Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ FAKULTA STAVEBNÍ ÚSTAV GEODÉZIE
Advertisements

© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Přechody a animace Tomáš Prejzek
Přednáška č. 5 Proces návrhu databáze
Programová rozhraní pro grafické adaptéry
Grafický editor studijních plánů Jan Krňoul, Západočeská univerzita v Plzni,
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
Základy práce s počítačem – lekce V.
Název: Access – moduly - Microsoft Visual Basic Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
1/11 Návrh diskrétních analogových soustav Semestrální práce Michal Šesták ZS 2007/2008 České vysoké učení technické v Praze Fakulta.
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Jitka Procházková.  Představa sebe sama v 65  Heslo: keep it simple  Základní dotaz: Jaké jsou hlavní činnosti, které chci v takovéto aplikaci, která.
Geodézie v pozemním stavitelství
Apollo Bridge Architect: Ing. Miroslav Maťaščík - Alfa 04 a.s., Bratislava Design: Dopravoprojekt a.s., Bratislava Apollo Bridge Architect: Ing. Miroslav.
STANOVENÍ NEJISTOT PŘI VÝPOŠTU KONTAMINACE ZASAŽENÉHO ÚZEMÍ
Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Elektronické počítače Počítačové sítě (EL41) Ing. Stanislav Hanulík ELEKTROTECHNIKA.
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Ing. Jan Mittner Základy MVC 2. Rozšíření layoutu 3. helpery 4. Bootstrap a přepis URL adres 2.
Databázové systémy Přednáška č. 6 Proces návrhu databáze.
Použití VW na CPP Pavel Borovička.
Skyrim: The Elder Scrolls V Tetyana Izay. Obsah Herní systém RPG Základní informace Úvod do příběhu Příběh hry Hlavní hrdina Vlastní pohled na hru.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Lokální počítačové sítě Novell Netware Ing. Zdeněk Votruba Technická fakulta ČZU Laboratoř výpočetních aplikací.
Soví čtyřka Hry s podstatnými jmény ze čtyř písmen.
Firewall.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Letsim 1 letecký simulátor Prezentace projektu - 36SI.
je očekávaná FPS hra v tomto roce.Operation Flashpoint 2: Dragon Rising je očekávaná FPS hra v tomto roce. Jedná se o velmi taktický akční simulátor s.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.
Copyright (C) 2000 Vema, a. s.1 V3 klient Michal Máčel Provozní integrace G2, HR/Win a internetu.
MaSo podzim O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Sedmé MaSo, 49 družstev.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
Real time jádro operačního systému Lukáš Hamáček.
Možnosti simulace kybernetických útoků
Výrok „Vypadá to, že jsme narazili na hranici toho, čeho je možné dosáhnout s počítačovými technologiemi. Člověk by si ale měl dávat pozor na takováto.
Práce v lokální síti Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Monte Carlo simulace Experimentální fyzika I/3. Princip metody Problémy které nelze řešit analyticky je možné modelovat na základě statistického chování.
Geografický informační systém jako nástroj pro plánování údržby veřejného osvětlení Zpracovatel projektu: Jiří Kostelníček Vedoucí.
Na to aby jsi mohl začít hrát RPG Numínia budeš potřebovat znalost spisovného jazyka českého / slovenského, znalost RPG pravidel a především pořádnou.
14. června 2004Michal Ševčenko Architektura softwarového systému DYNAST Michal Ševčenko VIC ČVUT.
 Jak se dělí číselné soustavy?  V jaké technice se používá dvojková soustava?  Jaké čísla používá?
Databázové systémy 2 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Základní pojmy Standard sítě Důvod vzniku standardů
Galoisova tělesa Bakalářská práce , Brno Připravil: Martin Horák.
Textový editor (další nástroje textového procesoru, export a import dat, PDF formát – čtení a tvorba)
Stanice v síti učební texty pro deváté ročníky ZŠ.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Počítačové hry a animace
Letsim letecký simulátor Analytická část Letsim 1.
Klient pro správu databází MySQL 1 Klient pro správu databází MySQL Zbyněk Munzar České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
CHRONOPHOBIA Autor: Bc. Michal Jirouš Vedoucí práce: Ing. Petr Felkel Ph.D. (3D akční hra)
Virtualizace ● IP forwarding ● IP tunneling ● Virtuální síť.
Paměti PC HDD, CD/DVD, USB Flash RAM a ROM Vnější paměť Disková paměť
Vývoj mobilních her a současné trendy
Letecká informační služba pro GA 2017
Geografická kartografie
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Informační a komunikační technologie
Vyhýbání se daňovým povinnostem v digitální ekonomice
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Transkript prezentace:

Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická

Zadání Navrhněte a realizujte Navrhněte a realizujte –víceuživatelskou –RPG hru (Role Playing Game) - simulaci námořní bitvy. –K dispozici budou lodě a ponorky různých typů a velikostí. –Veškeré doplňkové vlastnosti lodí, děl, posádky, atd. si bude hráč moci časem vylepšit, nebo koupit lepší (jako u klasických RPG typu Diablo). –Hráči budou rozděleni do dvou týmů a každý hráč bude ovládat pouze jednu loď. Implementujte pomocí C/C++, WinAPI a OpenGL. Implementujte pomocí C/C++, WinAPI a OpenGL. –Některé 3D objekty vytvořte v MilkShape3D (lodě, letadla, atd.) –a ostatní generujte (ostrůvky, atd) /21Tomáš Wasserbauer

Číselná data Čas strávený tímto projektem = 500 hodin Čas strávený tímto projektem = 500 hodin Čas potřebný k dokončení = hodin Čas potřebný k dokončení = hodin Rozsáhlost kódu = přes znaků Rozsáhlost kódu = přes znaků Počet samostatných částí projektu = 8 Počet samostatných částí projektu = 8 – Klient – Server – 5 editorů – Stránky Tomáš Wasserbauer2/21

Síťová komunikace Architektura klient - server Architektura klient - server Tomáš Wasserbauer3/21

Klient – Datová struktura Dat. struktura je realizována spoj. seznamy Dat. struktura je realizována spoj. seznamy Tomáš Wasserbauer4/21

Klient – Struktura menu Hlavní menu PřístavNastaveníCreditsProfilyKonec GrafikaZvuk Kup posádkuLevel upVýběr bitvyKup zbraňKup loď Připojit se Příprava hry Hra Zhodnocení Hra má poměrně rozsáhlé menu Hra má poměrně rozsáhlé menu Tomáš Wasserbauer5/21

Klient – Přístav Menu, kde se připravuje loď k bitvě Menu, kde se připravuje loď k bitvě Tomáš Wasserbauer6/21

Klient – Nákup lodí a zbraní Pro každou novou věc musí hráč splnit požadavky Pro každou novou věc musí hráč splnit požadavky – Level velitele – Dostatek peněz – U zbraní musí posádka splňovat požadavky levelu, aby ji mohla ovládat Tomáš Wasserbauer7/21

Klient – RPG prvky Poměrně rozsáhlé, ale ne všechny jsou již napojeny na hru Poměrně rozsáhlé, ale ne všechny jsou již napojeny na hru Tomáš Wasserbauer8/21

Klient – Generované ostrovy Řešeno metodou posunu středního bodu Řešeno metodou posunu středního bodu Tomáš Wasserbauer9/21

Klient – Částicové efekty Výpočty prováděny na základě fyz. modelu Výpočty prováděny na základě fyz. modelu Tomáš Wasserbauer10/21

Klient – Částicové efekty Částicové efekty použity i pro střely a torpéda Částicové efekty použity i pro střely a torpéda Tomáš Wasserbauer11/21

Klient – Detekce kolizí střela loď = bod elipsa (a Výška) střela loď = bod elipsa (a Výška) střela ostrov = bod bod výškové mapy střela ostrov = bod bod výškové mapy střela voda = bod rovina střela voda = bod rovina loď loď zde není z důvodu komplikací při síť. hře loď loď zde není z důvodu komplikací při síť. hře Tomáš Wasserbauer12/21

Klient – Cvičné lodě Pro větší zábavu v méně lidech Pro větší zábavu v méně lidech Tomáš Wasserbauer13/21

Server Slouží pro komunikaci mezi klienty Slouží pro komunikaci mezi klienty – Je plně automatický. Tj. po ukončení jedné hry automaticky přejde k vytvoření další Tj. po ukončení jedné hry automaticky přejde k vytvoření další – Slouží k výměně dat při přípravě hry (dává je od klientů dohromady) – Ve hře vypočítává úhly pro střely (jsou z části náhodné) Serverů je možno spustit na jednom PC více, sám si přidělí volný port. Serverů je možno spustit na jednom PC více, sám si přidělí volný port. Server je v co největší možné míře nenáročná aplikace Server je v co největší možné míře nenáročná aplikace Tomáš Wasserbauer14/21 Výběr Načít.Hra

Editor lodí Slouží k vytvoření dat potřebných pro loď Slouží k vytvoření dat potřebných pro loď Včetně detekce kolizí Včetně detekce kolizí Tomáš Wasserbauer15/21

Editor zbraní Slouží k vytvoření dat potřebných pro zbraně Slouží k vytvoření dat potřebných pro zbraně Tomáš Wasserbauer16/21

Editor střel Slouží k vytvoření dat potřebných pro střely Slouží k vytvoření dat potřebných pro střely Tomáš Wasserbauer17/21

Editor inicializačních dat Slouží především pro nastavení parametrů hry po špatném nastavení a nemožnosti znovu hru spustit Slouží především pro nastavení parametrů hry po špatném nastavení a nemožnosti znovu hru spustit Tomáš Wasserbauer18/21

Editor profilů Slouží především pro testovací účely (vyvážení hry) Slouží především pro testovací účely (vyvážení hry) Tomáš Wasserbauer19/21

Stránky Tomáš Wasserbauer20/21

Konec A jsme na konci, děkuji za pozornost… Tomáš Wasserbauer21/21