POSTAVA ( z boku).

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SOMATOMETRICKÉ BODY NA TĚLE
Advertisements

ERGONOMIE PRÁCE NA PC Petra Spáčilová, 4. Z
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Základy Posilování popis
POPIS OSOBY.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Vývoj dětské kresby Kresba lidské postavy.
UMĚNÍ EGYPTA Stará říše – př. n. l.
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Egyptské umění.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt M Š MT ČREU PEN Í ZE Š KOL Á M Č í slo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Hlava - obličej VY_32_INOVACE_Čp z 1
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
LIDSKÁ POSTAVA základní pravidla kresby
VY_32_INOVACE_FOTF11060ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Ruce - paže VY_32_INOVACE_Čp z 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vlastní focení Bohumil Bareš. Velikosti záběru Záběry na sebe musí navazovat a to jak tematicky, tak i velikostně. Univerzálním měřítkem pro velikost.
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
CO NEJVÍCE SE NAROVNÁME, HLAVU VYTÁHNEME VZHŮRU
PORTRÉT EN FACE (ánfas)
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
VY_32_INOVACE_401, 21. sada, Přírodověda
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
KOTOUL VPŘED ŘADÍME MEZI ZÁKLADNÍ GYMNASTICKÉ PRVKY
PROFIL (pohled na hlavu ze strany)
Portrét - anfas Název školy
Název:VY_52_INOVACE_PRV_01Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44 Autor: Mgr. Martina Joujová Ročník:4. Tematický okruh, předmět: Člověk a jeho zdraví,
VY_32_INOVACE_Mat_III_18 Lidské tělo (procvičování měkkých a tvrdých skupin a párových souhlásek) Název projektu: OP VK Registrační číslo:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Zásady práce u počítače  Práce s počítačem může být zábavná, ale přináší i různá rizika.  Nevhodné prostředí a chování u počítače může přivodit i některé.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zdraví Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Lidské tělo.
Člověk Tematická oblast
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Znaky života člověka Průběh lidského života
Strečink Je možné provádět denně po tréninku, nejméně však 4x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené a nejsou.
Výtvarné aktivizační činnosti
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
CHARAKTERISTIKA VNĚJŠÍ
LIDSKÉ TĚLO.
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
LIDSKÉ TĚLO Prvouka, 1.třída.
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
K uvedeným slovíčkům vyberte správný anglický ekvivalent:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_59
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

POSTAVA ( z boku)

PROPORCE Proporce postavy zůstávají stejné jako u pohledu zepředu: HLAVA 1/7 – 1/8 PAS nad ½ BOKY ½ RUCE lokty do pasu natažené prsty do ½ stehen KOLENA v dolní 1/4

VELIKOST Naznačíme výšku postavy . Rozdělíme výšku na ½, dále označíme čtrvtiny a osminy.

HLAVA Hlava zabírá asi 1/7 výšky hlavy. Můžeme ji kreslit en face (zepředu) nebo z profilu

HLAVA Připomeneme si proporce hlavy : OČI v ½ NOS ½ mezi očima a bradou ÚSTA dolní 1/8 UŠI mezi obočím a nosem

TĚLO Naznačíme hrudník, rameno. Kolena jsou v ½ nohou. V ½ těla jsou boky, pas je nad nimi. Kolena jsou v ½ nohou. Chodidlo je dlouhé jako výška hlavy.

RUCE Lokty dosahují do úrovně pasu. Natažená ruka sahá do ½ stehen.

MASOPUST - TIPY Na klobouk si necháme dostatek místa. Detaily schováme za volné oblečení. Druhá ruka nemusí být vidět, je schovaná za tělem, nebo jen vykukuje

MASOPUST - TIPY Obličej můžeme schovat za škrabošku nebo masku Tělo schováme za oblečení – sukně, plášť, tunika....

ÚKOL: nakresli postavu v masce, která jde v masopustním průvodu