Výzkum firemní filantropie Fórum dárců, o.s. Agnes, o.s. 2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Advertisements

EFICIA PRAHA, spol. s r. o. průzkum na téma „ FIREMNÍ FILANTROPIE“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní.
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Nabídka personálních služeb
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
GRANTOVÝ SYSTÉM MČ Praha 21 ZMĚNY ŽÁDOST VYÚČTOVÁNÍ ÚJEZD NAD LESY 7. LEDNA 2012.
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
Marie Borecká, Kristina Ficencová 6. kruh, 1. ročník VSRR
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Program podpory regionů Společenská odpovědnost v ČSOB a Poštovní spořitelně.
Institucionální a věcné aspekty státní podpory exportu
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy university v Brně TRIALOG (Brněnský institut rozvoje občanské společnosti)
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Členění nákladů v nákladovém účetnictví
Průzkum trhu.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Rozpočetnictví a kalkulace
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Tisková konference o pravidelném dárcovství v České republice.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Marketingový plán podniku
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Tisková konference ČMKOS
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Evropský návratový fond (ENF)
Assessment centrum.
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Individuální dárcovství
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Dotace obcím na zpracování územních plánů pro rok 2017
Rozpočetnictví a kalkulace
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
SMĚRNICE RADY KRAJE Č. 2/2008 K SYSTÉMU PŘÍPRAVY A REALIZACE PROJEKTŮ KRAJE A ORGANIZACÍ ZŘIZOVANÝCH ČI ZAKLÁDANÝCH KRAJEM SPOLUFINANCOVANÝCH Z FONDŮ EU.
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
statutárního města Ostravy
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Tisková konference ČMKOS
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Co říká česká veřejnost?
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Projekt Evaluace sociálních služeb v Moravskoslezském kraji
Transkript prezentace:

Výzkum firemní filantropie Fórum dárců, o.s. Agnes, o.s. 2004

Základní charakteristika výzkumu zCíl - získat informace o rozsahu firemní filantropie, o strategiích, o motivaci firem k filantropii a o perspektivách dalšího vývoje této oblasti v ČR zMetodologie sběru dat - výzkum realizovala agentura Median, s.r.o pomocí metodologie CAPI zCílová skupina - osoby, které jsou ve firmě zodpovědné za rozdělování příspěvků (darů, sponzoring) zČasový harmonogram - terénní sběr dat poběhl v období od 10. června do 2. července 2004

Výběrový vzorek

Výsledky výzkumu 1. část - Rozsah firemní filantropie zOtázky v této části se týkali jak sponzoringu tak dárcovství zSledovali jsme: angažovanost firem v sponzoringu a dárcovství, objem poskytnutých prostředků, podporované oblasti a cílové skupiny, podporované subjekty, formy dárcovství...

Věnuje se Vaše firma sponzoringu v ČR? N=577

Jaký objem prostředků - sponzoring zhruba poskytla Vaše firma v roce 2003?

Kolika subjektům poskytla Vaše firma sponzorský příspěvek v roce 2003? N=346

Kterou oblast podporuje Vaše firma v rámci sponzoringu v ČR? N=346

Které cílové skupiny Vaše firma podporuje sponzoringem v ČR? N=346

Věnuje se Vaše firma filantropickým aktivitám - dárcovství v ČR? N=577

V jaké hodnotě poskytla Vaše firma dary v roce 2003? N=384

Kolika subjektům v ČR poskytla Vaše firma dar v roce 2003? N=384

Podpořila Vaše firma darem oblasti postižené záplavami v roce 1997 nebo 2002? N=384

Kterou oblast v ČR podporuje Vaše firma darem? N=384

Které cílové skupiny Vaše firma podporuje darem v České republice? N=384

Které subjekty podporuje Vaše firma darem v České republice? N=384

Z jakých zdrojů získává Vaše firma prostředky na podporu - dary? N=384

Jakým způsobem realizuje Vaše firma podporu - dar? N=384

Jakou formou daru podporuje Vaše firma vybrané subjekty? N=384

Pokud Vaše firma podpoří finančním darem organizaci, na jaké typy nákladů přispívá? N=332

Co je předmětem věcného daru od Vaší firmy? N=294

Pokud Vaše firma poskytne vybranému subjektu službu - dar, o jaký typ služeb se jedná? N=118

Výsledky výzkumu 2. část - Strategie firemní filantropie zTato část výzkumu je zaměřena jenom na oblast firemní filantropie zSleduje míru organizovanosti firemního dárcovství ve firmě, její transparentnost, využívání firemní filantropie v PR firmy...

Má Vaše firma vypracovanou strategii v oblasti firemní filantropie? N=384

Má Vaše firma vypracovanou strategii v oblasti firemní filantropie? N=384 (podle počtu zaměstnanců)

Má Vaše firma jasně stanovená kritéria, podle kterých se rozhoduje o poskytnutí podpory - daru? N=384

Jakým způsobem Vaše firma zveřejňuje kritéria, podle kterých se rozhoduje o poskytnutí podpory - daru? N=200

Jak přistupuje Vaše firma k výběru žadatelů? N=384

Podle čeho posuzuje Vaše firma důvěryhodnost žadatele? N=384

Posuzuje Vaše firma důvěryhodnost žadatele podle osobního doporučení? N=384 (podle počtu zaměstnanců)

Posuzuje Vaše firma důvěryhodnost žadatele podle transparentního hospodaření? N=384 (podle počtu zaměstnanců)

Na základě jakého podkladu (dokumentu od žadatele) rozhodne Vaše firma o poskytnutí daru? N=384

Uzavírá Vaše firma písemnou Smlouvu o poskytnutí příspěvku - daru při podpoře subjektu? N=384

Jaké je procentuální zastoupení darovacích smluv a smluv o reklamě ve Vaší filantropické praxi? N=244

Ověřuje (kontroluje) Vaše firma použití poskytnutých prostředků - darů? N=384

Jaké mechanizmy používá Vaše firma při ověřování (kontrole) použití poskytnuté podpory - daru? N=226

Je firemní filantropie součástí PR a komunikační strategie Vaší firmy? N=384 (podle počtu zaměstnanců)

Zveřejňuje Vaše firma následující údaje? N=384

Jakým způsobem zveřejňuje Vaše firma informace o svých filantropických aktivitách? N=126

Do jaké míry využívá Vaše firma možnost odpisovat dary ze základu daně? N=384

Výsledky výzkumu 3. část - Motivace k firemní filantropii z3. část je zaměřena na odhalení důvodů, které firmy vedou k firemní filantropii nebo naopak příčin, proč se firmy dárcovství nevěnují.

Co především motivuje Vaši firmu k poskytování podpory - daru? N=384

Z jakého důvodu se Vaše firma neangažuje ve firemní filantropii? N=193

Co by Vaší firmě pomohlo nebo by Vás více motivovalo k firemní filantropii? N=577

Uznání od koho by Vaši firmu více motivovalo k firemní filantropii? N=154

Jaký postoj médií by Vaší firmě více vyhovoval? N=89

Jaké informace by Vaší firmě pomohly nebo by Vás více motivovaly k firemní filantropii? N=176

Výsledky výzkumu 4. Část - Potenciál firemní filantropie zPoslední část výzkumu sleduje tříletý výhledy v oblasti firemní filantropie. zPodává informace o tom, které oblasti a cílové skupiny budou firmy podporovat, v jaké míre, jakými nástroji...

Odhadněte, kolik prostředků hodlá Vaše firma vyčlenit v příštích 2-3 letech (tj ) na filantropické aktivity - dary. N=577

Které oblasti hodlá Vaše firma podporovat darem v příštích 2-3 letech (tj ) N=483

Které cílové skupiny hodlá Vaše firma podpořit darem v příštích 2-3 letech (tj )? N=483

Jakou formu podpory hodlá Vaše firma použít v příštích 2-3 letech (tj ) N=483

Jakým způsobem hodlá Vaše firma realizovat podporu v příštích 2-3 letech (tj ) N=483

Pokud nemá Vaše firma vlastní strategii firemní filantropie… N=228

Hodlá Vaše firma v příštích 2-3 letech (tj ) osamostatnit oblast firemní filantropie? N=483

Uvažuje Vaše firma o tom, že by v příštích 2-3 využila služeb externí nadace k přerozdělování prostředků? N=483