Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_06 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Advertisements

Fyzika na naší škole Barbora Jíšová dne
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
1 ÚVOD.
Jak získat nadané žáky pro nové technologie Dora Kroisová 1.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
01 Úvodní pojmy Mgr. Ladislav Dvořák PdF MU, Brno.
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
MOTIVACE V MATEMATICE PROSTŘEDNICTVÍM POČÍTAČE (Diplomová práce) Zuzana Ondrášová M-OV.
Workshop - gymnázium Hladnov
Didaktika přírodopisu 2
Jak (ne)zprotivit fyziku (ne)nadaným studentům
Výpisky z fyziky − 6. ročník
Nonverbální úlohy Jiří Tesař. Výuka fyziky na ZŠ - zamyšlení  Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky: „Jeden učitel položí v jedné.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Světelné jevy Stíny Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Základní škola Benátky nad Jizerou, Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Využívání.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
DiFy - P , Fyzika jako vyučovací předmět RVP a ŠVP Časová dotace pro fyziku na ZŠ Význam fyziky pro všeobecné vzdělání.
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 1 Fyzikální vzdělávání
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaÚvod Název výukového.
Prezentace byla vytvořena v rámci projektu EU OPVK CZ.1.07/1.3.45/ s názvem Rozvoj profesních kompetencí učitelů fyziky ZŠ a SŠ v Olomouckém kraji.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Úvod do učiva Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vypařování a kapalnění
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Práce, výkon. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Vnitřní energie tělesa. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Mechanické vlastnosti plynů. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Vztlaková síla. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Vedení elektrického proudu v látkách. Struktura prezentace úvod otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Změny vnitřní energie. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Tlak v kapalinách. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_432_Kmitání a vlnění Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_08_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Fyzika – vybrané kapitoly
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Fyzikální nápadník (sbírka úloh ze života) v novém kabátě
NÁZEV ŠKOLY: 2. ZÁKLADNÍ ŠKOLA, RAKOVNÍK, HUSOVO NÁMĚSTÍ 3
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
1. Obsah a význam fyziky, struktura látek
Elektromagnetická indukce
Změny skupenství látek
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Elektromagnetická indukce
Elektrické pole.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
FYZIKA Čím se budeme další čtyři roky zabývat?
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Fyzika 6. ročník
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_1_Co je fyzika.
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Září 2012 Ročník 6.
Transkript prezentace:

Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař

Fyzika zajímavě – ucelená řada Cíl = motivace přehled základních poznatků o teple, zdůrazňuje vztah učiva k dějům v přírodě, návody k pokusům, řada názorných animací, vysvětlení základních pojmů, životopisy známých fyziků, teorie a řešené příklady (pro nadané studenty).

Fyzika zajímavě - termika

Např. kapitola Meteorologie. Ukázka a názvy všech bouřkových mraků. Popis atmosféry. Meteorologická měření atd. Mezipředmětové vztahy – zeměpis, přírodopis.

Distribuuje fa. Pachner V prodeji od roku 2005 Ucelená řada Určeno pro ZŠ a SŠ Fyzika zajímavě – kapaliny a plyny

teorie, osobnosti, pokusy, animace (včetně mluveného komentáře). zajímavosti, úlohy, pojmy, Stejná filosofie, jako u předchozího programu:

Fyzika zajímavě – kapaliny a plyny

Distribuuje fa. Pachner V prodeji od podzimu 2006 Ucelená řada Určeno pro ZŠ a SŠ Fyzika zajímavě – mechanika

Distribuuje fa. Pachner V prodeji od podzimu 2006 Ucelená řada Určeno pro ZŠ a SŠ Fyzika zajímavě – optika

Fyzika zajímavě - Elektřina 1 El.stat + el. obvod Distribuuje fa. Pachner V prodeji od roku 2007 Ucelená řada Určeno pro ZŠ a SŠ

Fyzika zajímavě – Elektřina 1

Fyzika zajímavě - Elektřina 2 a akustika El. mag jevy Distribuuje fa. Pachner V prodeji od roku 2008 Ucelená řada Určeno pro ZŠ a SŠ

Fyzika zajímavě – Elektřina 2

Fyzika zajímavě – Elektřina 2 a akustika

Fyzika zajímavě – Elektřina 2

Fyzika zajímavě – Elektřina 2 a akustika