ÚVODNÍ WORKSHOP 16.10.2014 - Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Veřejné zakázky elektronicky Statutární město Děčín.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Program 1.Úvodní informace 2.Veřejné zakázky 3.Pracovní výkazy a ostatní podklady 4.Webová aplikace a rezervování školení 5.Představení aktivit KA-1 a.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU „JAK CO FUNGUJE?“
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Telefonická poradenská linka pro pedagogy Statistika hovorů listopad červen 2010 srpen 2010 Mgr. Anna Rollová, František Šuranský.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 4. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
 Název projektu: Poklady kolem nás a v nás  Zkrácený název: Kolumbus  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.13/  Žadatel projektu: Blažek & Blažek,
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Klíčové aktivity projektu Mgr
Aktivita „Návštěvy škol“ ICT podpora Seminář Praha 27. května 2010.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Konference primární prevence PK
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Hlášení dodávek LP dodaných držitelem registrace do ČR
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Centrum kolegiální podpory CKP
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Systémové řešení - motivace a vzdělávání pedagogů (IKAP A)
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

ÚVODNÍ WORKSHOP Brno

 Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce, prostřednictvím školení a dalších vzdělávacích aktivit za pomoci moderních dotykových zařízení v období  Projekt se skládá celkově ze sedmi klíčových aktivit.  Hlavní aktivity projektu jsou určeny především praktickým informacím a činnostem, se kterými budou pedagogové prostřednictvím školení a workshopů seznámeni.

OBLAST A: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků při pedagogických a technických problémech s využitím ICT ve výuce.  A1: Vzdělávání ředitelů.  A2: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy.  A3: Metodik ICT ve škole.

OBLAST B: Vzdělávání pedagogických pracovníků a rozvoj jejich souvisejících kompetencí k integraci ICT do výuky.  4: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co máme: ◦ 4.1: Rozšíření praktických zkušeností s interaktivní tabulí a jejím SW. ◦ 4.2: Rozšíření praktických zkušeností s MS Office (WORD, EXCEL, PowerPoint).  5: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co chceme: ◦ Práce s tabletem a řešení běžných úloh.  6: Oborové didaktiky.  7: Evaluace.

 Webový portál včetně sekce Vzdělávání: ◦  Hlavní kontaktní na mentorský tým – lze řešit veškeré záležitosti týkající se projektu: ◦  Hlavní zástupce – Věcný manažer: ◦ Ing. Jan Liška ◦ EDUKA CENTRUM s.r.o. ◦ Bezručova 1166/14 ◦ , Šternberk

 Mentoring a podpora pedagogických pracovníků:  Podaktivity: ◦ Úvodní WORKSHOP. ◦ Osobní konzultace na školách. ◦ E-Learning – podpora pedagogických pracovníků, online konzultace. ◦ Závěrečný WORKSHOP.

 Cíl aktivity: ◦ Praktická, metodická a technická pomoc s integrací ICT po celou dobu projektu. ◦ Kontinuální podpora a řešení problémů.  Forma aktivity: ◦ Osobní konzultace. ◦ On-line konzultace.  Sdílení metod, postupů a dalších informací svázaných s cílem aktivity.

 Každá škola má možnost vyžádat si osobní konzultaci.  Lektor bude přímo na místě školy řešit záležitosti týkající se zejména: ◦ Školní SW (Výukové programy aj.) a zařízení. ◦ Oborové didaktiky.

 Možnosti: ◦ Synchronní – chat s přihlášenými uživateli, pravidelně - min. 2 hod./týdně bude k dispozici lektor ( ové upozornění). ◦ Období: Listopad/Prosinec 2014 ◦ Asynchronní – komunikace v rámci sítě Vzdělávání na webovém portálu. ◦ Období: Prosinec 2014 až Červenec 2015

  Každý účastník projektu si musí zřídit účet (registrovat se) a účastnit se povinných akcí, které budou vztaženy k jednotlivým klíčovým aktivitám.  Registrací bude uložen jeho , na který budou chodit informace o termínech on-line školení!  Registrovaný uživatel získá přístup k síti Vzdělávání, možnost stahovat výukové materiály, klást dotazy, účastnit se diskuze.  Registrace:

 V rámci registrace účastníka projektu na webovém portálu je nutný zadat jeden Přístup do skupiny.  Skupiny: PřístupSkupina Pouze na WorkshopuŘeditel Pouze na WorkshopuMetodik ICT Pouze na WorkshopuPedagog 1.stupeň ZŠ Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Přírodovědné předměty Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Humanitní předměty a jazyky Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Výchovné předměty

 Při registraci na projektový portál účastník zadává pouze jeden přístup.  Nastavení do dalších skupin provede na základě žádosti účastníka Administrátor: ◦ Např. pro pedagogy vyučující jak přírodovědné, tak humanitní předměty a jazyky.  Účastníci projektu se musí registrovat nejpozději do !

 Po dokončení Registrace bude automaticky odeslán účastníkovi obsahující jeho zvolené heslo.  Přihlášení do portálu lze provést na:

 Nástěnka je úvodní stránka přihlášeného účastníka, obsahuje základní informace a možnost vstoupit do různých sekcí portálu:

 V sekci Můj profil lze měnit např. heslo.  Důležitou součástí je rovněž pole Požadavky a hlášení, kterým lze kontaktovat administrátora, aby např. zařadil daného účastníka do další skupiny.  Registrovaný měnit nelze!

 Sekce Vzdělávání je určena asynchronní formě komunikace a vzdělávání.  Je členěna dle klíčových aktivit.  V každé aktivitě budou mentoři a lektoři zveřejňovat výukové materiály či úlohy.  Účastníci projektu se mohou k jednotlivým materiálům dotazovat a přikládat vlastní soubory.

 Sekce Webináře je určena synchronní komunikaci (online chatu) mezi mentory/lektory a účastníky projektu.  Webináře budou k dispozici vždy jednorázově nebo průběžně, určené pro konkrétní skupiny účastníků. ◦ Cílem je pokládání otázek a řešení problémů v reálném čase.  Povinné / Nepovinné  Pozvané skupiny účastníků budou o termínu konání Webináře předem informovány em. ◦ Na webináře se bude nutno předem přihlásit – systém bude generovat „prezenční listinu“.

 Sekce bude obsahovat soubory větší než 5MB, které nelze nahrát na portál klasickou cestou v sekci Vzdělávání.  Mohou zde být zveřejňovány rovněž doprovodné výukové materiály, manuály, instalační soubory atd.

 Sekce Krátké zprávy je určena pro rychlé informace ve směru Mentor/Lektor => Účastníci.  Krátké zprávy mohou obsahovat informace týkající se: ◦ Termínů prezenčních školení. ◦ Termínů online školení. ◦ Upozornění na změny v projektu. ◦ Upozornění na technické výluky atd.

 Helpdesk je určen dotazům účastníků projektu zejména z těchto oblastí: ◦ Obecné dotazy týkající se klíčových aktivit projektu. ◦ Technické potíže s dodaným zařízením (tablety). ◦ Technické potíže při práci s projektovým portálem.  Na dotazy budou odpovídat členové řešitelského týmu projektu. Odpověď bude tazateli rovněž zaslána na jeho .

 Tato prezentace bude zveřejněna na WWW portálu projektu ve volně dostupné sekci Klíčové aktivity – Aktivita A2. (nebude obsahovat přístupy do skupiny)  Příloha je k dispozici v sekci Soubory.