Učení SRI SRI RAVI SHANKARA  Indický učitel jógy  Zakladatel učení UMĚNÍ ŽÍT  Spolupracovník OSN.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÍME, KDE DUCH HOSPODINA SÍDLÍ, KDE VANE BOŽÍ DUCH, TAM SVOBODA NÁS ZAPLAVÍ. VÍME, ŽIVOT VE SVOBODĚ DÁVÁ, ŽIVOTEM VE SVOBODĚ BOHU SLÁVU VZDÁVÁM. VÍME,
Advertisements

VÍME, KDE DUCH HOSPODINA SÍDLÍ,
DUVHOVNÍ PÉČE V NEMOCNICI
1. Jezu Kriste, štědrý kněže, | s Otcem, Duchem jeden Bože, | štědrost tvá je naše zboží | z tvé milosti.
DUCHOVNÍ POTŘEBY (NEJEN) UMÍRAJÍCÍCH PACIENTŮ A JAK SE K NIM STAVĚT
Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
ŠKOLA NA PŘELOMU 17. A 18. STOLETÍ JAN AMOS KOMENSKÝ
Orchidea.
1. Tys má, Pane, skála, tys pevný můj hrad, | můj v útoku úkryt, proč měl bych se bát! | Ač sám chudý, hříšný, tím víc toužím tam, | kde v úzkosti sílu,
Boží synové Ref: Synové, slyšte Boží hlas, kterým Otec k sobě volá vás, jezte pijte pospolu, mějte lásku Kristovu, aleluja, aleluja, aleluja, aleluja.
ROVERING co nabízí a přináší
Poslání, principy a metoda skautingu
Erich Maria Remarque
MEDITACE SAHADŽA JÓGY.
Duchovní potřeby na konci života Doc. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK Praha.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze š
1. Jaká radost žít, | mohu-li jen mít | v světě tom přítelem Ježíše! | I když opuštěn slzy roním jen, | nahradí blízkostí svou mi vše. Jaká radost žít.
Představení skupiny OlgaŠtěpánka JanaFatima Propagace skupiny.
Slovo života listopad 2012 „Kdo mě miluje, bude zachovávat mé slovo a můj Otec ho bude milovat a přijdeme k němu a učiníme si u něho příbytek.“ (Jan.
PŘÍNOS JÓGY V PREVENCI A LÉČBĚ KARDIOVASKULÁRNÍCH NEMOCÍ
1. Srdce k srdci spěšte spolu | v srdci Páně spočinout! | Plamen lásky v blahu v bolu | nechte k Pánu vyšlehnout! | Hlava on, my tělo údy; | světlo on,
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
Motivace Miroslava Fuksová.
PLNÝ DECH.
Zuzana Ježková Martina Drozdová Tereza Smejkalová Renata Světlíková
Orchestra : Floyd Floyd Cramer When A Man Loves A Women.
Svátek Valentýna Hudba.
Křesťanství Petr Machala. Křesťanství Ježíš Kristus narodil se v Betlémě - rodiče Marie a Josef Židé čekali příchod Mesiáše.
1. Zde u tvých jeslí stát chci dnes, | můj Ježíši, mé žití
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
1. Ó kéž bych tisíc jazyků měl | a tisícerá ústa k nim, | bych lépe než kdo jiný uměl | ze hloubi srdce s plesáním | vždy novou vynést píseň chval o tom,
Motivace křesťanského jednání
Křesťanská etika Lukáš Berczik.
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Karel Čapek.
1. Dej, Pane, touhu slyšet, co dnes nám říci chceš. My děkujem, že s námi putuješ.
Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo neumí číst.
Filozofie 20. století - Fenomenologie
Vyrobilo Centrum pro katechezi v Olomouci, Bohoslužba oběti Centrum pro katechezi Olomouc, 2015 Chléb a víno – Tělo a Krev Kristova – reálný duchovní.
Hlasová hygiena Prevence vzniku hlasových vad
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Ladislav Fuks Michaela Sadílková, V8A
Miluj svého muže.
Nela Sováková, Johana Černá
SVOBODA je vaše životní právo ( Z knihy: Sanaya Roman ŽÍT S RADOSTÍ )
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Pilates.
Karel Hynek Mácha Máj 8.třídy. Karel Hynek Mácha - život  Narodil se na Újezdě na Malé Straně  Vedle studia, četby a lásky bylo zdrojem Máchových zážitků.
Ulric Neisser Veronika Řeháková C4B, PSY. Životopis ( ) Americký psycholog narozen v Německu Profesor Cornellovy university Zakladatel kognitivní.
N ÁZEV ŠKOLY : SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR : MGR. JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY _32_INOVACE_15_NEBEZPEČNÉ.
Ájurvéda a já ročníková práce srpen Óm Dhanvantaraje Namaha Děkuji všem učitelům, kteří mi ukazují cestu.
Program terapie partnerských agresorů. Teoretická východiska Co nám brání chovat se bezohledně, agresivně, ubližovat blízkým?
DOBRODRUŽSTVÍ ZMĚNY A SEBEPOZNÁNÍ. 3 HLAVNÍ TÉMATA:
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Slovo života Listopad 2012.
ČÍNSKÁ FILOSOFIE II Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Taoismus, VY_32_INOVACE_ Autor Mgr. Lenka Šulcová
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Naši skřítkové písnička.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
KONCEPT BAZÁLNÍ STIMULACE
4.ROČNÍK PŘEDMĚTY, KTERÉ SE VYUČUJÍ VE 4.ROČNÍKU, JSOU ROZDÍLNÉ OD 1. – 3. ROČNÍKU JEJICH NÁZVY JSOU – ČESKÝ JAZYK MATEMATIKA VÝPOČETNÍ TECH-
Mgr. Kateřina Gajdošová
Kolik jich berušky mají?
Pythagorejská škola.
Dějiny umění Slohy v architektuře 4.
Orchestra: Floyd Cramer When A Man Loves A Women.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Dějiny umění Prvky gotické architektury 4.
Transkript prezentace:

Učení SRI SRI RAVI SHANKARA

 Indický učitel jógy  Zakladatel učení UMĚNÍ ŽÍT  Spolupracovník OSN

 Je to technika správného dýchání  Sestava cviků a prvků z jógy  Očista těla a psychiky pomocí správného dýchání

 Léčit sami sebe  Posílit svou sebedůvěru a sebeúctu  Nahlížet na život a svět z té lepší strany  Zbavit se stresu a vzteku  Poznat a přijmout sami sebe  Milovat své okolí a své bližní

„GANA“ MGR. GANTULGA GANJUUR Narodila se v Ulanbátáru, studovala v Praze, vyučuje TECHNIKU SPRÁVNÉHO DÝCHÁNÍ a učení UMĚNÍ ŽÍT.

 Posuňte hranice svých možností  Poznejte sami sebe  Pomozte sami sobě k odstranění nemocí  Pojďte s námi na učení VÍTĚZNÝ DECH