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Italská renesance.
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
Areny uzavřený řetězec obsahují alespoň jedno benzenové jádro používají se triviální názvy.
Mineralogický systém IV. Oxidy
Vznik lineární perspektivy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Dagmar Svobodová NÁZEV: Italská renesance TÉMATICKÝ CELEK: Křesťanství.
RENESANCE A HUMANISMUS - 1
Mineralogický systém III. Sulfidy
RENESANCE A HUMANISMUS
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Výtvarné umění Test Poslech POJMY
Pohádkový okruh Pacifikem
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vojtěch Kawan Název materiálu:
Značky a měřidla fyzikálních veličin:

AUTOR: Mgr. Hana Műllerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_5B_18
RENESANCE. RENESANCE * v Itálii ve 14. st., odtud se postupně šířila do dalších evropských zemí hlásila se k antickému umění - název slohu znamená.
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Italská renesance a humanismus
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
DĚJINY UMĚNÍ VI. RENESANCE.
Polární pás – Antarktida
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Jméno autora: Bc. Petra Musilová
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_14
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Kosmická výprava na neznámou planetu
Jméno autora: Mgr. Petra Musilová
Mineralogický systém IV. Oxidy
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
České bankovky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
ZELENINA TEST POZNÁŠ VŠECHNY DRUHY ZELENINY ?
Poznáte, které místo je schováno v puzzle?
Transkript prezentace:

Berenika Králíková

* Obrázek 1 * Obrázek 2 * Obrázek 3 * Obrázek 4 * Řešení a seznam zdrojů

La Pietà.jpg. [online]. [cit ]. Dostupné pod licencí GNU Free Documentation License na WWW: Leonardo da Vinci ( ) - The Last Supper ( ).jpg. [online]. [cit ]. Dostupné z public domain na WWW: _The_Last_Supper_( ).jpg. Obrázek 1: Sandro Botticelli – Zrození Venuše Obrázek 2: Michelangelo Buonarotti - Pieta Obrázek 3: Leonardo da Vinci – Poslední večeře Obrázek 4: Rafael Santi – Athénská škola Seznam zdrojů: Sandro Botticelli - La nascita di Venere - Google Art Project - edited.jpg. [online]. [cit ]. Dostupné z public domain na WWW: _La_nascita_di_Venere_-_Google_Art_Project_-_edited.jpg. Rafael afinskay shkola jpg. [online]. [cit ]. Dostupné pod licencí Frre Art Licence na WWW: jpg