Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Číslo v digitálním archivu školy
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_44 Anotace: sčítání a odčítání v oboru 0-20, slovní úloha s dvěma početními úkony, vyznačení součtu čísel na ose, řetízky, rozklad čísel při sčítání Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly, žák užívá lineární uspořádání, zobrazí číslo na číselné ose, žák sčítá a odčítá v oboru do dvaceti s přechodem přes desítku, Klíčová slova: sčítání a odčítání v oboru 0-20, slovní úloha s dvěma početními úkony, vyznačení součtu čísel na ose, rozklad čísel při sčítání Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: snímky číslo 3,5,7,9,10,13 lze vytisknout Ověřeno v praxi dne: 9.10.2014 Ve třídě: 2.

Matematika s příběhem 2. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Lindu ráno polechtal sluneční paprsek v nose Lindu ráno polechtal sluneční paprsek v nose. „Pčík, pardon“, omlouvala se šeptem ostatním koníčkům, které svým kýchnutím vzbudila. Usmála se do sluníčka, protože na dnešek se moc těšila. Hospodář- tatínek Láďa jí slíbil, že dnes….dozvíš se, až vypočítáš příklady: 14-1= 18-6= 17+3= 9+6= 17-7= 20-8= 9+3= 16+3= 19-7= 18+2= 12-1= 15+2= 12+4= 11+5= 11-1= 14-2= 9-8= 13-5= 6-5= 2+8=

Správné řešení: 14-1= 13 18-6=12 17+3=20 9+6=15 14-1= 13 18-6=12 17+3=20 9+6=15 17-7= 10 20-8=12 9+3=12 16+3=19 19-7=12 18+2=20 12-1=11 15+2=17 12+4=16 11+5=16 11-1=10 14-2=12 9-8=1 13-5=8 6-5=1 2+8=10

Hospodář Lindě slíbil, že ji provede po celém statku a seznámí ji se všemi domácími zvířátky. Kolik drůbeže je na statku celkem? Kohouti jsou dva, slepic o 12 více než kohoutů. Kohouti ____ kohouti______ Slepic o ____více než slepic _______ ------------------------- -------------------------- ____slepic celkem_______ Na statku je celkem ______kusů drůbeže.

Správné řešení Kolik drůbeže je na statku celkem? Kohouti jsou dva, slepic o dvanáct více než kohoutů. kohouti 2 kohouti 2 slepic o 12 více než slepic 14 ------------------------- -------------------------- 2+12=14 slepic celkem 2+14=16 Na statku je celkem 16 kusů drůbeže.

Počty drůbeže vyznač na ose. 2 kohouty červeně a 14 slepic žlutě. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Takhle je to správně: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Kolik kuřat se vylíhne z pěti vajec? Nakresli je.

Už vrzla vrata od stáje a vstoupil usměvavý hospodář Láďa Už vrzla vrata od stáje a vstoupil usměvavý hospodář Láďa. Pro všechny koníky přinesl krmení a vodu. Všechny poplácal, pozdravil se s nimi. Na Lindu také nezapomněl. „Tak pojď, holka! Sliby se musí plnit.“ Počkal, až se Linda napije a trochu posnídá. Nasadil jí ohlávku a potom spolu šli na dvůr. Spočítej řetízky: 12+5=___-2=___+5=___-10=___-1=___+9=_____ 19-8=___+5=___-8=___+10=___-4=___+6=_____

Správné řešení: Spočítej řetízky: 12+5=17-2=15+5=20-10=10-1=9+9=18 19-8=11+5=16-8=8+10=18-4=14+6=20

Linda se nejprve trochu styděla, ale postupně se rozkoukala Linda se nejprve trochu styděla, ale postupně se rozkoukala. Poznala se se všemi obyvateli statku, ale ze všeho nejvíce ji zaujala …… (Hádej, co?)

Šikovně rozlož a sečti: 9+5= 7+6= 8+4= 8+9= 6+9= 7+5=

Správně je to takhle: 9+5=14 7+6=13 8+4=12 1 4 3 3 2 2 9+5=14 7+6=13 8+4=12 1 4 3 3 2 2 8+9=17 6+9=15 7+5=12 2 7 4 5 3 2

Lídina růžová školní brašna. Ale o tom až příště.

Citace Obrázky - klipart