Identifikátor materiálu: EU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Identifikátor materiálu: EU
Advertisements

Přehled mobilních zařízení
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Mac vs. PC. PC Označení pro osobní počítače, původně od společnosti IBM (Lenovo) - Označení pro osobní počítače, původně od společnosti IBM (Lenovo) Hardware.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
Anotace Žák dokáže popsat a zařadit výstupní zařízení HW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat typy výstupního zařízení HW Speciální.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Anotace Žák definuje aplikační SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat aplikační software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Druhy Počítačů.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže v aplikací MS Word vytvořit tabulku Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word vytvořit, upravit a formátovat.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Anotace Žák se orientuje v záznamových médií (zařízení) Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže rozdělit záznamová média Speciální vzdělávací.
Počítače a jejich druhy Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: EU
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Anotace Žák se seznámí s víceúrovňovým číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci víceúrovňové.
Identifikátor materiálu: EU
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
Anotace Žák se seznámí se základy psaní textu ve Wordu a pohyb po dokumentu. Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže napsat, opravit a smazat.
Subjekt Speciální ZŠ a MŠ Adresa
Anotace Žák dokáže zarovnat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže zarovnat text dle potřeb dokumentu v aplikaci.
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Anotace Žák se seznámí s odrážkami a číslováním v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže využít funkci odrážky a číslování.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák dokáže označit text do bloku v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže označit text různými způsoby Speciální.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
ROZDĚLENÍ POČÍTAČŮ Podle výkonu. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Počítač a jeho složení.
Identifikátor materiálu: EU
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
ICT M 5.R. Jednotky času
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Anotace Žák definuje základní SW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat základní software Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: USB zařízení Číslo DUM: III/2/VT/2/1/17 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Jiné typy počítačů Číslo DUM: III/2/VT/2/1/19 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafická karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/05 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Pevný disk Číslo DUM: III/2/VT/2/1/06 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Hardware počítače Číslo DUM: III/2/VT/2/1/01 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 TÉMATICKÁ OBLAST: Informační a komunikační.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 33 AnotaceTechnické.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín  Materiál slouží jako výkladová prezentace k tématu „Konstrukční typy PC“, je vhodný.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafická karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/05 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Vzdělávací oblast dle RVP:Základy výpočetní techniky Okruh dle RVP:Hardware Tematická oblast: Název vzdělávacího materiálu:Typy počítačů Kód vzdělávacího.
VY_32_ INOVACE_50_INFORMATIKA_ 3.+4.ROČNÍK_Seznámení s počítačem
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Transkript prezentace:

Identifikátor materiálu: EU - 19 - 7 Anotace Žák dokáže rozlišovat typy počítačů Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Zná a rozlišuje typy počítačů Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Typy počítačů – střediskový, síťový, osobní, přenosný Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita / Výklad Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina 12-15 let / 6. ročník Celková velikost/Datum 1,91 MB – soubor *.ppt (PowerPoint)/Říjen 2011

OSOBNÍ POČÍTAČ Typy počítačů

Typy počítačů Ve výpočetní technice se setkáme s různými druhy počítačů. Kromě standardního počítače, který máte doma, existují i další. Jsou rozděleny podle toho, k jakému účelu se používají. Počítače lze dále rozlišovat podle: účelu, ke které mu se bude používat podle kapacity podle ceny

Typy počítačů Multimediální schopnosti Multimediální počítač Herní počítač Univerzální počítač Levný osobní počítač Souborový server Aplikační server Výkon procesoru

Typy počítačů 1. PC – osobní počítač Nejrozšířenější typ počítače. Jedná se klasický počítač typu IBM PC, který se skládá ze skříně, monitor, klávesnice a myši.

Typy počítačů 2. Notebook (laptop, netbook) Jedná se o přenosný počítač, který obsahuje podobné komponenty (zminiaturizované) , stejné funkce a operační systéme jako osobní počítače. Mají velikost kufříku, který je přenosný a poměrně lehký.

Typy počítačů 3. Kapesní počítače (PDA či Palmtop) Jedná se o kapesní počítač o rozměrech většinou cca 13(v) x 7(š) x 1,5(tloušťka) cm. Nejedná se o počítače v pravém slova smyslu. Většinou mají vlastní OS (Palm, Windows Mobile či Symbian) a vlastní aplikace, které se ovládají pomocí dotykového displeje. Má různé konektory pro připojení sluchátek, USB kabelu atd. Samozřejmostí je Wi-fi a Bluetooth.

Typy počítačů 4. Superpočítače (sálové počítače) Jedná se o počítače určené k vědeckým účelům. Výkon těchto počítačů dosahuje mnohonásobně vyšších hodnot a dokáží vykonat bilióny operací za sekundu.

Rychlé opakování: Podle čeho se budeš rozhodovat při koupi nového počítače? Jaký počítač máš doma? Jaké znáš typy počítačů?

Zdroje http://www.ifotovideo.cz/rubriky/prislusenstvi/multimedia/nove-pocitace-acer-aspire_3502.html http://black-robert-journal.com/2011/05/03/isro-builds-india’s-fastest-supercomputer/ Vlastní fotografie autora DUMu