Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ6_15 Sada DUMČeský jazyk 6 PředmětČeský jazyk Název materiáluVyjmenovaná slova po L – opakování formou křížovky. Anotace V prezentaci si žáci procvičí a upevní vyjmenovaná slova po L formou křížovky. Pomůcky: pracovní list AutorMgr. Kateřina Fiedlerová JazykČeský jazyk Datum vytvoření Očekávaný výstup Znalost - odůvodňování správného psaní: i/í a y/ý po tvrdých, měkkých i obojetných souhláskách. Stupeň a typ vzděláníZákladní vzdělání - lehké mentální postižení Klíčová slovaVyjmenovaná slova po L, význam vyjmenovaných slov po L Druh učebního materiáluPrezentace Cílová skupinaŽák 2. stupně speciální školy Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Mgr. Kateřina Fiedlerová Vyjmenovaná slova po L - opakování formou křížovky. 6. ročník
Dobrý den, milí žáci, již máme zopakovaná vyjmenovaná slova po L. Dnes si je tedy procvičíme v tajence :o)
Každý z Vás teď obdrží jeden pracovní list s křížovkou, kterou si společně vyplníme. Na dalším snímku uvidíte otázky. U každé otázky je příklad. Vypočítej ho a odpověď zapiš velkými tiskacími písmeny ke správnému výsledku (do pracovního listu). Nejrychlejší z vás může jít zapsat odpověď na PC. Tabulka je na dalším snímku.
Tkanina s delším vlasem Zadní svalová část bérce na noze Silně aromatická bylina hořké chuti s šedozelenými listy a žlutými kvítky Jsoucí bez porostu Sportovní náčiní připevněné na nohy a určené k pohybu na sněhu, na vodě Marnotratně vydávat něco, utrácet, mrhat.
Tajenka:
S L Y Š E T = vnímat sluchem Sluch je schopnost vnímat zvuky smyslovým orgánem – uchem. A teď se podíváme na to, jaký máte sluch vy, žáci. Klikejte postupně na otazník (4 x). Poznáte, co je to za zvuky? H Á D A N K A ?
Je konec hodiny. Přeji vám hezký den :o) Loučím se s vámi. Čauky mňauky... Vaše kočička Mája
risady/pelynek.jpg