Philip kotler.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Advertisements

Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
ŘÍZENÍ VLASTNÍ STAVEBNÍ FIRMY Jana Frková - Přednášky na
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Jakub Stránský 3. října Program kurzu  Ekonomie jako věda  Ekonomické disciplíny.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Společenská odpovědnost organizací
Matematické metody v ekonomii (MME)
Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
NOKIA POHLEDY DVOU STOLETÍ. Společenský řád ve společnosti n Míra rozvoje a společenský řád –racionalita –iracionální základ n Soutěživost –individuální.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06.
VŠFS P.B.. prezentace VŠFS, Partneři Generální partner Hlavní partneři.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Brno International Business School Britské vysokoškolské programy Ing. Zdeněk Urban, MBA Britské vysokoškolské programy Ing. Zdeněk Urban, MBA.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
(13. duben 1948 – 3. září 2008). Jeden z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopník významných manažerských inovací 2.
Studijní program Ekonomika a management
Bill gates (William Henry Gates III.)
13. dubna září JEDEN Z NEJVLIVNĚJŠÍCH SVĚTOVÝCH AUTORŮ V OBORU PODNIKOVÉHO MANAGEMENTU A PRŮKOPNÍK VÝZNAMNÝCH MANAŽERSKÝCH INOVACÍ.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Ludvík Blažek Petra Kadlecová Petra Kačírková
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Chicagská škola Rozvoj od 30. let 20. století
Harry M. Markowitz 126TERI Autoři: Marie Hnojská, Radovan Vnuk.
TERI – L 2015 – PREZENTACE MAREK JELÍNEK, DAVID FRIC
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Název předmětu: ZÁKLADY MANAGEMENTU (BPH_ZMAN) Rozsah: 2/1 přímé výuky týdně Způsob ukončení: Ústní zkouška s testem Sledování průběžného studia: Autokorekční.
MIKROEKONOMIE ZISK A ALTERNATIVNÍ CÍLE FIRMY
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Deset významných osobností ICT.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_11_MICROSOFT.
MICROSOFT OFFICE teorie. MICROSOFT OFFICE Microsoft Office je kancelářský balík od americké firmy Microsoft. Firma Microsoft je největší softwarovou firmou.
Vysoká škola technická a ekonomická
Ing. Veronika Dostálková MBA
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Portfolio analýza Model GE
Autor práce: Michaela Janová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Ekonomika malých a středních podniků
Individuální podnikání
Business intelligence shapes security
Podnikatelské koncepce

MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Philip kotler

„Dětství“ Narozen 27.5. 1931 Chicago, Illinos, USA Narozen do chudší rodiny ukrajinských emigrantů

Vzdělání DePaul University 1948-1950 Studium ekonomických teorií Po dvouletém studiu byl bez přijímacího řízení přijat rovnou do magisterského studia M.A.

Vzdělání The University of Chicago 1950-1953 Studium ekonomie Po tříletém studiu zisk magisterského titulu M.A.

Vzdělání MIT 1953-1956 Studium ekonomie a marketingu Po třech letech zisk titulu Ph.D. v oboru marketing a ekonomie

Vzdělání Na obou předcházejících vysokých školách byl velmi ovlivněn studiem u třech významných laureátů Nobelovy ceny za přínos ekonomické vědě Milton Friedman 1976 výzkum aplikace monetarismu Paul Samuelson 1970 teorie chování spotřebitele Robert Solow 1987 modelování exogenního růstu trhu

Vzdělání Kelllogg School of Managmant 1962 až do současnosti Zisk profesorského titulu Stále zde působí jako emeritní profesor

Ocenění V roce 1975 byl první, kdo dostal ocenění „Leader in Marketing Thought“ od American Marketing Association za význačný přínos pro teorii marketingu Kotler obdržel 14 čestných doktorátů z celého světa

Kotler Marketing Group Založena v roce 2001 Působí ve Spojených státech a v Číně Konzultační a školící činnost specializující se na prodej a marketing Filozofie založena na práci Philipa Kotlera

Kotler Marketing Group Philip Kotler konzultuje pro firmy jako je IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck a další Radí v oblasti marketingové strategie a plánování, marketingové organizace a mezinárodního marketingu

Klienti Kotler Marketing Group Cisco Dell Microsoft Avaya Level 3 BellSouth Benefon CompTIA Motorola British Telecom Connex (Vodafone) Skyworth Business Objects IBM Lotus Development Corp. Riverbed Storability Anystream NextPage Panasas Software AG Hendrickson Valeo Goodyear Dunlop Tower Arcelor Mittal Kostal Delphi Denso LEONI Magna Multimatic Siemens VDO Borg Warner Michelin Reiter Intermet Dynacast Gentex Ford Motor Company Grupo Industrial Saltillo General Motors PPG BASF Brembo SAF Holland Continental Acument Technologies Horton Boots Contract Manufacturing WW Grainger KitchenAid Jinchuan Beer Levi Strauss & Co. Mavesa McDonald's Powergen SAS Airlines

The Financial Times V roce 2005 The Financial Times pokládá Philipa Kotlara za 4. nejvlivnějšího autora (Most Influential Business Writers/Management Gurus) Umisťuje se za jmény Peter Drucker, Bill Gates a Jack Welch

Wall Street Journal Roku 2008 je pokládán za 6. nejvlivnějšího business myslitele, umisťuje se za jmény Gary Hamel, Thomas L. Friedman, Bill Gates, Malcolm Gladwell a Howard Gardner

World Marketing Summit V roce 2011 založil nezávislou organizaci World Marketing Summit se sídlem v kanadském Torontu Vize společnosti je vytvoření lepšího světa s bojem proti chudobě a prosazování lidské důstojnost díky používání marketingových zásad, teorií a modelů

Publikace 10 smrtelných marketingových hříchů (Grada, 2004) Chaotika (Computer Press, 2009) Inovativní marketing (Grada, 2004) Marketing (Grada, 2003) Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu (Grada, 2008) Marketing management (Grada, 2007) Marketing od A do Z (Management Press, 2003) Marketing podle Kotlera (Management Press, 2006) Marketing v otázkách a odpovědích (Computer Press, 2005) Marketing v pohybu (Management Press, 2007) Moderní marketing (Grada, 2007)

10 smrtelných marketingových hříchů popisuje obvyklé chyby, které brání úspěšnému podnikání Od popis nepříznivé situace postupuje k radám Poznání zákazníků

8 strategií růstu kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu  Seznam megatrendů

Chaotika Kniha Philip Kotler a John Caslione Přežití firmy v době globální ekonomické krize Systém řízení chaosu Minimalizace zranitelnosti firmy, náskok před konkurencí, systém řízení chaosu Je vaše firma připravena na příští šok?

Inovativní marketing Trh je přesycen zákazníci odolní vůči reklamě Návod jak překročit rámec existujících trhů

Marketing Management Základní učebnice marketingu a marketingového řízení Několik vydání 20. vydání spoluautor Kevin Lane Keller Cíl-pomoci firmám přizpůsobit marketing podmínkám v 21. stolení nejaktuálnější problematika marketingového řízení - budování, měření a řízení značky

Marketing podle Kotlera-Jak vytvářet a ovládnout nové trhy mezinárodní bestseller a nejvýznamnější marketingová kniha přelomu tisíciletí Profesor Kotler patří i mezi významné průkopníky tzv. elektronického marketingu podnikatelského využití možností celosvětové počítačové sítě internet

Moderní marketing Zabývá se důležitými oblastmi marketingového řízení z praktického manažerskéo pohledu Pro Evropského čtenáře Principy, nástroje, metody a postupy

Marketing v pohybu Trhy se mění rychleji než marketing Změna marketingové strategie Kniha ukazuje jak uskutečnit změnu