Philip kotler
„Dětství“ Narozen 27.5. 1931 Chicago, Illinos, USA Narozen do chudší rodiny ukrajinských emigrantů
Vzdělání DePaul University 1948-1950 Studium ekonomických teorií Po dvouletém studiu byl bez přijímacího řízení přijat rovnou do magisterského studia M.A.
Vzdělání The University of Chicago 1950-1953 Studium ekonomie Po tříletém studiu zisk magisterského titulu M.A.
Vzdělání MIT 1953-1956 Studium ekonomie a marketingu Po třech letech zisk titulu Ph.D. v oboru marketing a ekonomie
Vzdělání Na obou předcházejících vysokých školách byl velmi ovlivněn studiem u třech významných laureátů Nobelovy ceny za přínos ekonomické vědě Milton Friedman 1976 výzkum aplikace monetarismu Paul Samuelson 1970 teorie chování spotřebitele Robert Solow 1987 modelování exogenního růstu trhu
Vzdělání Kelllogg School of Managmant 1962 až do současnosti Zisk profesorského titulu Stále zde působí jako emeritní profesor
Ocenění V roce 1975 byl první, kdo dostal ocenění „Leader in Marketing Thought“ od American Marketing Association za význačný přínos pro teorii marketingu Kotler obdržel 14 čestných doktorátů z celého světa
Kotler Marketing Group Založena v roce 2001 Působí ve Spojených státech a v Číně Konzultační a školící činnost specializující se na prodej a marketing Filozofie založena na práci Philipa Kotlera
Kotler Marketing Group Philip Kotler konzultuje pro firmy jako je IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck a další Radí v oblasti marketingové strategie a plánování, marketingové organizace a mezinárodního marketingu
Klienti Kotler Marketing Group Cisco Dell Microsoft Avaya Level 3 BellSouth Benefon CompTIA Motorola British Telecom Connex (Vodafone) Skyworth Business Objects IBM Lotus Development Corp. Riverbed Storability Anystream NextPage Panasas Software AG Hendrickson Valeo Goodyear Dunlop Tower Arcelor Mittal Kostal Delphi Denso LEONI Magna Multimatic Siemens VDO Borg Warner Michelin Reiter Intermet Dynacast Gentex Ford Motor Company Grupo Industrial Saltillo General Motors PPG BASF Brembo SAF Holland Continental Acument Technologies Horton Boots Contract Manufacturing WW Grainger KitchenAid Jinchuan Beer Levi Strauss & Co. Mavesa McDonald's Powergen SAS Airlines
The Financial Times V roce 2005 The Financial Times pokládá Philipa Kotlara za 4. nejvlivnějšího autora (Most Influential Business Writers/Management Gurus) Umisťuje se za jmény Peter Drucker, Bill Gates a Jack Welch
Wall Street Journal Roku 2008 je pokládán za 6. nejvlivnějšího business myslitele, umisťuje se za jmény Gary Hamel, Thomas L. Friedman, Bill Gates, Malcolm Gladwell a Howard Gardner
World Marketing Summit V roce 2011 založil nezávislou organizaci World Marketing Summit se sídlem v kanadském Torontu Vize společnosti je vytvoření lepšího světa s bojem proti chudobě a prosazování lidské důstojnost díky používání marketingových zásad, teorií a modelů
Publikace 10 smrtelných marketingových hříchů (Grada, 2004) Chaotika (Computer Press, 2009) Inovativní marketing (Grada, 2004) Marketing (Grada, 2003) Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu (Grada, 2008) Marketing management (Grada, 2007) Marketing od A do Z (Management Press, 2003) Marketing podle Kotlera (Management Press, 2006) Marketing v otázkách a odpovědích (Computer Press, 2005) Marketing v pohybu (Management Press, 2007) Moderní marketing (Grada, 2007)
10 smrtelných marketingových hříchů popisuje obvyklé chyby, které brání úspěšnému podnikání Od popis nepříznivé situace postupuje k radám Poznání zákazníků
8 strategií růstu kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu Seznam megatrendů
Chaotika Kniha Philip Kotler a John Caslione Přežití firmy v době globální ekonomické krize Systém řízení chaosu Minimalizace zranitelnosti firmy, náskok před konkurencí, systém řízení chaosu Je vaše firma připravena na příští šok?
Inovativní marketing Trh je přesycen zákazníci odolní vůči reklamě Návod jak překročit rámec existujících trhů
Marketing Management Základní učebnice marketingu a marketingového řízení Několik vydání 20. vydání spoluautor Kevin Lane Keller Cíl-pomoci firmám přizpůsobit marketing podmínkám v 21. stolení nejaktuálnější problematika marketingového řízení - budování, měření a řízení značky
Marketing podle Kotlera-Jak vytvářet a ovládnout nové trhy mezinárodní bestseller a nejvýznamnější marketingová kniha přelomu tisíciletí Profesor Kotler patří i mezi významné průkopníky tzv. elektronického marketingu podnikatelského využití možností celosvětové počítačové sítě internet
Moderní marketing Zabývá se důležitými oblastmi marketingového řízení z praktického manažerskéo pohledu Pro Evropského čtenáře Principy, nástroje, metody a postupy
Marketing v pohybu Trhy se mění rychleji než marketing Změna marketingové strategie Kniha ukazuje jak uskutečnit změnu