Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Advertisements

(B1 Print and Delivery) B1 Tisk a odeslání Ing. Miroslav Beran Servis/Helpdesk.
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
Windows Presentation Foundation Animace. Animace Proč? Silnější dojem z aplikací Vytváří přirozenější UI Plynulejší visuální přechody Animace kdekoli.
Ing. Jan Mittner MySQL Workbench 2. Základy práce s databází 3. Subversion 2.
Úvod do objektového modelování
CSS a HTML 5. HTML 5 HTML5 je nová verze specifikace značkovacího jazyka HTML, která přináší podstatné změny v technologiích webových stránek. HTML5 umožňuje.
Workflow Foundation Základy a architektura
Webová aplikace.  Úvod  Možnosti vývoje (komponenty, které dokážeme nabídnout) + ukázka  Možnosti využití Frameworku pro těžkého klienta  Výrobní.
Jdeme do hloubky: týdenní report
LABORANT Analytická štúdia. Dátový model Funkčný model Sekvenčný diagram Diagram spolupráce Dynamický model.
Bezpečný přechod komunikace Přehledný návod pro přechod menší komunikace (do cca 3 metrů)
Adobe Dreamweaver CS4 Ing. Martin Dosedla.
Týmová spolupráce s využitím Google Code
Podpora výuky a tvorby ER diagramu ve výukovém systému Barborka Petr Kopka VŠB – TU Ostrava, 2005.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
EXposer Prezentace projektu k předmětu X36PMT. eXposer2 Obsah prezentace  Úvod  Forenzní analýza počítačů  Cíl projektu  Zvolená implementace  Role.
Lestes C++ compiler. Obsah 1. Úvod 2. Architektura 3. Implementace 4. Framework 5. Závěr.
Autoři: Adam Bařtipán Adam Bařtipán Jakub Hlacin Jakub Hlacin Jiří Hladík Jiří Hladík Petr Makeš Petr Makeš Jan Staněk Jan Staněk Filip Škraňka Filip ŠkraňkaZadavatel:
ADOBE PHOTOSHOP Martin Vašátko. PŘEHLED GRAFICKÝ EDITOR AKTUÁLNÍ VERZE CS3 (10.) ČESKY *.PSD.
Nápov ě da NápovědaNápověda ZpětZpět VpředVpřed ZdrojeZdroje.
Implementace/externí akce/atd. Organizace. Organizace (název) Co jsou zač Co dělají Jak se mají apod.
Slide 1 A Free sample background from © 2003 By Default! Jiří Kůsa Testování propustnosti síťového firewallu.
Modelovací jazyk UML. Jazyk UML je víceúčelový modelovací jazyk, který byl vyvinut speciálně pro účely softwarového inženýrství. Obsahuje formalizovaný.
FAR CRY 3 Aneb jedna z NEJ her roku Něco o hře Hlavní postava: Jason Brody Typ hry: FPS-střílečky a akční hry Záporáci: červení piráti, kteří pocházejí.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Software Architect Forum 2006 Trendy ve vývoji aplikací Michael Juřek, Dalibor Kačmář Microsoft s.r.o.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003.
B. Miniberger, BIVŠ Praha 2009
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Literární výchova 3.ročník ZŠ „ Staré pověsti české“
Srovnání standardů CEN, FGDC a ISO pro metadata Ing. Jan Růžička Institut ekonomiky a systémů řízení, odd.GIS VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
uložené procedury (stored procedures) triggery, sekvence, pohledy, funkce, parametrické dotazy (prepared statements) komplexní agregace a SQL dotazy jiné.
Příležitost Jak jsme psali player pro ZOH Výsledek Lekce Player Dalibor Kačmář Platform Strategy Advisor Microsoft Lev Holý Vedoucí projektů LIVEBOX.
Aby ste se v práci potili! Hawk. Tomáš VikOta ChasákJarda Málek Tomáš ŠorejsPetr VejvodaJan Donátek.
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
HUMUSOFT s.r.o. Konference WITNESS Setkání uživatelů programu WITNESS Hotel Valáškův Grunt, Kozov
Digitální fotografie a Adobe Photoshop + grafika na web by šaman.
8 ZÓN 16 KLÁVESNIC 32 TYPŮ ZÓN 6 VÝSTUPŮ 10 UŽIVATELSKÝCH KÓDŮ 100 UDÁLOSTÍ V HISTORII DETEKTORY KLÁVESNICE G8.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Advanced.NET Programming I + II 1 st Lecture Pavel Ježek.
Počítačové sítě Informatika – 7. ročník
Úkol 1 - řešení týmové komunikace Promovaní inženýři (tým A, s út 12.45)
- nejrozsáhlejší online hra na světě
MoReq2 Ing. Miroslav ŠIRL Hradec Králové.
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Srovnání standardů CEN, FGDC ISO a ISVS pro metadata Ing. Jan Růžička Institut ekonomiky a systémů řízení, odd.GIS VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu.
Real time jádro operačního systému Lukáš Hamáček.
© BBMP: BAM015, BAR487, MAL305, POH015 1 Prezentace projektu Adresář kontaktů Autoři: Kateřina Bambušková, BAM015 Martina Bartošíková, BAR487 Alena Malovaná,
Kramerius 4 – nová generace systému pro digitální knihovnu Martin Lhoták Knihovna AV ČR, v. v. i. Archivy, knihovny, muzea v digitálním světě ,
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Prezentace bakalářské práce Využití XML při grafické prezentaci ekonomických informací autor: Jakub Vojtíšek vedoucí práce: Ing. Jiří Kosek.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
Softwarové inženýrství semestrální projekt
Víceúčelový laboratorní testovací přístroj na bázi mikrořadiče
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
Počítačové hry a animace
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Online hry MMORPG-(Massive(ly)-Multiplayer Online Role-Playing Game), nebo pouze masová online hra na hrdiny. MMORTS.(Massively-Multiplayer Online Real-Time.
WEBOVÝ PORTÁL O POČÍTAČOVÝCH HRÁCH ROMAN POSPĚCH.
Tvorba WWW prezentace pro autonomního robota Bakalářská práce , Brno Autor: Jan Zálešák Vedoucí práce: Ing. Jiří Lýsek Ph.D.
Alternativní ovládání PC a okolí Nature Inspired Technologies Group Dept. of Cybernetics FEE CTU in Prague.
Inteligentní křeslo Sběr a vizualizace dat Aplikace Simulátor křesla Informační infrastruktura Aplikační studie Psota Jiří Musial.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_11_MICROSOFT.
Evoluce PlayStationu.
Advanced .NET Programming II 1st Lecture
ČESKÉ POVĚSTI Název: VY_32_inovace_05 Vlastivěda-starší české dějiny
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
VY_32_INOVACE_34 JOSEF KAJETÁN TYL 1808 – 1856.
Transkript prezentace:

Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš

Hodiny Historie Real-time taktická bojová hra Taktická = žádné budovy, pouze jednotky Původně inspirovaná sérií her Heroes of Might and Magic Později spíše hrami typu Age of Empires

Co v jiné hře nenajdete Praotce Čecha, kněžnu Libuši, Přemysla Oráče a jiné historické postavy Věrnou kopii Vyšehradu a dalších míst české historie jako herní mapu

Použité technologie Framework HGE a C++ SVN Enterprise Architect NSIS instalátor Adobe Photoshop Doxygen DevPartner Profiler a další …

Issue tracker na GoogleCode.com

Rozsah práce 0.5 MB zdrojových kódů Přes 600 revizí na SVN 14 dní pro každého z 5 členů týmu 40 hodin týmových schůzek

Rozsah hry 13 souborů s terény 21 souborů s animacemi jednotek 4 MB herních map 3 mise a tutoriál

Cesta kampaní

Co se stihlo – implementace Inteligentní módy jednotek a akce (Patrol, Search and Destroy, Explore) Skupiny jednotek, očíslované skupiny Panel s minimapou Hotkeys Propracovaný systém triggerů Plynule navazující terén Větvené kampaně Pathfinder s waypointy

Co se stihlo navíc –implementace Optimalizované vykreslování mapy Plynulé scrollování Pathfinder ve vlastním vlákně Blackmapa a Fog of war (i na minimapě) Snadný modding pomocí INI souborů Hudba dle kontextu hry Vycentrování na výběr Teleport jednotek

Co se nestihlo – implementace Různá velikost jednotek Formace Síťová hra

Co se stihlo navíc - ostatní Programátorská dokumentace v HTML Vygenerovaná dokumentace v Doxygenu Nápověda Verze s instalátorem pro Windows

A nyní HRA!

Co bychom udělali stejně Dosti dlouhá doba strávená specifikací a návrhem architektury, včetně UML diagramů Poměrně striktní dodržování časového plánu Používání Issue trackeru Důsledné logování Pravidelné schůzky celého týmu

Co bychom udělali jinak Místo souborů INI použít XML Jednoho člověka vyhradit pouze na psaní misí, tvorbu jednotek a vyvažování hry Nepředpokládat, že hra bude hotová za zlomek času