Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Place – místo prodeje (distribuce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingový mix.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
Marketingový mix Petra Krajníková.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
úvod pojetí a obsah marketingu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
DISTRIBUCE.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Základy marketingu Podniková ekonomika Marketing je… „…manažerská funkce zodpovědná za identifikaci, předvídání a uspokojování požadavků zákazníka.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
Základy marketingu Podniková ekonomika
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Cenové triky.
Cenová politika – klíčová slova
Tvorba marketingového mixu
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Marketing farmářských produktů
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek MARKETINGOVÝ MIX Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro prezentaci výukových materiálů při práci ve skupině. Oddíly Po kliknutí na snímek pravým tlačítkem myši lze přidat oddíly. Oddíly mohou pomoci uspořádat snímky nebo usnadnit spolupráci mezi více autory. Poznámky Oddíl Poznámky použijte k zadání poznámek k doručení nebo dalších podrobností pro posluchače. Tyto poznámky lze zobrazit během prezentace. Vezměte v úvahu velikost písma (důležité pro usnadnění, viditelnost, pořízení videozáznamu a online provoz). Sladěné barvy Věnujte zvláštní pozornost obrázkům, grafům a textovým polím. Zvažte, zda účastníci budou tisknout černobíle nebo ve stupních šedé. Provedením zkušebního tisku ověřte, zda barvy fungují správně při vytištění černobíle i ve stupních šedé. Obrázky, tabulky a grafy Vsaďte na jednoduchost: pokud je to možné, použijte konzistentní a nerušivé styly a barvy. Označte popisky všechny grafy a tabulky. Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek

Obsah Product „totální výrobek“ dle Kotlera: - jádro, - první slupka, - druhá slupka. Price Place Promotion - nízkonákladová marketingová komunikace. Sdělte stručný přehled prezentace. Popište hlavní záměr prezentace a v čem spočívá její důležitost. Uveďte každé z hlavních témat. Aby se posluchači dokázali v prezentaci orientovat, můžete tento snímek s přehledem opakovat během celé prezentace vždy se zdůrazněním konkrétního tématu, které se chystáte probírat jako další.

Proces STP Výrobková specializace - jeden druh výrobku pro různé tržní segmenty. Cílovým segmentem jsou: studenti 16 – 26 let, muži a ženy 26 – 65 let, zaměstnaní, s průměrným až nadprůměrným příjmem, aktivní, s bydlištěm ve větších a velkých městech.

Product Klasifikace Služba Spotřební výrobek (speciální výrobek) Toto je další možnost. pro snímky s přehledem využívající přechody.

Product - jádro řeší celospolečenský problém, zvyšuje sebevědomí spotřebitelů, diskrétní použití, parfémovaný obsah, substitut antiperspirantu.

Product – první slupka jednoduché a diskrétní použití, nastavitelná velikost, unisex, originální design, originální a diskrétní obal, prodlužuje životnost oblečení, garance zdravotní nezávadnosti, balení po 2 a po 10 kusech.

Složení Suchý zip Guma Absorbující polymer Bavlna Textilie Suchý zip: umožňuje individuální nastavení velikosti, Guma : zajišťuje flexibilitu výrobku při pohybu, Bavlna: krycí vrstva napuštěná parfémem, Absorbující polymer: přeměňuje absorpci výměšky na gel, přičemž nemění svůj objem, udržuje správné pH, zcela bezpečný pro zdraví, Textilie: prodyšná termoregulační vrstva.

Product – druhá slupka množstevní slevy pro velkoodběratele, záruka 2 měsíce na vrácení nepoužitého zboží, množstevní slevy pro velkoodběratele, snadné a rychlé objednávky z pohodlí domova, při odběru nad 30 ks poštovné zdarma, přednákupní a ponákupní servis.

Strategie penetration pricing Price Strategie penetration pricing strategie nízkých zaváděcích cen, cílem je rychlý vstup na trh a dosažení vysokého tržního podílu na tomto trhu, vysoký objem prodejů dovolí snížit výrobní i distribuční náklady a tím také cenu výrobku, strategie je účinná za podmínky vysoké cenové citlivosti tržního segmentu (studenti). Toto je další možnost. pro snímek s přehledem.

Price – balení po 2 ks Počet balení : 125 ks PŘÍMÉ NÁKLADY Základ: 17,50 Kč Vrstva: 2,50 Kč Guma: 1,41 Kč Povrch: 2,00 Kč Obal: 2,00 Kč Mzdy: 5,06 Kč Celkem: 30,47 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: 0,28 Kč (35 Kč) Kampaň: 6,39 Kč (798,70 Kč) Ostatní režie: 2,80 Kč (350 Kč) Celkem: 9,47 Kč Celkové náklady + zisk (31 %) = PC (bez DPH) 39,94 + 12,38 = 52,32 Kč = 52 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 52,00 + 10,92 = 63 Kč K prodeji : 103 ks Hrubý zisk: 1 249,80 Kč

Price – balení po 10 kusech Počet balení: 65 PŘÍMÉ NÁKLADY Základ: 87,50 Kč Vrstva: 12,50 Kč Guma: 7,03 Kč Povrch: 10,00 Kč Obal: 5,00 Kč Mzdy: 25,30 Kč Celkem: 147,33 Kč NEPŘÍMÉ NÁKLADY Web: 1,54 Kč (100 Kč) Ostatní režie:10,00 Kč (650 Kč) Kampaň: 8,46 Kč (550 Kč) Celkem: 20,00 Kč Celkové náklady + zisk (39 %) = PC (bez DPH) 167,33 + 65,26 = 232,59 Kč = 233 Kč Cena bez DPH + DPH 21 % = PC s DPH 232,59 + 48,84 = 281,43 Kč = 281 Kč K prodeji: 65 ks Hrubý zisk: 4 268,55 Kč

Price – reklama na obalu 22 ks (balení po 2 ks) – vlastní reklama, 103 ks (balení po 2 ks) – 2 x cizí reklama (0,4 Kč/ks) 65 ks (balení po 10 ks) – 4 x cizí reklama (1 Kč/ks) Hrubý zisk: 106,20 Kč

Price – shrnutí Náklady: Balení po 2 ks x 125 ks = náklad na balení po 2 ks 39,935 Kč x 125 ks = 4 991,875 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = náklad na balení po 10 ks 167,327 Kč x 65 ks = 10 876,255 Kč Celkové náklady: 15 868,13 Kč Výnosy: Balení po 2 ks x 103 ks = 52 Kč x 103 ks = 5 356 Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 2 ks): 0,40 Kč x 103 ks = 41 Kč Balení po 10 ks x 65 ks = 231 Kč x 65 ks = 15 015 Kč Pronájem reklamního místa na obalu (balení po 10 ks): 1 Kč x 65 ks = 65 Kč Celkové výnosy: 20 477 Kč Výsledek hospodaření: 4 609 Kč

Price platba hotově na prodejně, platba platební kartou na prodejně, Platební podmínky platba hotově na prodejně, platba platební kartou na prodejně, platba převodem na účet, platba hotově na dobírku, Dodací podmínky osobní odběr Havířov, Ostrava, doprava Českou poštou, dodací lhůta do 3 dnů od podání objednávky.

Strategie „výhradní distribuce“ Place Strategie „výhradní distribuce“ výhradní právo distribuovat STOPPOTS omezenému počtu prodejců v dané lokalitě, výběr prodejců na základě kladných osobních zkušeností.

Place Distribuční cesty: přímé: osobní odběr: Havířov, Ostrava (14 - 19 hod), Českou poštou - balení po 2 ks: 50 Kč, - balení po 10 ks: 75 Kč. E-shop 2) nepřímé: obchodní zprostředkovatelé (prodejny v místě školy a podniků), partneři v rámci Affiliate programu (výrobci oděvů).

Promotion Strategie „pull“ - snaha přimět konečného zákazníka, aby STOPPOTS poptával u obchodníků a ti jej pak dále poptávali u výrobce, - marketingové aktivity se primárně zaměřují na reklamu, spotřebitelské podpory prodeje a nástroje přímého marketingu, - to vše za využití nízkonákladové marketingové komunikace. Pro každé z témat použijte záhlaví oddílu, aby zde byl pro posluchače jasný přechod.

Microsoft Konstrukční dokonalost Promotion (nízkonákladová marketingová komunikace) REKLAMA: „na obalu výrobků“, „diskusní skupiny (Facebook, Twitter), „SEO“, „reklamní spot“, PODPORA PRODEJE: „zvýhodněná balení“, „věrnostní programy“, „vyhledávače zboží“, „zákaznické karty“, DIRECT MARKETING: „e-mailing“ (v souladu s antispamovým zákonem), „web“, „e-shop“, NÍZKONÁKLADOVÁ MK: „word-of-mouth“, „virální marketing“, „Affiliate program“. Důvěrné informace společnosti Microsoft

„Chceš mít triko bez potu? Kup si 10 STOPPOTů!“ Promotion - reklama Sdělení: „Chceš mít triko bez potu? Kup si 10 STOPPOTů!“ reklama na obalu, SEO, založení bezplatného účtu na sociálních sítích (Facebook, Twitter), natočení nízkonákladového reklamního spotu.

Promotion – podpora prodeje zvýhodněná balení: balení po 10 ks – nižší výdaje na poštovné, věrnostní programy: zákaznické karty každý pátý on-line nákup bez poštovného, při každém pátém nákupu na prodejně zdarma balení po 2 kusech, vyhledávače zboží vzorky zdarma: každý devátý registrovaný zákazník získá balení po 2 ks k vyzkoušení zdarma,

Promotion – Direct marketing e-mailing: vytvoření personifikované databáze zákazníků (připomínací a informační funkce), web: www.stoppots.cz, e-shop: sekce FAQ, kontaktní formulář, fórum pro spotřebitele, telemarketing: pasivní forma (přednákupní a ponákupní poradenství).

Microsoft Konstrukční dokonalost Děkujeme za pozornost „Od této chvíle koláče už jen na talíři!“ Je vaše prezentace co nejvýstižnější? Zvažte přesunutí nadbytečného obsahu do dodatku. K uložení obsahu, který případně budete chtít zmínit v části vyhrazené pro dotazy nebo který si mohou účastníci podrobněji prozkoumat později, použijte snímky s dodatkem. Obrázek: zdroj www.electroantiperspirant.cz Důvěrné informace společnosti Microsoft