Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Opakování učiva 1. ročníku
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Číslo v digitálním archivu školy
Digitální učební materiál
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_53 Anotace: opakování učiva, sčítání a odčítání v oboru 0-20, slovní úloha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Matematika Očekávaný výstup: žák sčítá a odčítá v oboru do dvaceti s přechodem přes desítku, žák používá sčítání a odčítání při řešení praktických úloh, žák řeší a vytváří slovní úlohy se dvěma početními úkony, žák sestavuje a řeší slovní úlohy typu o „n“ více (méně) v daném oboru, žák kreslí křivé a rovné čáry Klíčová slova: opakování učiva v oboru 0-20 Druh učebního materiálu: Prezentace s obrázky Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: snímky 4,6 lze vytisknout, snímek 7 je nutno vytisknout černobíle Ověřeno v praxi dne: 28.11.2014 Ve třídě: 2.

MATEMATIKA S PŘÍBĚHEM Matematika pro 2. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Lída dnes ze školy spěchala domů, protože měla dnes spoustu práce Lída dnes ze školy spěchala domů, protože měla dnes spoustu práce. Musela pomoci doma mamince utřít prach, zamést kuchyň, donést odpadky do kontejnerů s tříděným odpadem. Také se chtěla zastavit v ohradě za klisničkou Lindou, pohrát si s krabicovým domečkem, ale největší úkol bylo zopakovat si učivo na zítřejší písemnou práci z matematiky. Stihla vše včas a navečer zasedla k učení.

Zkuste si s Lídou vypočítat několik příkladů na opakování. 8+7= 13-4= 15-8= 11-7= 16-7= 15-3= 14-9= 16-9= 14-6= 12+5= 19-7= 12+7= 7+9= 4+8= 3+15= 4+2+8-6= 1+7+8-3= 7-2+10-6= 5-3+8+4= 9-7+1+3= 5+8-3+7= 4+9-5+3=____-10+8-7=____+0+2+4+7=____

Správně: 8+7= 15 13-4= 9 15-8= 7 11-7= 4 16-7= 9 15-3= 12 8+7= 15 13-4= 9 15-8= 7 11-7= 4 16-7= 9 15-3= 12 14-9= 5 16-9= 7 14-6= 8 12+5=17 19-7= 12 12+ 7= 19 7+9= 16 4+8= 12 3+15= 18 4+2+8-6= 8 1+7+8-3=13 7-2+10-6= 9 5-3+8+4=14 9-7+1+3= 7 5+8-3+7=17 4+9-5+3=12-10+8-7=3+0+2+4+7=16

Strom KNIHOVNÍK pro rychlé počtáře: Vypočítej příklady a podle čísla ve výsledku vybarvi knihy na stromě KNIHOVNÍKU.

Barva knihy je výsledek příkladu: světle modrá 12-8 oranžová 20-19 tmavě modrá 11-8 červená 11-9 3 3 1 2 3 2 4 2 4 1 3

Slovní úloha: Děti na výtvarný kroužek měly z domova přinést barevné knoflíky. Jana přinesla 4 knoflíky, Jirka o 3 méně než Jana, Lukáš o 5 více než Jana. Zdeněk přinesl o 2 méně než Jana. Kolik knoflíků přinesli dohromady? Výpočty: ______________________________________________________ _______________________________________________________ Odpověď:_________________________________________________________________ _________________________________________________________________________

Děti na výtvarný kroužek měly z domova přinést barevné knoflíky. Jana přinesla 4 knoflíky, Jirka o 3 méně než Jana, Lukáš o 5 více než Jana. Zdeněk přinesl o 2 méně než Jana. Kolik knoflíků přinesli dohromady? Výpočty: Jana 4 Jirka 4-3=1 Lukáš 4+5=9 Zdeněk 4-2= 2 Celkem: 4+1+9+2=16 knoflíků Děti dohromady přinesly 16 knoflíků.

Narýsuj dva libovolné obrázky složené z lomených čar Narýsuj dva libovolné obrázky složené z lomených čar. Na jednom obrázku lomenou čáru otevřenou, na druhém lomenou čáru uzavřenou.

Tak, dnes jste si společně s Lídou pěkně procvičili učivo, které jste se naučili od začátku roku. Že se vám zdá teď už jednoduché a umíte počítat jako když bičem práská? Tak to jste na tom jako Lída, po tomhle domácím procvičování druhý den ve škole napsala test z matematiky na jedničku. Ne nadarmo se říká: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Citace Obrázky - klipart