Sítě rezistorů - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C3 - 06.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektrický proud v kovech
Advertisements

Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
CELKOVÝ ODPOR REZISTORŮ SPOJENÝCH V ELEKTRICKÉM OBVODU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 15.
Stupnice teplot - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C2 – 08.
Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém poli vedle sebe
Elektromagnetické vlny - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C
Tato prezentace byla vytvořena
Skupenské změny samostudium © Petr Špína 2011 začni VY_32_INOVACE_B
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 04.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 06.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 25.
Tato prezentace byla vytvořena
Paralelní a sériový obvod
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
Obecný postup řešení těchto typů jednoduchých příkladů:
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Cvičení Slovní přízvuk.
Prvočísla Procvičte si hledání prvočísel pomocí tohoto testu.
Soutěž pro dvě družstva
SPOJOVÁNÍ KONDENZÁTORŮ
Potahování Bočnic. Konečná úprava Dokončovací práce-provádí zaškolený pracovník.
Máme devět mincí, které jsou k nerozeznání. Víme však, že jedna z nich je falešná a že je lehčí než ostatní. Umíte ji určit pomocí rovnoramenných vah jen.
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Klávesnice Seznamte se, prosím..
 a) Esc a) Esc  b) Start b) Start  c) Caps Lock c) Caps Lock Pozor..!!! Čas ti běží..!!!!
OBVODY SE SINUSOVÝM STŘÍDAVÝM PROUDEM
Test z počítačů Vytvořila:Liliana Drukerová Dne:14.června Třída:5.C.
KIRCHHOFFOVÝCH ZÁKONŮ
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_106.
Fyzika + Elektřina. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 1 Číslo.
Formátování ve Wordu bloky Textový editor - základní funkce Odstavec, bloky, úprava textu.
Elektronická učebnice - II
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
VY_32_INOVACE_C Jednotky - elektřina - © Petr Špína 2012.
VY_32_INOVACE_08-12 Spojování rezistorů.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
OHMŮV ZÁKON – VÝPOČET CELKOVÉHO ODPORU
Zapojení rezistorů - úlohy na doma -
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 09.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Kirchhoffovy zákony Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Motivace žáků ZŠ a SŠ pro vzdělávání v technických oborech.
Rezistor VY_30_INOVACE_ELE_726 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice Vypracoval: Ing. Josef Semrád
Zahraj si mou hru. Kdo to je hasič voják policista.
Řazení rezistorů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Kříž. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Jméno autora: Tomáš Utíkal Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): duben 2013 Ročník: osmý Tematická oblast: Elektrické a elektromagnetické jevy v 8.
Paralelní zapojení rezistorů
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
Poznávej zlomky.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Paralelní řazení rezistorů
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 6: Kde je?
Clash OF Clans KVÍZ START Autor: Jiří ort.
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Elektrické obvody.
07 ZAPOJOVÁNÍ REZISTORŮ - SÉRIOVĚ
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
Hra Poznávání zvířat kvíz hrát.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Dolní Benešov, příspěvková organizace
KIRCHHOFFOVÝCH ZÁKONŮ
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Transkript prezentace:

Sítě rezistorů - úlohy na doma - © Petr Špína 2012 VY_32_INOVACE_C3 - 06

Tento materiál je určen k tvé domácí přípravě. Vezmi kus papíru a počítej…nebo jen odhaduj. Prezentace tě povede. Spustíš ji klávesou F5. Prezentaci ovládej kliknutím na popsané obdélníky a na tlačítko Jdi

Když klikneš na jednu možností, dozvíš se, zda postupuješ správně. = dobře  = špatně Ať ti jde práce od ruky! Jdi

Dva rezistory zapojené vedle sebe (paralelně) mají odpor 5 Ω a 15 Ω. Jejich celkový odpor je: a) 20,0 Ω b) 3,75 Ω c) 3,0 Ω d) 0,33 Ω Jdi abcd 

Dva rezistory o odporu 10 Ω, 15 Ω zapojené za sebe (do série) mají výsledný odpor: a) 150 Ω b) 25 Ω c) 5 Ω d) 1,5 Ω Jdi abcd 

Prohlédni si obrázek 1. Začneme tím, že určíme: a) odpor v horní větvi b) odpor vlevo c) odpor vpravo d) součet všech převrácených hodnot Jdi cbad  Obr. 1

Prohlédni si obrázek 1. Celkový odpor soustavy je: a) 0,50 Ω b) 0,65 Ω c) 2 Ω d) 9 Ω Jdi abcd  Obr. 1

Prohlédni si obrázek 2. Celkový odpor soustavy je: a) 3,83 Ω b) 3,0 Ω c) 0,65 Ω d) 0,3 Ω Jdi bacd  Obr. 2

Prohlédni si obrázek 3. Celkový odpor soustavy je: a) 2,7 Ω b) 11,0 Ω c) 1,9 Ω d) 2,3 Ω Jdi abcd  Obr. 3

Prohlédni si obrázek 4. Celkový odpor soustavy je: a) 2,4 Ω b) 9,5 Ω c) 2,1 Ω d) 10,0 Ω Jdi abcd  Obr. 4

Kolik odpovědí máš správně? 0 – 2 požádej někoho o pomoc! 3 – 4 zkus si to znovu pořádně přečíst a promyslet 5už to docela umíš 6 SKVĚLÉ! Jdi

Obr. 1 Obr. 2 zpět 5 Ω1 Ω 3 Ω 5 Ω 3 Ω 1 Ω

Obr. 3 zpět 3 Ω 4 Ω3 Ω 1 Ω

Obr. 4 zpět 2 Ω 1 Ω 5 Ω 2 Ω