There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRESENT PERFECT (9.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Advertisements

Budoucí č as „will“ (7.ro č ník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Přítomný čas prostý (5.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
stručný přehled a závěrečné procvičení
Adverbs of frequency 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I.3.BD.35 There is,there are. Když říkáme, že někde něco nebo někdo je, použijeme k tomu vazbu There is nebo There are. There is pokud.
Transport (8. ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Matematika Poměr 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Home sweet home Vypracovala : Michaela Hrdličková, 202 Použitá literatura: Success, elementary, J.C.Carr, J.Parsons „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Matematika – 5. ročník Násobení a dělení desetinných čísel 10 a 100
Emergency services – 8 ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mocniny - úvod Matematika 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika - opakování 5. ročník
Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Převody jednotek délky a obsahu Matematika – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Popis obrázku (6.ročník)
Předpřítomný čas prostý 8-9.ročník (k učebnici Projekt 3) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Matematika - 7. ročník Sčítání celých čísel
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Zaokrouhlování – 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Početní výkony s desetinnými čísly - 1
Matematika – Pamětné dělení 5. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba There is/are – 5.ročník
In the classroom – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Tázací zájmena (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Početní výkony s desetinnými čísly - 2
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Sčítáme dvojciferná čísla Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Matematika Násobení a dělení celých čísel 7. ročník
Určování druhé mocniny a odmocniny
Dělení se zbytkem 5. ročník
Existenční vazba THERE IS / THERE ARE
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Minulý čas prostý – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_33_Vazba.
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Náš dům
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Popis obrázku (6.ročník)
Transkript prezentace:

There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST

POUŽITÍ Vazba „There is / are“ vyjadřuje výskyt něčeho. Říkáme, že se někde něco nebo někdo nachází. Vazba „There is / are“ vyjadřuje výskyt něčeho. Říkáme, že se někde něco nebo někdo nachází. Vazba „There is / are“ se užívá s neurčitým členem nebo s číslovkou. Vazba „There is / are“ se užívá s neurčitým členem nebo s číslovkou.

Oznamovací věta Vazba „There is, are“ + „CO“ se tam nachází + „KDE“ se to nachází. There is a museum in our town. V našem městě je muzeum. There are two cinemas in our town. V našem městě jsou dvě kina.

V našem městě jsou dvě školy. Tam jsou čtyři knihy. Na stole jsou dva hrnečky. Pod židlí je krabice. Přeložte There are two schools in our town. There are four books there. There are two cups on the table. There is a box under the chair.

Zápor Vazba „There isn´t, aren´t“ + „CO“ se tam nachází + „KDE“ se to nachází. There isn´t a book on the table. Na stole není (žádná) kniha. There aren´t two French lessons today. Dnes nejsou dvě lekce Francouzštiny.

Přeložte V ložnici není skříň. Nahoře (v domě) není koupelna. V jídelně není šest židlí. V pokoji není postel. There isn´t a wardrobe in the bedroom. There isn´t a bathroom upstairs. There aren´t six chairs in the dining room. There isn´t a bed in the room.

Vazba „ Is, Are there“ + „CO“ se tam nachází + „KDE“ se to nachází. Is there an English lesson today? Je dnes lekce angličtiny? Are there children in the room? Jsou děti v pokoji? Otázka

Přeložte Je na stole lampa? Jsou v kuchyni čtyři krabice? Je v ložnici telefon? Je tady blízko stanice metra? Is there a lamp on the table? Are there four boxes in the kitchen? Is there a phone in the bedroom? Is there a metro station near here?

Porovnejte There is a book on the table. The book about sport is on the table. There are some books on your desk. The English books are on your desk. Na stole je nějaká kniha. Ta (určitá) kniha o sportu je na stole. Na tvém stole jsou nějaké knihy. Ty (určité) anglické knihy jsou na tvém stole.

There is / are (5.ročník) Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Zoner - České kliparty 1, 2, 3 Obrázky z internetu Učebnice Project 1 Autor: Linda Berková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (