100200300400500 100200300400500 100200300400500 100200300400500 100200300400500.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete.
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Význam informací v podnikání
Spotřebitel a jeho práva
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Interpersonální komunikace ve škole Etická výchova, o.p.s.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Kompromis a konsenzus Vrchol umění jednat asertivně. PhDr. Pavel Motyčka, Ph. D. Etická výchova, o.p.s.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_196.
Elevator pitch/speach
Koncepce marketingového řízení
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
Asertivita.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Zamyslete se nad otázkou: Navštívili naši Zemi mimozemšťané? Zapište alespoň dva důvody proč ano a dva důvody proč ne.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
AKVIZICE AKVIZICE. Co si odvezete Zaměříme se na překážky na cestě ke zvýšení obratu a rozšíření portfolia Budeme hledat cestu jak spolupracovat i s největšími.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Metody sociálního výzkumu 4. blok Denní studium LS 2008/2009.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název společnosti Produkty a služby
Dvourozměrné geometrické útvary
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Množina bodů dané vlastnosti
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Nábor a výběr zaměstnanců
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Marketingový systém řízení
Životní cyklus organizace
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Asertivita.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Ovládání Posun tlačítkem Vrácení Hlasitost
Dvourozměrné geometrické útvary
Metody a techniky výzkumu II.
Prezentující: [Jméno]
OnLine Analytical Processing ESF MU 2005 J.Skorkovský
Název produktu.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
česká asociace sdílené ekonomiky
Transkript prezentace:

100 Kolik existuje prodejních situací? Není možno říci: každá situace je originál. Odpověď:

200 Kolik prvků determinuje prodejní situaci? 3. Prémiová otázka: které? Odpověď: - zákazník - prodejce - nabídka Odpověď:

300 Když se při stanovení prodejní situace hovoří o „nabídce“, co se tím má na mysli? Stručně řečeno VŠE, co může daný dodavatel nabídnout trhu; produkty, služby, distribuční kanály, podporu, lidi, cenu, renomé ………….. Odpověď:

400 Když se při stanovení prodejní situace hovoří o „prodejci“, co se tím má na mysli? Především o přidané hodnotě, kterou může obchodník poskytnout zákazníkovi v jeho rozhodovací situaci bez ohledu na to, jestli si jej nakonec vybere jako dodavatele či ne. Odpověď:

500 Kterými čtyřmi stadii prochází myšlení zákazníka při rozhodování o nákupu? 1. Nemám zájem. Nepotřebuji. Jsem spokojen se současným stavem. Nechci nic nového. Atd. 2. Vzbudilo to mou pozornost. Vnímám, co říkáte. Atd. 3. To mě opravdu zajímá. 4. To beru. Kupuju. Odpověď:

100 Co znamená „projekce“? „Tlak“. Tah na bránu. Nenechání se odbýt. Prémiová otázka: kterou asertivní techniku vzdáleně připomíná? Odpověď: Poškrábaná gramofonová deska Odpověď:

200 Co znamená empatie? Vcítění. Odpověď:

300 Co je společné pro nekompromisní a konzultativní způsob prodeje? Nízká míra zájmu zákazníka. Odpověď:

400 Co je společné pro vztahový a expertní způsob prodeje? Relativně vysoká míra zájmu zákazníka. Odpověď:

500 Co je společné pro nekompromisní a expertní způsob prodeje? NIC. Ani míra zájmu zákazníka, ani potřeba zákazníka po přidané hodnotě. Jsou to dva úplně opačné „póly“, ergo způsoby prodeje. Odpověď:

100 Co znamená AKVIZIČNÍ PRODEJ? … přizpůsobit své chování takové situaci, kdy nemáte co ztratit; můžete jen získat. Je třeba se co nejdříve „prodat“ jako odborník, který přináší svým odběratelům zisky. Odpověď:

200 Souvisí akviziční prodej se strukturovaným prodejem? ANO. Nejde o nedodržení osmi kroků strukturovaného prodeje – jde o změnu obsahu a chování v každém jednom z nich oproti méně složitým prodejním situacím. Odpověď:

300 Co je „Lift Presentation“? Takový způsob představení, kdy během krátké chvilky posunete přemýšlení zákazníka ze stadia „nemám zájem“ o minimálně jedno stadium výš. Klíčová je s t r u č n o s t. Odpověď:

400 Jaký znáte postup při akvizičním prodeji? „6 P“. Prémiová otázka: vyjmenujte všechna „P“: Odpověď: -představení -problém -prezentace -podrobnosti -překonání -prodej Odpověď:

500 Jak zareagujete na námitku: „Ty vaše závozy …! Teď nemám co prodávat!“? Např.: „Věřím, že příště se budete držet mého doporučení ohledně množství sudů / bas …“ Odpověď:

100 Co znamená asertivita? Důsledné prosazování vlastních názorů, stanovisek nebo zájmů při zachování dobrých vztahů s ostatními. Odpověď:

200 Které dvě nejznámější asertivní techniky znáte? - Poškrábaná gramofonová deska - Otevřené dveře Odpověď:

300 Co je principem asertivní techniky „poškrábaná gramofonová deska“? Opakování svého. Odpověď:

400 Co je principem asertivní techniky „otevřené dveře“? Přijetí kritiky. Ústupek. Odpověď:

500 Co je principem asertivní techniky „černé brýle“? Nevidím-neslyším-nereaguji. Prémiová otázka: reagujte podle této techniky na námitku: „Ty vaše patoky tu prodávat nebudu!“: Odpověď: „Vidím, že dnes není vhodná doba pro náš rozhovor. Zastavím se tu za týden.“ Odpověď:

100 Čím je charakteristický „pan Ekonom“? Fakta. Čísla. Argumenty. Vše se dá vyjádřit exaktně. Nerad řeči, a už vůbec ne „kecy v kleci“. Odpověď:

200 Čím je charakteristický „pan Bezpečný“? Potřebuje pocit jistoty, že se nedostane do průšvihu / maléru. Chce razítka, potvrzení, certifikáty … Odpověď:

300 Čím je charakteristický „pan Dojem“? Ego „já, nikdo jiný“. Forma spíše než obsah. Prémiová otázka: uveďte konkrétní formulaci Odpověď: „Pane Dojem, široko daleko okolo vás nebude mít od nás takové podmínky, jako vy. Některé z našich služeb / výhod / akcí / … si užijí pouze vaši klienti.“ Odpověď:

400 Čím je charakteristický „pan Výkon“? Obsah spíše než forma. Jde mu o výsledky. Racionální, snaží se dohodnout. Pragmatik. Efektivita. Dobře se s ním vyjednává. Odpověď:

500 Čím je charakteristický „pan Dominance“? Neústupnost, tvrdohlavost. Musí být vždy vítězem. Chytré nápady jsou minimálně z poloviny jeho nápady. Nesnáší odpor; nenávidí, když s ním někdo bojuje. Přístupný tomu, co chce slyšet. Odpověď: