Matematické operace - soutěž

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba výrazů s proměnnou
Advertisements

C) Slovní úlohy o pohybu
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_160_Slovní úlohy v oboru do 1000 AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
58.1 Přímá a nepřímá úměrnost
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST
SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Řešení.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
 Dráha  Rychlost  Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Matematika a její aplikace
C) Slovní úlohy o pohybu
Rychlost nerovnoměrného pohybu tělesa (průměrná rychlost)
Násobení a dělení desetinných čísel
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
35.1 Pamětné odčítání v oboru do 1000 – rozšíření učiva
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TROJČLENKA.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Přirozená čísla – slovní úlohy Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Průřezové úlohy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Úroky - samostatná práce
Slovní úlohy o pohybu Pohyby proti sobě s časovým posunem.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Ing. Ladislav Mišík FUNKCE 9. únor 2013
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
Písemné dělení dvojciferným dělitelem se zbytkem - zkrácený zápis
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Fotografie jsou z archivu autora..
Algebraické výrazy: počítání s mnohočleny
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
1.6 Přímá a nepřímá úměrnost
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Písemné dělení jednociferným dělitelem
FYZIKA 2.B 9. hodina.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Transkript prezentace:

Matematické operace - soutěž Kamila Vorbová START

Početní výkony se závorkami Písemné dělení dvojciferným dělitelem Slovní úlohy Písemné dělení dvojciferným dělitelem Doplň chybějící číslo 100 200 300

Ano, výborně 

Ne, znovu. 

376 – (7 . 8) . 2 = 266 256 264 254

(7200 : 8) : (6 . 5) = 300 30 3 3 000

640 – (530 – 150) = 260 160 140 240

Za 3 hodiny jsme ujeli autem 180 km Za 3 hodiny jsme ujeli autem 180 km. Jakou průměrnou rychlostí jsme jeli? 180 . 3 = 540 km/ h (Jeli jsme průměrnou rychlostí 540 km/ h.) 180 : 3 = 60 km/ h (Jeli jsme průměrnou rychlostí 60 km/ h.) 180 + 3 = 183 km/ h (Jeli jsme průměrnou rychlostí 183 km/ h.) 180 : 2 = 90 km/ h (Jeli jsme průměrnou rychlostí 90 km/ h.)

Na fotbalový zápas přišlo 6 000 fanoušků. Vstupenka stála 200 Kč Na fotbalový zápas přišlo 6 000 fanoušků. Vstupenka stála 200 Kč. Kolik peněz vybrali pořadatelé za vstupenky? 120 000 Kč 300 000 Kč 1 200 000 Kč 12 000 Kč

Ředitel firmy měl na odměny 150 000 korun. Ve firmě bylo 30 zaměstnanců. Jakou částku dostal každý zaměstnanec, jestliže odměny byly pro všechny zaměstnance stejné? 50 000 Kč 500 Kč 50 Kč 5 000 Kč

6453 : 23 = 281 (13) 280 (13) 280 (18) 280 (3)

43 568 : 34 = 1 280 (32) 1 281 (14) 1 380 (12) 1 282 (18)

108 672 : 68 = 1598 (8) 1598 (18) 1599 (8) 1599 (18)

90 . ______ = 5 400 6 60 600 6 000

400 . _______ = 320 000 80 90 800 900

25 . ______ = 1 000 000 400 000 40 000 4 000 400