Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř www.hotelsolutions.cz www.halirpromotion.com www.lepsihotel.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Instituce sloužící k obchodování s cennými papíry Téma „Finanční trh“
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
 Grafický design je služba na míru.  Obrovské rozdíly mezi cenami a kvalitou služeb.  V ceně se například zohledňuje: ▪ Strávený čas nad prací ▪ Fixní.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
S námi máte informační předstih!
Vertikální cílení online kampaní…
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Výsledky IT Fitness ESKILLS.EC.EUROPA.EU Základní informace – paralelně i na Slovensku.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
WELLNESS. Wellness je…. = CENTRUM ROZŠÍŘENÉ O MOŽNOST PSYCHICKÉ RELAXACE A REGENERACE.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Moderní IT prezentace a webdesign Marek Dvořák,
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
1 Jak vám můžeme pomoci my?. 2 Proč se LMC angažuje v zaměstnávání OZP Chceme být opravdovým leaderem a přinášet přidanou hodnotu Portály Prace.cz a Jobs.cz.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vývoj mobilních her a současné trendy
Karta Toulavka 2017.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Jednotný vizuální styl firmy Popiš to
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Inf Formáty grafických souborů
Marketing farmářských produktů
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Název a termín akce Žadatel
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř

Web – umění prodeje - Nízké konverzní poměry usvědčují hotelové weby ze špatného obchodování - Na webech nikdo nenakupuje, protože tam nikdo neprodává - Ne informace, ale prodej!!! - Klíčem je zkušený obchodník a pravidelná aktivita

Kvalitní webové stránky Nebojte se pochválit Jazykové mutace Fotografie, video Jednoduchost Sekce „Novinky“

Jak lidé čtou? - Lidé nečtou celé texty, jen skenují text -Jen 16% lidí text čte

Copywriting 7 - Půl království za originální slogan - logo nestačí, zaujměte mě - nic nepopisujte (komplexní služby v oblasti ubytování a stravování…) -krátce, jen několik slov

Call to action - Řekněte lidem co mají dělat -I na bannerech i v textu - kupujte, registrujte se, rezervujte - Příkazy barevně nebo jinak zvýrazněte

- Jednoduchost - Jedním klikem chci vše vyřešit - Menší obsah dat - Nebo responzivní web Mobilní weby

Reklama na Facebooku - Cílenější už to být nemůže - Zkoušejte, měřte - Konkrétní cena / produkt

Facebook Ads – co umí 11 - Demografické cílení - Pohlaví, věk, vzdělání, Rodinný stav, sex.orientace - Cena za proklik, cena za zobrazení, nastavení denního limitu

Facebook

Děkuji za pozornost Jan Halíř