VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obvod a obsah rovnoběžníků
Advertisements

Konstrukce kosočtverce
Vlastnosti čtyřúhelníků v příkladech
Matematika Rovnoběžníky.
VY_42_INOVACE_377_CELÁ ČÍSLA – POČETNÍ OPERACE
Autor: Mgr. Lenka Šedová
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
Autor: Mgr. Lenka Šedová
VY_42_INOVACE_398_DRUHY TROJÚHELNÍKŮ DLE VNITŘNÍCH ÚHLŮ
VY_42_INOVACE_408_KRUŽNICE VEPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
VY_42_INOVACE_109_PYTHAGOROVA VĚTA Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace.
VY_42_INOVACE_368_DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
VY_42_INOVACE_420_STŘEDOVÁ SOUMĚRNOST 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_425_ROVNOBĚŽNÍKY
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
VY_42_INOVACE_370_ARITMETICKÝ PRŮMĚR Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM srpen 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
* Rovnoběžníky Matematika – 7. ročník *
Rovnoběžníky rozcvička
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Rovnoběžníky VY_32_INOVACE_29
VY_42_INOVACE_382_DĚLITELNOST Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_405_VĚTA SUS Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_117_KRUŽNICE, KRUH 2. ČÁST Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
VY_42_INOVACE_402_VÝŠKY V TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova
Vyvození a procvičení učiva
VY_42_INOVACE_417_OSOVÁ SOUMĚRNOST 1
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
VY_42_INOVACE_400_TĚŽNICE
VY_42_INOVACE_401_STŘEDNÍ PŘÍČKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_384_PRVOČÍSLA Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
VY_42_INOVACE_111_PYTHAGOROVA VĚTA 2. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VLASTNOSTI ÚHLOPŘÍČEK
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
OBVOD ROVNOBĚŽNÍKU: Obvod rovnoběžníku vypočítáme jako součet délek všech jeho stran: a)obvod čtverce a kosočtverce (mají všechny strany stejně dlouhé)
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
OBSAH KRUHU MARKÉTA LIŠKOVÁ. Odvození vzorce rozdělíme kruh na větší počet stejných částí.
Kosodélník 1. Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_37_M7_kosodelnik_1.
Obvod rovnoběžníku. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníProsinec 2012 Ročník: 7. Tematická oblast: Matematická gramotnost Téma:Rovnoběžník.
M ATEMATIKA 9. ROČNÍK Opakování na 1. čtvrtletní práci.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Volné rovnoběžné promítání - řezy
Rovnoběžník 1 čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné rovnoběžník čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Konstrukce čtyřúhelníků, konstrukce rovnoběžníků
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Konstrukce kosočtverce
Transkript prezentace:

VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace VM Cvičení zaměřené na konstrukci a zápis konstrukce rovnoběžníků

Opakování – zápis konstrukce rovnoběžníku 7. ročník

Narýsuj rovnoběžník dle postupu konstrukce: 1.Jaký druh rovnoběžníku je výsledkem? 2.Urči počet řešení 3.Vypočítej obvod a obsah

Narýsuj rovnoběžník dle postupu konstrukce:

Narýsuj kosočtverec ABCD s délkami úhlopříček |AC| = 8 cm; |BD| = 6 cm Nezapomeň na náčrtek, zápis konstrukce a počet řešení!