Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
Prvouka – 2. ročník ZŠ „Neživá příroda – Půda“
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek délky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek hmotnosti - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Převody jednotek obsahu
Prvouka 2.roč.ZŠ „NEŽIVÁ PŘÍRODA – VODA“
Zaokrouhlování – 5. ročník
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení desetinných čísel
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Sčítání a odčítání desetinných čísel Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Matematika 2. roč. – Násobení a dělení : 4 =
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Prvouka – 2.ročník „Člověk – Naše tělo“
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Obrazce – výšky, vlastnosti Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Procenta 2 Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Neživá příroda - voda. Voda Voda je součástí neživé přírody, patří mezi kapalné látky. Voda je bezbarvá (průhledná) látka, bez vůně a bez chuti. Nemá.
Opakování z 2. ročníku Český jazyk – 3. ročník
Vyjmenovaná slov po p Český jazyk – 3. ročník
Rostliny Prvouka – 3. ročník
Slovní druhy Český jazyk – 5. ročník
Jednotky hmotnosti 5. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Měřítko mapy, plánu Matematika 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Párové hlásky - 1 Český jazyk – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Poměr Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“

„Neživá příroda“

Co nazýváme neživé přírodniny? Voda, vzduch,půda, slunce Písek, voda, kameny, silnice 1 2 3 4 5

Co jsou lidské výtvory? To, co nás obklopuje-lesy,voda, zvířata… Věci, které člověk vytvořil pro svoji potřebu 1 2 3 4 5

Co poskytuje neživá příroda? Suroviny Výrobky 1 2 3 4 5

Co poskytují stromy k výrobě nábytku? Větve Dřevo 1 2 3 4 5

Můžeme pozorovat všemi smysly vlastnosti látek? Ano Ne, není to možné 1 2 3 4 5

V jaké podobě se vyskytují látky v přírodě? V podobě pevné,, kapalné, plynné V tekuté,bublající, létající 1 2 3 4 5

Těmto podobám se říká: Skupiny Skupenství 1 2 3 4 5

Které látky mají svůj stálý tvar? Pevné látky Tvrdé látky 1 2 3 4 5

Které látky přijímají tvar nádoby? Látky plynné Látky kapalné 1 2 3 4 5

Který plyn je nejdůležitější? Pára Vzduch kyslík dusík ostatní plyny 1 2 3 4 5

V jakém skupenství se vyskytuje voda? V žádném skupenství V plynném, kapalném a pevném 1 2 3 4 5

Může voda měnit podobu? Ano- např. tuhne v led nebo taje v kapalinu Nemůže 1 2 3 4 5

Co je to vzduch? Je to bezbarvý plyn Je to barevný plyn 1 2 3 4 5

Vzduch se skládá: Z dusíku a vody Z dusíku, kyslíku, vodní páry a ostatních plynů kyslík dusík ostatní plyny 1 2 3 4 5

Co je zdrojem kyslíku na Zemi? Květiny Jsou to zelené rostliny 1 2 3 4 5

Kde všude je vzduch? Je kolem nás Je kolem Země,součástí půdy i vody 1 2 3 4 5

Nejvíce vody se nachází: V mořích a oceánech V přehradách 1 2 3 4 5

Voda může být: Slaná (nepoživatelná pro člověka) nebo tzv.sladká Osolená nebo oslazená 1 2 3 4 5

Je voda i v podzemí? Ano, tzv. podzemní voda Ne 1 2 3 4 5

V jaké podobě se voda nachází v přírodě? Déšť, sníh, kroupy, led, rosa, jinovatka, mlha Déšť, bouřka, tornádo, tajfun 1 2 3 4 5

Je pravda, že v přírodě probíhá neustálý koloběh vody? Není to pravda Je to pravda 1 2 3 4 5

Vzniká voda na Zemi? Nevzniká, jen se přeměňuje Vzniká 1 2 3 4 5

Téma: Matematika 3. ročník ZŠ „ Neživá příroda“ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office Zoner – Vlastní foto, Internet Autor: Mgr. Jana Brdová ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)