Project 2 WORKBOOK Tom Hutchinson OUP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Budoucí č as „will“ (7.ro č ník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
APOLOGIES, REASONS, PROMISES. A: Promiň, dnes večer nemohu přijít. B: Dobře, jak to? A: Musím napsat domácí úkoly z angličtiny. B: Nic si z toho nedělej.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Převody jednotek hmotnosti - 1 Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Minulý čas-Turning Point Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Project 3 WORKBOOK Tom Hutchinson OUP
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK447 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Podmínkové věty První kondicionál – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Předpřítomný čas - 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tázací zájmena (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VY_32_INOVACE_Sei_III_08 Sport Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Budoucí časy Future tenses. Přítomný čas průběhový – pro vyjádření děje, který je naplánovaný Tomorrow I´m going to Grandma. Next week I´m planning to.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_Inovace_ Present simple - question
What do you have to think about when planning something?
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_INOVACE_Kup_III_01 VOLNÝ ČAS
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Future tenses Překlad Handout.
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Kup_II_01 KOLIK JE HODIN?
Transkript prezentace:

Project 2 WORKBOOK Tom Hutchinson OUP NÁVRHY Let´s / Why don´t / Shall Kontrola cvičení cv.1+2 str.62 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

Suggestions - návrhy Why don´t we Let´s Shall we go to the cinema? Žádáme-li o detaily návrhu používáme tázací zájmeno a shall? Where shall we meet? = Kde se sejdeme? What time shall I come? = V kolik hodin mám přijít? Souhlas vyjadřujeme frází Ok nebo That´s a good idea nebo all right.

Sledge = sáňkovat Fish = rybařit Climb = šplhat, lézt Hang-glide = létat na rogalu Bowl = házet (v kuželkách)

Shall we go fishing? Why don´t we go fishing. Let´s go fishing. Shall we go swimming? Why don´t we go swimming. Let´s go swimming. Shall we go shopping? Why don´t we go shopping Let´s go shoping.

Shall we go running? Why don´t we go running. Let´s go running. Shall we go sledging? Why don´t we go sledging. Let´s go sledging. Shall we go cycling? Why don´t we go cycling. Let´s go cycling.

Shall we go bowling? Why don´t we go bowling. Let´s go bowling. Shall we go climbing? Why don´t we go climbing. Let´s go climbing. Shall we go hang-gliding? Why don´t we go hang-gliding. Let´s go hang-gliding.

Let´s go to the park Why don´t we meet the park How about half past eleven? see you outside the park half past eleven

Let´s go shopping this afternoon Why don´t we meet at the station? How about two o´clock? I´ll see you at the station at two o´clock.

Let´s go to the ZOO this morning Ok. Where shall we meet? Why don´t we meet at the bus stop? Good idea. What time? How about quarter past twelve? Ok. I´ll see you at the bus stop at quarter past twelve