Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdroje Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace CYKLISTA Tento Digitální učební.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace NA LOUCE Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
STOVKOVÁ TABULKA - VÝŘEZY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Učíme se mluvit neboli komunikovat
Počítání s mocninami – I.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace PTAČÍ BUDKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
FUNKCE RODINY Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MĚŘENÍ ÚSEČEK Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace LISTNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Zdroj obrazového materiálu
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace LÉTO Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ABECEDA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MASOPUST Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DOPRAVNÍ ZNAČKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Co je kulaté - Co je hranaté
Matematické operace ( + - x : )
Matematické aplikace Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mímoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace HRÁTKY S RÝMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DEN ZEMĚ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace SLOVESA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Geometrické tvary kolem nás
Zdroj obrazového materiálu
Druhá odmocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento.
Zdroj obrazového materiálu
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Procenta – písemná práce Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Kateřinou Různarovou

1) Sleduj číselnou řadu, přečti barevně označená čísla

Pracovní list č.1

Pracovní list č.2

Vypočítej příklady a výsledky dopiš do číselné osy 15 – 7 = 10 – 8 = 20 – 4 = 19 – 5 = 20 – 0 = 19 – 4 = 13 – 9 = 8 – 7 = 18 – 5 = 11 – 2 = 14 – 9 = 20 – 2 =