Datamining v houbách Miroslav Škrabal, Tomáš Trantýr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Natálie Prachařová 3.B ZŠ Lesní
Advertisements

Peneke ® Škoda a. a. s. p ř edstavuje Co všechno nabízí nová Fabie ? Peneke ®
OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Připravený model na barvení řas a obočí
Tak vás všechny pěkně vítám na testu poznávání hub
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor : Zuzana Klumparová ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM HOUBY VY_32_INOVACE_17.
HOUBY Barbora Fornůsková.
Jedlé houby.
Živá a neživá příroda 3. ročník
HOUBY.
Oracle Linux Jakub Ježek 3IT. Přednosti Oracle Linuxu Rychlost : Je o 75% rychlejší než Red Hat Enterprice Linux Moderní funkce : Přináší zákazníkům všechny.
Procvičování-houby.
HOUBY.
Státy Evropské Unie Vytvořil Tomáš Galle, číslo 7.
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Jedovaté houby Holubinka vs. Muchomůrka Liška vs. Hlíva
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Les Les je domovem lesních zvířat. V lese také rostou rostliny, které člověku slouží k užitku. Jistě je skoro všechny znáte.
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
HOUBY Sára Frajtová.
Aneb jedovaté houby se nejedí
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Metaučení Jakub Šmíd KTIML, MFF UK Školitel: Roman Neruda
Komunikace s operátorem zásady realizace
Pohled z ptačí perspektivy
Houby VY_52_INOVACE_22 pro 4. ročník ZŠ
D. Burešová, V. Sládková, A. Šatavová
ANALÝZA FAKTORŮ OVLIVŇUJÍCÍCH DÉLKU DOBY NEZAMĚSTNANOSTI VYUŽITÍM METOD ANALÝZY PŘEŽITÍ Jan Popelka Doktorand oboru Statistika Den doktorandů FIS
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
HOUBY.
Jednotky objemu Miroslava Maňásková.
FIT-GUIDE SOFTWAROVÉ INŽENÝRSTVÍ 1 JAN ČECH, MICHAL KARTÁK, VERONIKA NOSKOVÁ, PAVEL KREJČÍ, TOMÁŠ VOSYKA.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_11_PRV_Houby Téma Číslo projektu Anotace PRV 3 – Živá příroda CZ.1.07/1.4.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Prvouka - Houby.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 09_ Houby TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
HOUBY poznávačka.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: HOUBY
Jsme jen dvě a řídíme svět 
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Název projektu: Moderní škola
VY_32_INOVACE_17_21_nebezpečí v letním lese
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_34_PRVOUKA
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr3_17_Houby TEMA: Houby
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
H O U B Y II – JEDOVATÉ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Společenstva lesů Houby
HOUBY (výklad) VY_32_INOVACE_06-46 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
ČLOVĚK A PŘÍRODA PŘÍRODOPIS
HOUBY ZŠ a MŠ Kateřinice, okres Vsetín
Pokus. konec.
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_09
Poznáváme houby.
Houby Houby tvoří samostatnou skupinu
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Vypracovala: Mgr. Zdeňka Hucková
PRVOUKA 3. Popiš tělo houby PŘIŘAĎ ČÍSLO TŘEŇ 1.TŘEŇ 2.PLODNICE 3.PODHOUBÍ 4.KLOBOUK.
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Téma: Člověk a jeho svět – Prvouka
3. Houby Houby – mají buňky bez chlorofylu
Transkript prezentace:

Datamining v houbách Miroslav Škrabal, Tomáš Trantýr

Základní hypotéza Hlavní hypotéza:  Houby se zelenou barvou klobouku jsou nejjedovatější Alternativní hypotéza:  Některé houby jsou jedovaté některé ne Nulová hypotéza  Žádná zelená houba nebude jedovatá

Zdrojová data Uci lerning repository  Zdrojová data bylo nutno upravit p,x,s,n,t,p,f,c,n,k,e,e,s,s,w,w,p,w,o,p,k,s,u e,x,s,y,t,a,f,c,b,k,e,c,s,s,w,w,p,w,o,p,n,n,g e,b,s,w,t,l,f,c,b,n,e,c,s,s,w,w,p,w,o,p,n,n,m

Decision tree Příprava dat

Clustering Všechny houby jsou v jediném clusteru (jedlé)

Aplikace modelu Potvrzení chybné hypotézy, jasná předpověď (prediction) se 100% jistotou (confidence)

Konec Děkujeme za pozornost