Multichannel ve světe ecommerce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zn. NÁHRADNÍ RODIČ CZ.1.04/5.1.01/ Jak aktivně nacházet náhradní rodiče P rofesionalizace procesů při výběru adeptů na nový typ zaměstnání.
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
I NTERNETOVÉ OBCHODY - PRODEJCI SPOTŘEBNÍ ELEKTROTECHNIKY Zdeněk Doležel.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Siemens Enterprise Communications Ondřej Nový Key Account Manager Siemens Enterprise Communications, s.r.o. Praha, Siemens Enterprise Communications.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_20.
Moderní žena myslí na budoucnost II. Jan Diviš. Bude v ČR důchodová reforma? Demografické okénko Rok 2003 Poválečné ročníky na prahu důchod Dobrá zpráva,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
Trh průmyslových nemovitostí v ČR a případová studie Parfums.cz
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Konstrukce investičních produktů
Z každého nákupu peníze zpět.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Už máte Sporoinvest… A co dál? Ing. Martin Viktora vedoucí týmu Podpora prodeje produktů FT
KONFERENCE Vzdělávání v období snižování nákladů Eva ŽILAYOVÁ Hotel Josef, Praha 5. května 2004 CO ŠKOLIT.
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Metody řízení tržních rizik
126FIP Bod zvratu 3. týden.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
FEL ČVUT, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd © Oldřich Starý, 2013 Finanční management Americká opce Futures SWAP Opce načasování.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Václav Muchna, CEO, Y Soft JE BRNO ČESKÉ SILICON VALLEY? 27. dubna 2016.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Množství nabízených doprav, výběr přepravce a automatizace expedice.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
Sisel International je společnost, která světu přináší: Zdraví, Krásu, Dlouhověkost a kvalitu Sisel Kaffe. Nyní jsme již na 40 trzích světa a skvěle využíváme.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
Cenové triky.
SPOLEČNĚ PRO BUDOUCNOST
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
Kvalitou a cenou Čím se u Essens lišíme? REGISTRACE JE ZCELA ZDARMA
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Jak na PR (absolutní základ)
Vítejte na Marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Talent marketingových komunikací
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Překročit hranice může být snažší, než si většina eshopů myslí!
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Informace o společnosti
Informace o společnosti
SHOPPER TRENDY SNÍDAŇOVÝ WORKSHOP
Transkript prezentace:

Multichannel ve světe ecommerce Konference Multichannel 29.4.2015 Simona Kijonková

Multichannel distribuční kanály v ecommerce

Osobní odběr Automatické boxy Home delivery Express kurýr

Automatické boxy Home delivery Express kurýr Poštomat Balíkomat Alzabox Česká Pošta PPL DPD Geis GLS Intime Zásilkovna Messengers Alza Zásilkovna

Fenomén výdejních míst je tu s námi stále

Franšízing Výdejní místa – Pobočky Prodejní outsorcing Osobní odběr

Počet výdejních míst v ČR dle přepravců 26,23 % Geis Parcel - franšízing + trafiky (2014 / 453) 26 % Baliczech – trafiky (2015 / 449) 23,85 % PPL Partner – franšízing (2011 / 412) 14,41 % Zásilkovna - franšízing + vlastní výdejní místa (2010 / 249) 6,02 % DPD Parcel – franšízing (2012 / 104) 2,55 % GLS (2015 / 44) 0,92 % Uloženka - vlastní výdejní místa (2010 / 16) 23,85 % PPL 26 % Baliczech 26,23 % Geis 14,41 % Zásilkovna 6,02 % DPD Zdroj.: Zásilkovna 2015

Počet výdejních míst v SR dle přepravců 38,18 % Zásilkovna - franšízing + vlastní výdejní místa 35,15 % DPD Parcel - franšízing 26,06 % GLS 0,61 % Uloženka - vlastní výdejní místa 38,18 % Zásilkovna 35,15 % DPD 26,06 % GLS Zdroj.: Zásilkovna 2015

Počet výdejních míst v HU a PL dle přepravců 100 % Zásilkovna - franšízing + vlastní výdejní místa 100 % Zásilkovna Zdroj.: Zásilkovna 2015

Podíl jednotlivých kanálů v košíku Napříč brandy a kategoriemi

Móda a fashion Počítače&Hardware Léky a zdraví woox.cz tisknulevne.cz cocky-kontaktni.cz ? woox.cz tisknulevne.cz Vlastní prodejny 27 % Zásilkovna 15 % Prodejní outsourcing Zásilkovna 2% ČP a PPL Home delivery 54 %, ostatní 4% cocky-kontaktni.cz Česká pošta 35 % Zásilkovna 32 % PPL 9,7 % Uloženka 3,5 % Vlastní výdej 1,4 % Ostatní 18,5 % Zásilkovna 50 % ČP 30 % PPL 20 %

Máme na to, být světovou jedničkou? Špička současného českého trhu ve srovnání s celosvětovou špičkou

Detail produktu

Nákupní košík

Retail vstupuje do online světa - uspěje?

H&M Komu konkurují? woox.cz zoot.cz answear.cz

Bellinda Komu konkurují? astratex.cz Xpradlo.cz

A co potraviny?

A co potraviny?

Proč se vyplatí prodejní oursorcing?

TESCO - Národní třída

Příklad - VIVANTIS v ecommerce se mu dařilo a daří více než skvěle otevřel vlastní pobočku v Praze na Florenci vysoké vstupní náklady – 3 mil. CZK „Celkové hospodaření uzavřel Vivantis se ztrátou 5 milionů Kč (po zdanění) – podílely se na ní zejména investice do otevření výdejního místa v Praze“ Zdroj: lupa.cz Zdroj.: Lupa.cz

Zásilkovna: Pobočka a Obchod žádné vstupní náklady možnost vlastního brandingu možnost tvorby marketingových kampaní zlomek za režie vlastní prodejny know-how předá Zásilkovna ´můžete vyzkoušet prodej v retailu a nezkrachovat :-)

Příklad z praxe od Funguje to!!! Vlastní prodejna vstupní investice 1 000 000 Kč! „Když jsme otevírali vlastní prodejnu na Florenci, tak jsme investovali 0,5 mil. do jejího otevření a dalšího 0,5 mil. do reklamy.“ “Stejných čísel jsme ale dosáhli v krátkém horizontu na prodejně v Brně, kam jsme zařadili Zásilkovnu, a to bez investice 0,5 mil. do reklamy! = okamžitá úspora za reklamu se stejným efektem do revenue“ Michal Pěnička Tisknu Levně

Tisknu levně: Vlastní pobočka vs. Zásilkovna Pobočka & Obchod 1 mil. CZK = pronájem, kauce, realitka, stavební úpravy prodejny, interiér prodejny, kamerový systém, zabezpečení, nábor zaměstnanců, zaškolení zaměstnanců, BOZP, pojištění prodejny, označení prodejny, reklama na prodejnu Navíc je zde nižší trafic zákazníků Návratnost těchto investic je až za 3 roky X Pobočka & Obchod: 2% z celkového obratu e-shopu na dvou prodejnách Zásilkovny Za současně nulových vstupních nákladů Navíc! Výdej zásilek zdarma v rámci měsíčního fee, které ani neodpovídá nákladům do variabilního nákladu na 1 zaměstnance měsíčně ! Okamžitý traffic = vyšší revenue Michal Pěnička Tisknu Levně

Prodejní outsourcing retail vs online

Hranice ČR by neměly být pro eshopy bariérou Buďte nejen multichannel, ale i cross border!

Kam všude už se vydala Zásilkovna?

Naše eshopy se nebojí! 48 % z 6 000, s námi spolupracujících eshopů, obchoduje do zahraničí

A jak fungují v zahraničí ostatní eshopy? ALZA 26/2 AMAZON 13/13 ČOČKY KONTAKTNÍ 19/19 PARFUMES 8/8 ASTRATEX 4/4 LÉKÁRNA 1/1 PILULKA 1/1

Děkuji za pozornost Konference Multichannel 2015 Simona Kijonková simona.kijonkova@zasilkovna.cz Tel. 773 99 11 68