„Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích jazyků“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/02.0162 Určeno prožáky 4. ročníku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stromy jako domy Život na stromě, ve stromě a pod stromem
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.12 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem nahosemenných rostlin, zástupci evropských jehličnanů. Vzdělávací oblast: Semenné rostliny.
VY_32_INOVACE_ 11_ Rozmanitost přírody Ovoce (SADA ČÍSLO 2)
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Včelařsky významné rostliny ze skupiny zahradnických plodin
Byliny a dřeviny – rozdělení, stavba
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Rostliny v okolí lidských obydlí
Hádej obrázek – měřidla délky
Stavba rostlinného těla
Prvouka – 2. ročník „Podzim v sadu“
VÝBĚR - z populace rostlin se vyberou ty rostliny, které mají nějakou zajímavou vlastnost. Umělým výběrem tak člověk vybral např. z planých druhů travin.
Okolí lidských sídel Sady a ovocné zahrady
Listy, květy a plody rostlin
UŽITKOVÉ ROSTLINY.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
Sady a zahrady Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
TLUSTICOVITÉ (Crassulaceae)
Škola:. Základní škola Kladruby
VY_32_INOVACE_414, 21. sada, Přírodověda
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_417.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Prvouka, přírodověda Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_06_05.
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Zásada správného.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: Přírodověda.
Zpracovala Jitka Ciprová
Vypracoval: Antonín Jiříček - text Martin Kelar - obrázky, text
Určeno prožáky 4. ročníku Sekcezákladní PředmětPřírodověda Téma / kapitolaZelenina „Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích.
Ovoce Andy Poláková.
STONEK.
JSOU TO: DŘEVINY A BYLINY.
Zdravé potraviny OVOCE ZELENINA Ovoce dozrávající v létě na keřích Maliny Ostružiny Rybíz Borůvky Angrešt.
Části stromů Strom v ročních obdobích Význam zeleně pro člověka
Obrázky SmartArt Ukázka práce. Hierarchie (organizační diagram) generální ředitel 1. divize (analýza) 2. divize (provoz) programátořitesteři ostatní provoz.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_07_PRV_Ovoce Téma Číslo projektu Anotace PRV 3 – Živá příroda CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sib_III_08 Třídění rostlin Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
VY_32_Inovace_ Části rostlin Člověk a jeho svět 3. ročník
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_PŘÍRODOPIS
VY_32_INOVACE_09_Přírodověda_07_4. ročník _Podzim v sadu
Krytosemenné rostliny
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
autor: Helena Petrůvová název: VY_52_INOVACE_28_PRVOUKA_OVOCNÉ STROMY
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ Ovocné stromy
Jádroviny.
OVOCNÉ STROMY A OVOCE PODPORA PRO VÝUKU
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_26_U lidských obydlí
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
JABLOŇ.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
obecná charakteristika, praktické cvičení
POUŠŤ Jak bys popsal POUŠŤ….
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
Marie Duchečková.
Užitkové rostliny Opakování učiva Foto archiv autorky.
Lesní patra.
Jabloň domácí. Úvod Jablko je plod jabloně Nejběžnější druhy ovoce Pěstováno ve Střední Evropě Jde o malvici Jablko se v kultuře člověka vyskytuje již.
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Transkript prezentace:

„Rozvoj vzdělávání žáků karvinských základních škol v oblasti cizích jazyků“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.07/ Určeno prožáky 4. ročníku Sekcezákladní PředmětPřírodověda Téma / kapitolaOvoce

Oblíbené druhy 1.Jak se jmenuje druh plodu na obrázku? 2.V čem jsou uložena semena? 3.Co ho chrání na povrchu? 4. Jmenuj podobné druhy ovoce. 5.Proč jíme ovoce?

Jak se zpracovávají? 1.Jak se jmenuje toto ovoce? Jaký má plod? 2.Které jsou podobné rostliny? 3.Jsou to byliny nebo dřeviny? 4.Vylušti zpracování: Potkom, vipodla, lepáné, šenésu, syvéro

Nejmenší, nejkyselejší, nejzdravější, nejlepší? NENÍPLOD......Často pěstovaný strom v ČR Látky v ovoci......Český obchodní řetězec i druh ovoce Peckovice.....Ovoce jsou … rostlin......Plod jabloně 1.Jaké ovoce je na obrázku? 2.Kolik má barevných odrůd? 3.Co je plodem? 4.V jaké podobě roste?

Zdroje: Fotografie archiv autora