Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Odborné.
Advertisements

Prof. Ing. Ivo Vondrák, CSc.
Oliver Morel Ostrava, 18. června 2008
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Měření dielektrických parametrů ztrátových materiálů
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Odborná stáž (školení) BAHNZENTRUM INGENIEURBÜRO - SYNTRAS GMBH Bielefeld, Německo – – OpenTrack – – Viriato Jaromír.
Provoz a ekonomika dopravy
VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA DOPRAVNÍ
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Z pohledu studentů.  Obory jsou koncipované pro vzdělávání odborníků pro dopravní praxi  Znalosti evropského dopravního systému  Znalosti dopravního.
Computer Agency o.p.s. ESOCAET II Vzdělávací projekt pro zaměstnance průmyslu a středoškolské pedagogy se zájmem o CAE technologie Josef Šesták, Barbora.
- projekt FRVŠ Inovace předmětu Alternativní a augmentativní komunikace - tematický okruh – F5A PROJEKT 2590/2011.
Člen USBS ČR a SP ČR Unie soukromých bezpečnostních služeb ČR Svaz průmyslu a dopravy České Republiky
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Dispečerské řízení pražského metra
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
© Radek Maca MSK Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ pro nový školský zákon.
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Dopravní služby v EU z pohledu studentů.
MNOŽINY Příklad 1 Ze 30 žáků třídy celkem 25 odebírá alespoň 1 počítačový časopis. CHIP odebírá 10 žáků, LEVEL 19 žáků. Kolik žáků odebírá oba časopisy?
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Roman Daněk, RPPI s.r.o. David Švingr, CHAPS s.r.o.
Autor: Ing. Roman Jireš ZÁKLADY OVLÁDÁNÍ POČÍTAČE Část I Základní pojmy.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ Konstrukce.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Plánování a organizace veřejné dopravy
Bezpečnostní politika
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v ČR.
Drážní společnost Kdo jsme Parta studentů, kterou zajímá železnice a městská doprava Lidi, co pro Vás RÁDI pořádají exkurze.
Ohlédnutí za konferencí. 3. ročník konference – základní informace více než 18 měsíců příprav náklady cca 2,5 mil. Kč více než 300 účastníků ( z toho.
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K611XMZG možnosti zavedení integrálního taktového.
REGRESNÍ ANALÝZA Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
VÝZKUMNÝ ÚSTAV ŽELEZNIČNÍ, a.s. Zkušenosti z použití TSI za subsystém Řízení a zabezpečení V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. Obsah:  Použité.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Setkání s dopravciPraha | 26. listopadu Elektronické jízdní řády (ETD) Aktuální informace a stav vývoje Petr Vacek Setkání s dopravci, Praha, 26.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Tabulky traťových poměrů
Osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy a osvědčení dopravce
P R O F I L S K U P I N Y I C Z Michaela Bolcková
elektrotechnických měření
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
Název plánované práce Student: Vedoucí práce: Třída: Školní rok:
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
Systém odměňování výkonu
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
Transkript prezentace:

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu GVD automatizovanou tvorbu pomůcek GVD Máme zpracováno: data infrastruktury ČR a neurčitou část SR trakční charakteristiky vozidel většiny evropských dopravců program byl v rámci projektu přeložen do češtiny Zpracováváme: data infrastruktury dalších částí Evropy další zahraniční vozidla

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Fern- und Regionalverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AG ETH Zürich

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 Koho hledáme? 3+2 studenty nebo studentky – ty mohou být i nahé*: se zájmem o veřejnou dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to aspoň rádi naučí) _________________ * To jsem nepsal já

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 13 Co můžeme nabídnout? projekt, na kterém se stále něco děje (práce neuteče, pokud tak neučiníte vy) dobré ohodnocení (kapitalismus se s nikým nemazlí, ani s lidskou tváří …) rozšíření Vašich znalostí (z 0 na 100 za 2-5 let) občerstvení (když nic nepřinesete, tak vás sníme) kontakty na odbornou veřejnost (si necháváme pro sebe)

Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 14 K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG  CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz