prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová
prezentace2 Možnosti spolupráce firem s učňovskými školami Motivace žáků (rodičů) ke studiu na příslušných oborech Vytváření vhodného prostředí pro odborné praxe Systematická motivace studentů během studia k budoucímu dlouhodobému zaměstnání ve vybraném oboru
prezentace3 Současná situace ve výrobních firmách Nedostatek vhodných specialistů v mnoha technických oborech Vysoký průměrný věk stávajících pracovníků na těchto pozicích Nedostatek vhodných učňů, ze kterých by firmy mohly vybírat nástupce
prezentace4 Priorita v nejbližším období Úzká spolupráce firem při zajišťování prvotní informovanosti žáků (rodičů) a učitelů ZŠ o budoucích možnostech zaměstnání v jednotlivých oborech Zapojení současných pracovníků z potřebných pracovišť Pomoc SŠ s propagací studijních oborů a jejich atraktivností