Out-of-Home Advertising Současnost a budoucnost. Out-of-home advertising (OOH) reklama působící na spotřebitele mimo jeho domov zacílená na veřejně dostupná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Sociologie médií, komunikace a jazyka
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Vliv dopravy na životní prostředí z hlediska tvorby hluku a vibrací
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Změníme Váš úhel pohledu 360°advertising. Umístit reklamu je důležité Děláte svoji práci dobře, možná dokonce skvěle ! Ale ví to o Vás Vaši potenciální.
Komunikace a stimulování prodeje
funkce médií ve společnosti moc médií
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
!NÁSTRAHY INTERNETU! Kyberšikana sociální sítě
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
9.Komunikace.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Marketingové prostředí
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
ANALÝZA ODVĚTVÍ JAZYKOVÝCH SLUŽEB Martina Pelešková 16. prosince 2009 Generální ředitelství pro překlady Evropská komise.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
NÁSKOK DÍKY INFORMACÍM Creditinfo Czech Republic Poskytujeme informace dříve, než zjistíte, že je potřebujete 8.září 2011.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Projekt Enterprise Europe Network Technologické centrum AV ČR Kouty nad Desnou APROCHEM2013, OZE2013, ODPADOVÉ FÓRUM
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Příběh jedné úspěšné akciové investice. 2 ISČS Top Stocks - prezentace pro DIK 14. dubna 2015 Nejdříve trochu teorie...  %výnos = Δ% EPS + Δ% P/E + %
Zpravodajská licence, par. 12 Občanského zákoníku Fyzická osoba má právo na ochranu projevů osobní povahy, proto mohou být použity nebo pořízeny jen se.
Přínosy členství v Mezinárodním svazu veřejné dopravy- UITP Valná hromada Svaz Dopravy České republiky 5/2/2009.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Společná obchodní politika EU
GSM.
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
Model strategie marketingového mixu
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Cynismus a naivita v regulaci finančních trhů se zaměřením na distribuci finančních produktů Petr Stuchlík, VŠE v Praze 10. února 2016.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Systémy veřejných kol „Bikesharing“ Eva Štěrbová, Ing. Cyklokonference 09 v Královéhradeckém kraji, Krkonoše –
Politika podpory vědy a výzkumu Politika ochrany spotřebitele Mgr. Oldřich Hájek.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Základní ekonomické systémy. K čemu slouží? Aby lidé přežili, musí spojit své síly a efektivně využívat dostupné zdroje Ekonomický systém se stále mění.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:
Mobilní telefony a tablety
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Společné a koordinované politiky EU
FOTO Petr BENEŠ PS Smart life
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Transkript prezentace:

Out-of-Home Advertising Současnost a budoucnost

Out-of-home advertising (OOH) reklama působící na spotřebitele mimo jeho domov zacílená na veřejně dostupná místa hromadná doprava, letiště, metro aj. cílová skupina je „on the go“ spotřebitel přes 100 druhů formátů

Out-of-Home advertising II spadá pod čtyři hlavní kategorie –Billboards dominantní forma venkovní reklamy v USA s podílem přes 66% celkových přijmů –Venkovní nábytek tradičně ve velkých městských centrech zastávky, kiosky, telefoní budky –Dopravní prostředky –Alternativní stadiony, pláže, garáže aj.

Celosvětové výdaje na reklamu

Výdaje na OOH - USA

Celkové a dílčí příjmy OOH - USA

Srovnání médií - USA

Výhody a nevýhody výhody –spotřebitel nemůže reklamě uniknout –působí neustále, intenzivně –účelovost –branding –oslovuje velkou skupinu spotřebitelů –menší nákladovost než alternativy – 80% levnější jak TV reklama –strohostí textu a obrazem jsou lépe stravitelná nevýhody –udrží pozornost pouze krátkou dobu, 2-3s –strohost sdělení –složitá měřitelnost efektivity –nebezpečí vandalismu –limitace prostorem

Out-of-Home advertising- budoucnost širší použití moderních technologií díky stále klesajícím cenám a zlepšující se kvalitě plochých displejů digitalizace venkovní reklamy tzv. DOOH reklama se stává více interaktviní,zábavnou a flexibilní mediální agentura MagnaGlobal predikuje rozšíření DOOH o 8,3% v r na $26,4 mld. výdaje na DOOH by se měly v příštích letech až zdvojnásobit na $5,2 mld. dle Clear Channel by v některých zemích mohl podíl DOOH vzrůst až na 90% z celkové reklamy rozšíření zejména v chráněném prostředí – letiště, nádraží aj.

DOOH výdaje - USA

Out-of-Home advertising - budoucnost II na základě výzkumu Centre for Future Studies a inovací společnosti 3M|GTG by měly být předstveny následující softwary v příštích 12 měsících Contextual adverts –3D reklamy reagující na aktuální situaci Multisensory adverts –software kombinující holgrafické video, zvuk a pach k znásobení účinku reklamy na spotřebitele Personal Preference Profiles (PPPs) –sociální sítě střežící osobní údaje –udájně 50x víc do hloubky než Facebook –na základě uvedených os. údajů by pak spotřebitel komunikoval s venkovní reklamou např. přess mobil NFC - near field communication –smart telefony navrežené ke komunikaci s reklamou přes PPPs Advanced HD vending machines –na základě dotykových čidel by spotřebitel měl možnost si produkt dřívě prohlídnout než ho koupí

Gladvertising nejbližší novinkou v DOOH Emotion Recognition Software (EMR) technologie používající algoritmus k zachycení pohybů očí,tváře a pozice čela, která analyzuje emoce spotřebitele a poté navrhne odpovídající reklamu Japonská společnost pak vytváří software i k rozpoznání pohlaví, věku či zájmů podobný software k nalezení zde:

JCDecaux Group největší nadnárodní korporace v oblasti venkovní reklamy založena v r specializace pouze na venkovní reklamu leader na evropském a asijském trhu inovátor v oblastni reklamy –v r začal s reklamou na „venkovním nábytku“ a reklamou v hormadné dopravě –v r městské světelné panely –v r spustil pohyblivé reklamy –v r automatické toalety –v r elektronické informační panely světová jednička v reklamě – na venkovním nábytku a letištích – a evropskou jedničkou v billboardech Venkovní nábytek BillboardHromadná doprava panelů panelů panelů v 45 zemíchv 30 zemíchV 25 zemích a na 184 letištích

Clear Channel Outdoor Holdings inc. součástí holdingu Clear Channel Communication na trhu venkovní reklamy od r dva tržní segmenty –Americas Outdoor Advertising příjmy v r $1,3 mld panelů –International Outdoor Advertising příjmy v r $1.5 mld panelů

Podíl sektorů reklamy na příjmech v USA Podíl sketorů v Evropě

Děkuji za pozornost

Zdroje: výroční zprávy JCDeacaux a Clear Channel Outdoor Holdings inc. – reportsAnnualhttp://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=129877&p=irol- reportsAnnual – The Economist – Out-of-home advertising – Outdoor Advertising Association of America – home-advertising-3m-gtg-center-gladvertising-gladverts-future- studies-mood-aware-mobile-social shtmlhttp:// home-advertising-3m-gtg-center-gladvertising-gladverts-future- studies-mood-aware-mobile-social shtml