Coca-Cola vs. Kofola Hana Trtílková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracovala: Mgr. Ivana Múčková, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 438
Advertisements

Reklama a hygiena potravin
Johana Posseltová, C3B Bitvy 1. světové války.
Nápoje Člověk potřebuje denně asi 3 litry vody, z toho nejméně 1 litr v nápojích. Nedostatek tekutin se projevuje bolestmi hlavy, suchou pletí a tvorbou.
POP ART.
Den Země. Den Země v datech  Roku 1970 poprvé slaven v Americe.  Rok poté začala Den Země slavit OSN.  Jakožto mezinárodní den se začal slavit roku.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
Pop-art Autor: Michelle Malá a Nela Doláková
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.32 Ověření.
Farmakoinformatika seminář - 1 Mgr. Zdeněk Kučera, Ph.D. Remedia s.r.o kucera.xf.cz.
Poválečný vývoj a komunistický režim
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Omega 2.B Václav Ezr & Pavel Špecht & Oldřich Linhart
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
POJIŠTĚNÍ Mgr. Michal Oblouk.
V.O.D.A.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Globální svět.
Budějovický Budvar reklamní aktivity
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_05.
Josef Čapek (23. března 1887 – duben 1945) autor: Kateřina Marková.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
zpracovaný v rámci projektu
Eva Slováčková, Ondřej Smékal, Jana Mlatečková
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY SVĚTA ZNEČIŠTĚNÍ HYDROSFÉRY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_15_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Zdroje získání základních životních potřeb a energie z hlediska udržitelnosti života na Zemi v budoucnosti (voda, kyslík, vodík, ropa apod.), případné.
Dětská práce Lucie Pizúrová.
Zdeněk Smetana (nar ) autor: Kateřina Marková.
Zdeněk Miler ( – ) autor: Kateřina Marková.
Radek Pilař ( – ) autor: Kateřina Marková.
Klonování = děj, při němž se z jedné předlohy vytváří více kopií
KOUŘENÍ Kouření každoročně zabíjí tisíce lidí. Na následky kouření umírá u nás denně 60 lidí, ročně asi Kouření je v ČR příčinou každého pátého.
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
ZÁKLADNÍ ZNAKY A DRUHY CITŮ
PILSNER ENERGY AUTOŘI: Doubravová Monika Pavelka Martin Seďová Erika
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: duben 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ JIŽNÍ AMERIKA ARGENTINA A BRAZÍLIE.
Ruské pravoslavné Vánoce. Na Rusi se objevily již po příchodu křesťanství v 10.století Několik set let trvalo než se prosadily Vítězstvím těchto svátků.
Autor: Mgr. Pavla Martincová
SEVERNÍ AMERIKA - SÍDLA
Předmět: Regionální turistické služby Ročník: IV. Téma: Regiony ČR
Город. центр города площадь улица театр кино.
Hodnoty a normy Svatava Navrátilová. Hodnoty – vědy technické, přírodní, ekonomické, humanitní, sociální v sociálních vědách: jedincem, skupinou, společností.
Prezentation Development life cycle (DADI). 2 Description - popis prostředí a záměrů –popis firemního prostředí –definice cílů a předpokládaných přínosů.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_13.
Martin Fabián, Marketing v EU Jaro 2011.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 18.
SVĚTOVÉ LIDOVÉ POHÁDKY
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
CESTOVNÍ RUCH Předpoklady cestovního ruchu Rozmístění cestovního ruchu
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Československo v 50. letech
Katedrála Notre-Dame v Remeši
Kokainovník pravý (rudodřev koka)
VY_32_INOVACE_01-01 Jolana Fialová SOU Domažlice KOSMETIKA.
David Říha.
SEVERNÍ AMERIKA - SÍDLA
Nákupní rozhodování.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY Počátky české literatury opakování Mgr. Ludmila Růžičková.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
Vánoční promo akce kofoly
Nealkoholické nápoje. Sodová voda uměle tvořená kyselina Výroba nezávadná voda + hydrogen uhličitan sodný + malé množství kuchyňské soli Sytí se pod tlakem.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV55 Název školy.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Marketingová komunikace
Návšteva II. A Z predmetu POE v.
Historie marketingu
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Coca-Cola vs. Kofola Hana Trtílková

Něco málo z historie Coca-Cola Kofola 1886 – USA, Atlanta - Dr. John Stith Pemberton nápoj s obsahem kofeinu a bezkokainového výtažku koky 1940 – výrobny již ve 45 zemích světa 1945 – první Coca-Cola v ČR 1968 – první vyrobená Coca-Cola v ČR – Fruta Brno Dnes – vypito 143 milionů litrů denně (ve světě) 1957 – úkol: vyvinout nealko nápoj, schopný nahradit západní imperialistické nápoje kolového typu  doc.RNDr.PhMr.Zdeněk Blažek, CSc => sirup KOFO - směs bylinných a ovocných extraktů s obsahem kofeinu 1989 – prudký pokles prodejů 1998 – návrat 2006 – neprodávanější kolový nápoj v ČR i SR (2l lahve)

Průzkum I

Průzkum II

Průzkum III

Mise Coca-cola Kofola To refresh the world... To inspire moments of optimism and happiness... To create value and make a difference MISÍ skupiny Kofola je s nadšením vytvářet atraktivní značky nápojů, které budou nabízet spotřebiteli takovou funkční a emotivní hodnotu, že se pro něj stanou významnou součástí životního stylu.

Strategie Coca-Coly Slogany: "The Coke Side of Life„ (2006) Obrovský důraz na image – „Pij mě a budeš cool“ Sponzoring (sport – OH) Charakteristická láhev (1915) Točená ano, ale… Virální kampaně Recept na Coca-Colu => historický objev nebo marketingový tah? (již 3. únik receptu) Oslavy 125 let existence – sázka na „retro“ reklamu Návrat k tradici?

Strategie Kofoly „Když ji miluješ, není co řešit!“ Typický „Kofolák“ je ve věku mezi 20. a 30. rokem s průměrným sociálním statusem, má radost ze života, je spontánní a optimistický. Rád tráví svůj čas s přáteli aktivní formou. Zvyk Nonkonformita, nekomerčnost Je k dostání točená (sudy jako u piva) PitBot – pitný režim (zima?!)

Reklama Coca-Cola Kofola Postavy Clasic Light & Zero Barevnost Postavy Santa Claus, krása, styl Clasic „Vánoce jsou tady!“ „Kouzelný automat“ Light & Zero Důraz na image Barevnost Červená, výrazné barvy Postavy Specifičnost, styl, kresba Tradice Svátky – prasátko, stromeček Nostalgie Doba, prostředí Barevnost Hnědá, žlutá

Čína;-)

Zdroje http://hn.ihned.cz/c1-18248910-dnes-uz-se-zahranicni-konkurenti-kofole-nesmeji http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-novinky/135824/pred-50-lety-vyrobil-prvni-kofolu.html http://www.kofola.cz/index/kofola-historie http://www.firma.kofola.cz/21-profil-spolecnosti.html http://www.freshmarketing.cz/clanky/kofola-vsadila-na-nostalgii http://www.souki.cz/budovani-znacky-kofola http://www.marketingovenoviny.cz/index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=5649 http://finweb.ihned.cz/index.php?article%5Bgallery%5D%5Bdetail_id%5D=974000&article%5Bgallery%5D%5Bfrom%5D=0&article%5Bgallery%5D%5Bid%5D=725170&article%5Bid%5D=42029550&p=006000_d#fg http://www.coca-cola.cz/o-nas/index.php http://www.thecoca-colacompany.com/ourcompany/mission_vision_values.html http://cs.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola http://www.vyplnto.cz/realizovane-pruzkumy/porovnani-coca-coly-a-kofoly/ http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/zivnostnik/clanek.phtml?id=367436 http://www.rozhlas.cz/zpravy/amerika/_zprava/zprava-o-objevu-receptu-na-cocacolu-vyvolava-spekulace--852179 http://strategie.e15.cz/zpravy/coca-cola-slavi-125-let-existence

Děkuji za pozornost!