Bylo nás pět… Jan Šebesta Jakub Kotrla Kateřina Dufková David Šinágl Jan Bureš
Hodiny Historie Real-time taktická bojová hra Taktická = žádné budovy, pouze jednotky Původně inspirovaná sérií her Heroes of Might and Magic Později spíše hrami typu Age of Empires
Co v jiné hře nenajdete Praotce Čecha, kněžnu Libuši, Přemysla Oráče a jiné historické postavy Věrnou kopii Vyšehradu a dalších míst české historie jako herní mapu
Použité technologie Framework HGE a C++ SVN Enterprise Architect NSIS instalátor Adobe Photoshop Doxygen DevPartner Profiler a další …
Issue tracker na GoogleCode.com
Rozsah práce 0.5 MB zdrojových kódů Přes 600 revizí na SVN 14 dní pro každého z 5 členů týmu 40 hodin týmových schůzek
Rozsah hry 13 souborů s terény 21 souborů s animacemi jednotek 4 MB herních map 3 mise a tutoriál
Cesta kampaní
Co se stihlo – implementace Inteligentní módy jednotek a akce (Patrol, Search and Destroy, Explore) Skupiny jednotek, očíslované skupiny Panel s minimapou Hotkeys Propracovaný systém triggerů Plynule navazující terén Větvené kampaně Pathfinder s waypointy
Co se stihlo navíc –implementace Optimalizované vykreslování mapy Plynulé scrollování Pathfinder ve vlastním vlákně Blackmapa a Fog of war (i na minimapě) Snadný modding pomocí INI souborů Hudba dle kontextu hry Vycentrování na výběr Teleport jednotek
Co se nestihlo – implementace Různá velikost jednotek Formace Síťová hra
Co se stihlo navíc - ostatní Programátorská dokumentace v HTML Vygenerovaná dokumentace v Doxygenu Nápověda Verze s instalátorem pro Windows
A nyní HRA!
Co bychom udělali stejně Dosti dlouhá doba strávená specifikací a návrhem architektury, včetně UML diagramů Poměrně striktní dodržování časového plánu Používání Issue trackeru Důsledné logování Pravidelné schůzky celého týmu
Co bychom udělali jinak Místo souborů INI použít XML Jednoho člověka vyhradit pouze na psaní misí, tvorbu jednotek a vyvažování hry Nepředpokládat, že hra bude hotová za zlomek času