Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Opakování učiva 1. ročníku
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Transkript prezentace:

Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček, doplnění do tabulky, zaokrouhlování, získání diplomu Autor: Vanda Šimonová Jazyk: Český Vzdělávací oblast: Matematika Očekávaný výstup: Žák řeší slovní úlohy s dvěma početními úkony, žák porovnává úsečky, žák používá číselnou osu a jiné modely k porovnávání čísel, žák zaokrouhluje na desítky. Klíčová slova: 0-100, slovní úloha, osa, úsečka, zaokrouhlování, diplom Druh učebního materiálu: Prezentace s obrázky Cílová skupina: Žák Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: Snímky 4,7,10,12,13, lze vytisknout, snímek 17 je diplom pro řešitele matematiky s příběhem Ověřeno v praxi dne: Ve třídě: 2. VY_32_INOVACE_60

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na MATEMATIKA PRO 2. ROČNÍK OPAKOVÁNÍ UČIVA Matematika s příběhem

Dnes je velmi zvláštní den. Ve vzduchu je cítit cosi, co ani nelze pojmenovat. Něco jako jako dobrodružství, tajemství, magie…všichni z farmy, lidé i zvířata, cítí tu zvláštní atmosféru. Oteplilo se, ze strání se do potoka u chalupy valí proudy vody. Dny se viditelně prodloužily a z každého kousku přírody je cítit podivný neklid. Bzučení, vlnění, ťukání, energie, která ještě chvíli musí zůstat skryta, než bude moci propuknout v plné síle. Blíží se jaro.

Lůďa s Lídou pro vás připravili malé opakování. Najdi chyby ve výpočtech a oprav je = = = = = = = = = = = = = = =19 Za každou správnou odpověď můžeš získat 1 bod. Maximální počet bodů je 15.

Výborně! = = = = = = = = = = = = = = =20

V sadu v lískových keřích se cosi zachvělo a lísky vypustily na sluníčko žluté šištičky, kterým říkáme jehnědy. Včely, které už také vzbudilo teplo, létaly pro první pyl.

Tenhle úkol vám přichystala babička. V roce 2013 jsme od včeliček dostali 30 litrů medu. V roce 2014 o 10 litrů méně. Kolik litrů medu jsme měli za dva roky dohromady? Výpočty:_______________________________ ______________________________________ Odpověď:______________________________ ______________________________________ Za každý správný výpočet a za správnou odpověď máš 10 bodů. Max. je 30 bodů.

Takhle je to správně: V roce 2013 jsme od včeliček dostali 30 litrů medu. V roce 2014 o 10 litrů méně. Kolik litrů medu jsme měli za dva roky dohromady? Výpočty: rok 2014 ……….30-10=20 litrů dohromady……30+20=50 litrů Odpověď: Za dva roky měli 50 litrů medu.

Jaro bylo cítit i ve stáji. Klisnička Linda neklidně přešlapovala ve své kóji, měla velikánskou chuť na mladou šťavnatou jarní travičku. Moc ji potřebovala. Ani ne tak pro sebe, jako pro hříbátko, které se jí mělo narodit. Na hříbátko se těšili všichni na farmě. I Šmudlík s Kryšpínem. Nemyslete si, že z toho nemají rozum, když jsou to jen zvířata…byli byste překvapení, že i zvířata se mohou radovat. Vážně, nevymýšlím si. I zvířata umí být šťastná. Věřte mi.

Úkol od Lindy: Vypočítej a znázorni na ose: 70+20= 90-60= = Za každé správné znázornění máš 10 bodů. Max. počet je 30 bodů

I maminka se chystala na jaro. Musela vypěstovat spoustu zeleniny pro stravování celé rodiny. Na okně v truhlících celou zimu rostly bylinky do polévky – pažitka, řeřicha, petržel. Teď tu přibydou další truhlíky se semínky kedlubnů, salátů, celerů a dýní. Také několik slunečnic. Brzy malé rostlinky maminka umístí do skleníku, aby byla zelenina na stole co nejdříve.

Úkol od maminky: Porovnej úsečky: AB CD EF CD AB EF CD EF CD AB EF AB Za každé správné znaménko máš 5 bodů. Max. je 30 bodů.

A poslední úkol přichystal tatínek společně se Šmudlíkem a Kryšpínem, aby ti dva zase něco nepomotali (i když se tváří jako dva profesoři – to uvidíš na dalším snímku). Vypočítej příklady, doplň do tabulky a zaokrouhli na desítky. Za každý správný výsledek a správné zaokrouhlení máš 1 bod. Max. je 20 bodů. Z aba+bzaokrouhleno ghg-hzaokrouhleno

aba+bzaokrouhleno ghg-hzaokrouhleno Správné výsledky:

A víte, kdy bude první jarní den? Přece 21. března, letos stejně jako vloni… Tak se těšte.

DIPLOM pro ______________________________ za získání ______bodů v matematické hře MATEMATIKA S PŘÍBĚHEM. Maximálně jsi mohl(a) získat 125 bodů. __________________

Citace Obrázky - klipart