Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Web – umění prodeje - Nízké konverzní poměry usvědčují hotelové weby ze špatného obchodování - Na webech nikdo nenakupuje, protože tam nikdo neprodává - Ne informace, ale prodej!!! - Klíčem je zkušený obchodník a pravidelná aktivita
Kvalitní webové stránky Nebojte se pochválit Jazykové mutace Fotografie, video Jednoduchost Sekce „Novinky“
Jak lidé čtou? - Lidé nečtou celé texty, jen skenují text -Jen 16% lidí text čte
Copywriting 7 - Půl království za originální slogan - logo nestačí, zaujměte mě - nic nepopisujte (komplexní služby v oblasti ubytování a stravování…) -krátce, jen několik slov
Call to action - Řekněte lidem co mají dělat -I na bannerech i v textu - kupujte, registrujte se, rezervujte - Příkazy barevně nebo jinak zvýrazněte
- Jednoduchost - Jedním klikem chci vše vyřešit - Menší obsah dat - Nebo responzivní web Mobilní weby
Reklama na Facebooku - Cílenější už to být nemůže - Zkoušejte, měřte - Konkrétní cena / produkt
Facebook Ads – co umí 11 - Demografické cílení - Pohlaví, věk, vzdělání, Rodinný stav, sex.orientace - Cena za proklik, cena za zobrazení, nastavení denního limitu
Děkuji za pozornost Jan Halíř