TRAVNATÉ PLÁNĚ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BIOMY.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
VY_32_INOVACE_26_ Prvouka 3.ročník Svět kolem nás
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
ROSTLINSTVO SAVANY.
Živá a neživá příroda 3. ročník
Co je to biom?.
62.1 Rovnováha v přírodě, potravní řetězec
Podnebné pásy 5. ročník.
AMERIKA přírodní krajiny
Cizokrajné ekosystémy
Stepi Velké obilnice světa.
Step Anotace Prezentace zpracovává informace o travnatých oblastech stepích. Obsahuje křížovku, fotografie zástupců fauny a původního obyvatelstva. Autor.
Biomy - popis.
Za předpokladu použití psacích potřeb
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Monzunové lesy povodně a záplavy
Podnebí (climate) a přírodní krajiny Ameriky – Opakování!
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Mírný pás – smíšené a listnaté lesy, stepi
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Stepi.
Hlavní světové ekosystémy (biomy)
Savany 9. března 2006.
Amerika – Přírodní krajiny
Biosféra.
SAVANY A STEPI ANETA SMOLÍKOVÁ 4.UBZ.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
SAVANA dále od rovníku střídání období …………………………..
Křížovka - Tropický deštný les
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Živý obal Země ( rostliny a živočichové)
Biosféra Stepi Jan Dušek.
1. ročník technického lycea
Savany.
Stepi Poznáš zvířata stepí?
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Savana velká stáda zvířat na travnatých pláních travnatý porost.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ ZEMĚPIS 6. ROČNÍK TEMA: Risk-biosféra ČÍSLO PROJEKTU:
Živý = živý obal Země (živé organismy na Zemi). = živá příroda + neživá příroda (organismy + neživé přírodniny) - největší ekosystém je celá Země.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Ing. Lubor Dvořák Název: VY_32_INOVACE_06_B_20_Ekologie a životní prostředí Téma: Mineralogie Číslo.
TRAVNATÉ PLÁNĚ test k filmu. 1 Travnaté pláně zaujímají a) 1/10 souše. b) 1/4 souše. c) 1/2 souše.
Mgr. L. Bernátová. Ekosystém je soustava živých a neživých složek životního prostředí na určitém území, jež se navzájem ovlivňují V naší přírodě se nachází.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Podnebné pásy – mírný pás
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VEGETAČNÍ PÁSY.
STEPI.
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: Zeměpis- 6. ročník VY__32_INOVACE_07_IV_Z6_tropy_subtropy.
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Biosféra = živý obal Země.
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
ANOTACE Materiál je určen k získání poznatků a následnému zopakování a procvičení učiva o přírodních oblastech světa – o polárním pásu. Žáci se na začátku.
Polární pás Co zde roste? Žije? Polární pustiny trvalé zalednění
14. b Monzunové lesy povodně a záplavy Světle zelená barvička na mapce
Základní škola, Hradec Králové
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Biosféra = živý obal Země
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Naše cestovní kancelář
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Transkript prezentace:

TRAVNATÉ PLÁNĚ

TRAVNATÉ PLÁNĚ Travnaté pláně v různých částech světa se nazývají různě Zapiš do světadílů názvy pro travnaté pláně: PRÉRIE, SAVANA, PAMPA, STEP

Světadíly Správné řešení

TRAVNATÉ PLÁNĚ 2. ASOCIOGRAM SAVANA Do prázdných bublin napiš charakteristiku savany z hlediska živých a neživých složek.

TRAVNATÉ PLÁNĚ 3. Do TABULKY vyber následující živé a neživé složky tak, aby odpovídaly travnatým pláním. pravidelné přísuny velkého množství vody, málo stromů, stromoví savci, teplo, ve vrstvách nad zemí přítmí, nepravidelné přísuny vody, hodně světla až k zemi, žádná tráva, hodně stromů, bezvětří, spousty trávy, pestrý život v korunách stromů, velcí kopytníci, zvířata běhají po zemi, vítr

TRAVNATÉ PLÁNĚ Savana Správné řešení

nepravidelné přísuny vody Savana nepravidelné přísuny vody málo stromů vítr teplo hodně světla až k zemi spousty trávy zvířata běhají po zemi velcí kopytníci

5. Společně charakterizujeme TRAVNATÉ PLÁNĚ 5. Společně charakterizujeme BIOM SAVANA ………………………………………………………………………………………………………………………………………

Savana zpět

Světadíly Step Step Step Prérie Savana Savana Pampa

zpět