Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu
Advertisements

Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Počítačová grafika.
* Nejdůležitějším krokem při výběru počítače je uvědomit si, za jakým účelem nám bude sloužit. * Stolní nebo přenosný? * Jaký výkon budu potřebovat? *
Virtuální prohlídka školy dlouhodobá maturitní práce
Filmové vizuální efekty
Microsoft Silverlight
Software (programy) Vypracoval: Mgr. R. Jančar ZŠ Na Planině 1393/3, Praha 4 Krč Zdroj obrázků: Alfacomp.cz (pokud není uvedeno jinak)
Hra a její atributy doc. PhDr. D. Tomajko, CSc..
Workflow Foundation Základy a architektura
Modelování procesů pomocí workflow
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
Vektorový animátor Diplomová práce
Počítačová grafika - úvod
Když si zvířata hrají Ondřej Zatloukal. Co je to hra?  chování bez vážného obsahu, při němž dochází k naprosto volnému mísení různých prvků chování i.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Výstupy z GIS Pojmy a typy výstupů, aneb pro koho, co a jak Ing. Jiří Fejfar, Ph.D.
Augmented reality applications in embedded navigation devices Semestrální práce Martin Jaroš.
Tomáš Jeřábek, Praha UK PedF KITTV, 2013
Operační systémy.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
C# - Úvod Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
1 Periferní zařízení osobních počítačů Část 2 Základy informatiky a výpočetní techniky 1.
Virtual Reality Toolbox 2.0
GRAFIKA.
Napsal: Michal Straka Třída: 3IT Rok: 2012/2013. OSNOVA Úvod – Co je to GPU? Historie firem AMD Radeon Nvidia Porovnání výkonu Závěr.
Silverlight - Tirs.NET Antonín Hofmann - Radek Špelda -
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.
Geoinformační technologie Geografické informační systémy (GIS) Výukový materiál pro gymnázia a ostatní střední školy © Gymnázium, Praha 6, Nad Alejí 1952.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_128_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Databázové modelování
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií Tento materiál vznikl v rámci projektu ESF CZ.1.07/2.2.00/
Diplomová práce Valašské muzeum v přírodě - virtuálně vedoucí: doc. Ing. Petr Rapant CSc. kontakt: konzultant VMP : Jaroslav Polášek.
Elektronické učebnice
Počítačové komponenty Jiří Vohradský. Co je počítač? Počítač je zařízení pro zpracování informací. Informace jsou v počítači ve formě různých druhů dat.
Programování Windows 8 Jiří Danihelka PDA Katedra počítačové grafiky a interakce ČVUT v Praze.
Prezentační software Vypracovali: Zdeněk Zych Jonáš Fiala Adam Ratkovský.
Pro 2. a 4.ročník ZŠ, vytvořeno : duben 2012 Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_07_.
Generování 3D modelů budov pro potřeby vizualizace v prostředí Internetu Michal Kramář, G562 Diplomová práce.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov. Úvod Počítačová 3D grafika je označení práci s trojrozměrnými objekty. Převod 3D objektů do 2D zobrazení se nazývá.
Grafika Vytvořil Filip Grela.
Tvorba dynamických prezentací Vytváření účinných, dynamických diagramů a schémat SmartArt Použití grafických témat Nové nástroje a efekty pro tvary, text.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla Číslo DUM: III/2/VT/2/3/41 Vzdělávací předmět: Pracovní výchova, Informatika Tematická.
CAD V - GIS Mgr. Jiří Čtyroký Ph.D Ing. Martin Šilha.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní Ústav dopravní telematiky Geografické informační systémy Doc. Ing. Pavel Hrubeš, Ph.D.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafická karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/05 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
vypracoval Ondřej Schwarz
Software Počítače - rozdělení podle účelu
Operační systém Windows
Operační systém Windows
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
GRAFIKA.
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Geografické informační systémy
Herní zařízení-tablety
Počítače v běžném životě kolem
Software (programy) Vypracoval: Mgr. R. Jančar
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Počítačová grafika.
DirectX Jan Kotrouš PGC3.
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

Aplikace vývojových technik Augmented Reality hra Bronislav Ryba, Štěpán Mračko

Cíl práce Vytvořit obecný engine aplikace pro deskové tahové hry typu Warhammer 40k prostřednictvím AR Zlepšit herní projev těchto her a dát jim tak nový rozměr

Co je to Augmented Reality? Augmented reality (rozšířená realita) Jde o zobrazení objektů reálného světa (např. budovy nasnímané kamerou přenosného zařízení) a následné přidání digitálních prvků.

Použité nástroje ARtoolkit - Knihovna pro vytváření AR aplikací openVRML – Knihovna pro práci s 3D objekty openGL – Knihovna pro tvorbu aplikací počítačové grafiky Microsoft Visual Studio C++

Vlastní hra Souboj postaviček s několika atributy zobrazovaných pomocí kamery a markerů Atributy hrají roli při soubojích Funkce bojuj, doplň sílu, běž (přepnutí na další postavu) Pouze kameře viditelné postavy Ukládání a načítání atributů postav

Předvedení

Možnosti rozšíření Animovace postaviček a jiná grafická vylepšení Rozšíření postav Rozšíření na jiné platformy, především do přenosných zařízení

Děkujeme za pozornost