Spolupráce s rodiči a absolventy při tvorbě ŠVP RNDr. Jiří Herman, Ph.D. Gymnázium, Brno třída Kapitána Jaroše 14.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

„Pivo, cigarety, marihuana a spol.“
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Olomouc, RCO, 16. června 2008 ZÁVĚREČNÉ SETKÁNÍ A VYHODNOCENÍ VÝUKY PROJEKTOVÉHO ŘÍZENÍ NA VYBRANÝCH STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Projektové řízení na SPŠS Olomouc.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Gymnázium, Český Krumlov, Chvalšinská 112
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Vlastní hodnocení školy
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Příprava na výkon povolání
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
PREZENTACE PRO ITP Ing. Miloslav ILEČEK, ITP pracoviště Jihlava , Velké Karlovice Institut Trhu Práce.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
JAK TVOŘÍME UČEBNÍ TEXTY PRO ŠVP NA ZŠ LIBEREC, LESNÍ
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Evropské jazykové portfolio v praxi
Evropské jazykové gymnázium s.r.o.
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Vendula Slámová Markéta Otáhalová Jitka Wagenknechtová
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
SVĚTLANA HANUŠOVÁ NAĎA VOJTKOVÁ JIHLAVA Hlavní principy CLIL CLIL v zahraničí.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Konference Informatika XVI./2005, Svratka Studijní systém z pohledu systémového integrátora Ing. Jitka Šedá
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
MAP – Místní akční plán ORP RK
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Didaktické formy.
Problematika návykových látek u žáků středních škol
České Budějovice, červen 2016
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
K čemu je nám MŠMT Konference AŘG ČR Karlovy Vary 29/3 - 31/3/2017
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Spolupráce s rodiči a absolventy při tvorbě ŠVP RNDr. Jiří Herman, Ph.D. Gymnázium, Brno třída Kapitána Jaroše 14

Proč je spolupráce školy a „veřejnosti“ užitečná přínos pro školu přínos pro rodiče

Způsoby komunikace s rodiči osobní působení „přes žáky“ web školy články v ročence

Dotazníky pro rodiče velká návratnost + využití hovorových hodin – některé dotazníky vyplnili místo rodičů žáci

Obsah dotazníků hodnocení práce školy metody a formy výuky učební plán péče o nadané a handicapované organizace vyučování učebnice „mimovýukové“ aktivity

Dotazníky pro žáky a absolventy způsob komunikace s absolventy podobné otázky porovnání výsledků 3 skupin respondentů

Škola poskytuje studentům vědomosti, které jsou důležité pro jejich budoucí zaměření. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Škola poskytuje studentům dostatečný všeobecný a kulturně politický přehled. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Škola studenty připravuje tak, aby v týmové práci obstáli. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Přístup vyučujících ke studentům je motivující. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Metody výuky používané ve škole nám vyhovují. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Při přípravě na výuku musíme velmi často používat „biflování faktů“. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Škola připravuje studenty tak, aby mohli po absolvování plynule komunikovat v prvním cizím jazyce a aby takto obstáli i v cizině. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Všechny učebnice, které jsme si museli pořídit, byly využity ke studiu. studentiabsolventirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

Škola dostatečně informuje a preventivně působí v oblasti drog. studentirodiče ne + spíše neano + spíše anonevím

„Strategické“ výsledky 2 profilace + 2 délky studia = 3 verze ŠVP posílení výuky cizích jazyků výrazné posílení volitelnosti propojení moderních a klasických metod

Okamžitá opatření sledování výuky cizích jazyků, lektor posílení volitelnosti v maturitním ročníku moderní metody častěji úprava běžného chodu školy zintenzivnění protidrogové prevence