Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednotlivé druhy trojúhelníků; vypočítá jeho obvod; nachází v realitě jejich reprezentaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Vyvození a procvičení učiva žák dokáže rozdělit složitější obrazce na čtverce a obdélníky a vypočítat jejich obsah; nachází v realitě jejich reprezentaci.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Základní škola praktická a základní škola speciální
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Fyzika 7. ročník Pohyb tělesa Anotace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
Vyvození a procvičení učiva
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vyvození a procvičení učiva
Obvody obrazců Za předpokladu použití psacích a rýsovacích potřeb.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
PRAVOÚHLÝ TROJÚHELNÍK
Vzájemná poloha dvou kružnic
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úhly; porovnává úhly pomocí průsvitného papíru; nachází v realitě.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Vyvození a procvičení učiva
Autor: Mgr. Lenka Šedová
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_20.
Vyvození a procvičení učiva
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
9. Vlastnosti funkcí – rostoucí a klesající funkce - příklady
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
VLASTNOSTI ÚHLOPŘÍČEK
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní druhy trojúhelníků; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí pojem povrch krychle, vyvodí jeho výpočet; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová.
Vyvození a procvičení učiva
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
FUNKCE 18. Exponenciální funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
Vyvození a procvičení učiva
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
Transkript prezentace:

Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše jednotlivé druhy trojúhelníků; vypočítá jeho obvod; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Suchardová

 Anotace Název projektu – OP VK Číslo projektu – CZ.1.07/1.4.00/ Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Jazyk - čeština Očekávaný výstup – žák vyvodí pojem obvod, rýsuje trojúhelník podle druhu a obvodu; nachází v realitě jejich reprezentaci Klíčová slova - trojúhelník, strana, obvod, rovnostranný a rovnoramenný trojúhelník Druh učebního materiálu - prezentace Druh interaktivity - výklad Cílová skupina - žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – první stupeň – druhé období Typická věková skupina let Celková velikost – 194 kB

Pokud má trojúhelník všechny strany stejné, říkáme mu rovnostranný. a a a Obvod takového trojúhelníku vypočítáme o = 3.a Jak dlouhá bude zelená lomená čára, když a = 40 cm o = a+a+a o = 3.a o = 3.45 o = ________ cm

Pokud má trojúhelník dvě strany stejně dlouhé, říkáme mu rovnoramenný ( ty máš také dvě ramena). a a b Jak vypočítáš obvod tohoto trojúhelníku? o = ____________________ o = 2.a+b

Pokud má trojúhelník strany různě dlouhé, vypočítáme obvod Součtem jednotlivých stran. a b c o = a+b+c

A B C AB+BC+CA=

Kolik bude měřit oplocení obory tvaru trojúhelníku, když jednotlivé strany měří: 148m, 235m, 187m ? ____________________________________________________________