Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1. DO KTERÉHO ŘÁDU SAVCŮ PATŘÍ ZÁSTUPCI NA OBRÁZCÍCH?
Advertisements

Ověř si své znalosti z živočišné říše.
Savana Obr. 1 – Savana – Gambie
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Systém savců 3 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
AZ KVÍZ NÁZVOSLOVÍ OXIDŮ Hra Návod.
Savci - opakování.
SAVCI - shrnutí Mgr. Helena Tlapáková.
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: RISKUJ VY_inovace_32_PR89_15
Vypracovala Martina Šanderová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, tříděním, zástupci a.
Puzzle – jehličnaté stromy
ZOO Evropa Hra Pravidla Zdroje obrázků 1.
ČLOVĚK ROZUMNÝ (HOMO SAPIENS SAPIENS)
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu procvičení předchozího.
PTÁCI – INTERAKTIVNÍ HRA
Pesticidy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Kateřina Průšová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
(PRÁCI ZAHÁJÍTE STISKNUTÍM KLÁVESY F5)
Močová soustava člověka
řád Sudokopytníci 2 nebo 4 prsty s kopýtky býložravci, všežravci
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vzájemná poloha dvou kružnic
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Sudokopytníci Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AZ KVÍZ Les Hra Návod Zdroje obrázků.
ZOO Austrálie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
AZ KVÍZ Houby, lišejníky, řasy
Vznik a vývoj života na Zemi
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň.
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Poznávačka - sudokopytníci a lichokopytníci
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
ZOO Severní Amerika Hra Pravidla Zdroje obrázků
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
20 savci - opakování VY_32_INOVACE_20
ŽIVOČICHOVÉ SAVAN Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Savci – systém stručný přehled
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. AZ KVÍZ Savci Hra Návod Zdroje obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

1 1 1 1 2 2 2 2 3 3 3 3 4 4 4 4 5 5 5 5 6 6 6 6 7 7 7 7 8 8 8 8 9 9 9 9 10 10 10 10 11 11 11 11 12 12 12 12 13 13 13 13 14 14 14 14 15 15 15 15 16 16 16 16 17 17 17 17 18 18 18 18 19 19 19 19 20 20 20 20 21 21 21 21 22 22 22 22 23 23 23 23 24 24 24 24 25 25 25 25 26 26 26 26 27 27 27 27 28 28 28 28

1 Čím se liší obydlí zajíce polního a králíka divokého? Zajíc žije v norách, zatímco králík jen v jakýchsi jamkách. Odpověď

2 Která skupina savců je unikátní tím, že samice klade vejce a zároveň kojí svá mláďata? Vejcorodí. Odpověď

Který australský vačnatec žije podobným způsobem jako náš krtek? 3 Který australský vačnatec žije podobným způsobem jako náš krtek? Vakokrt. 1. Odpověď

Co znamená pojem „nerozlišené zuby“? 4 Co znamená pojem „nerozlišené zuby“? Znamená to, že všechny zuby v ústní dutině mají stejný nebo podobný tvar a nejsou rozlišeny jednotlivé skupiny zubů mající různou funkci. 2. Odpověď

Která skupina letounů je býložravá? 5 Která skupina letounů je býložravá? Kaloni. 3. Odpověď

6 Jakou funkci má podkožní tuk v tělech ploutvonožců? 4. Funguje jako tepelná izolace a chrání před tlakem vody v hlubinách. Odpověď

Čím se liší choboty slona afrického a slona indického? 7 Čím se liší choboty slona afrického a slona indického? 5. Odpověď Slon africký má na konci chobotu dva prsty, zatímco slon indický pouze jeden.

Který vačnatec je nazýván „americkou krysou“? 8 Který vačnatec je nazýván „americkou krysou“? 6. Vačice. Odpověď

9 Čím se živí kosticovci? Planktonem. Odpověď

10 Proč mají přežvýkavci složený žaludek? Pro lepší trávení rostlinného materiálu. Odpověď

11 Která kočkovitá šelma byla na našem území vyhubena a nyní se k nám pomalu vrací? 7. Rys ostrovid. Odpověď

Který lidoop je přímým předkem člověka? 12 Který lidoop je přímým předkem člověka? Žádný. Odpověď

Jak se nazývají „bezhrbí velbloudi“? 13 Jak se nazývají „bezhrbí velbloudi“? 8. Lamy. Odpověď

14 Na kolika prstech spočívá váha celého těla sudokopytníka? 10. Na osmi (4 nohy po dvou prstech). Odpověď

15 Který anatomický prvek může za to, že nosorožec a hroch patří do dvou různých taxonomických skupin? 10. Stavba končetiny, nosorožec je lichokopytník, zatímco hroch je sudokopytník. Odpověď

Která šelma se stala symbolem pro ochranu zvířat? 16 Která šelma se stala symbolem pro ochranu zvířat? 9. Panda velká. Odpověď

Jakým orgánem dýchají kytovci? 17 Jakým orgánem dýchají kytovci? Odpověď Plícemi.

18 Na kterých kontinentech žijí vačnatci? V Jižní Americe a Austrálii. Odpověď

Jak vypadá obranná reakce ježka? 19 Jak vypadá obranná reakce ježka? 11. Odpověď Stočení do klubíčka.

Která skupina šelem je nejlépe přizpůsobená lovu? 20 Která skupina šelem je nejlépe přizpůsobená lovu? Odpověď Kočkovití.

21 Kteří hlodavci jsou často chovanými domácími mazlíčky? Např. morčata, křečci, křečíci, myši, potkani atd. Odpověď

Jak se nazývají dva přední zuby hlodavců? 22 Jak se nazývají dva přední zuby hlodavců? 12. Hlodáky. Odpověď

23 Kteří hlodavci jsou v Jižní Americe chováni za podobným účelem jako například u nás králíci? 13. Odpověď Morčata.

Mezi primáty jsou býložravci, masožravci a i všežravci. 24 Čím se živí primáti? Mezi primáty jsou býložravci, masožravci a i všežravci. Odpověď

Pro kterou skupinu savců je typický aktivní let? 25 Pro kterou skupinu savců je typický aktivní let? 3. Odpověď Pro letouny.

Který náš hmyzožravec žije pod zemí? 26 Který náš hmyzožravec žije pod zemí? 14. Krtek obecný. Odpověď

Který vačnatec se živí výhradně listy eukalyptů? 27 Který vačnatec se živí výhradně listy eukalyptů? 15. Odpověď Koala.

Která skupina savců má zcela redukovanou srst? 28 Která skupina savců má zcela redukovanou srst? 16. Odpověď Kytovci.

Návod Hra je určená pro dvě družstva. Cílem hry je spojit svými políčky všechny 3 strany trojúhelníku. K otázce se dostanete kliknutím na políčko do oblasti mimo číslo. Poté se vám zobrazí otázka a po kliknutí na tlačítko „odpověď“ i odpověď. Tlačítkem vpravo dole se vrátíte zpět k základnímu trojúhelníku. Políčko se automaticky zbarví do šediva. Pokud družstvo odpoví špatně, necháváme políčko šedivé, pokud správně, změníme barvu políčka kliknutím na políčko (1x − červené družstvo, 2x − modré družstvo). Družstvo si může vybrat i šedivé políčko. V tom případě vyučující zadává náhradní otázku podle přiloženého souboru doc.

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Zdroje Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-09-25]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: 4. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:See_elefanten_edit.jpg> 10. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Artiodactyla_feet.png> 12. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gnagarnas_tandsystem,_Nordisk_familjebok.png> 13. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gruppe_von_Meerschweinchen.jpg> 16. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Parc_Asterix_20.jpg> Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-09-25]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: 1. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kret_workowaty.jpg> 2. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Orca-Sch%C3%A4del.jpg> 3. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bat_entangled_crop.jpg> 5. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:African_Elephant_Trunk.jpg> 6. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Opossum_2.jpg> 7. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lynx_lynx_%28Linnaeus_1758%29.jpg> 8. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lama_Guanaco.JPG> 9. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Giant_Panda_%28Ailuropoda_melanoleuca%29_%22Tian_Tian%22.jpg> 11. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hedgehog.jpg> 14. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Talpa.europaea.-.lindsey.jpg> 15. <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Koala_climbing_tree.jpg> Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.