MATEMATIKA II.roč..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Advertisements

F U N K C E III Funkce 20 Goniometrické funkce s absolutní hodnotou
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
F U N K C E II Funkce 5 Mocninná funkce 3 Čihák Plzeň 2013, 2014.
Mocninné funkce s racionální mocninou. a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
POSTUP KRESLENÍ Meier Miroslav, 2006.
MATEMATIKA I.
Funkce Funkce f reálné proměnné x je předpis, který každému x e R přiřadí nejvíc jedno y e R tak, že y = f(x) Definiční obor funkce D je množina všech.
Mocniny s přirozeným mocnitelem
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Výklad pravidel při sestavování souřadnic bodů. Žák se.
1. Mocnina s přirozeným mocnitelem
Práce s časovou osou 6. třída.
K čemu může vést více vlnění
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_559_Číselná osa 2 AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
AUTOR: Martina Dostálová
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_86.
Vektorová pole na sférách Marie Provazníková MZLU Brno
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Znázorňování orbitalů
ABSOLUTNÍ HODNOTAmotivace Co znamenají zápisy: AB úsečka AB  AB  délka (velikost) délka (velikost) úsečky AB vzdálenost bodu A od bodu B Absolutní hodnotu.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Osová souměrnost.
Úkoly nejen pro Kačenky.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová
Elektronová konfigurace
Matematické hry Vetřelec, Bludiště Násobky přirozených čísel, čísla složená, prvočísla VY_42_INOVACE_07_01.
Odčítání zlomků Matematika – 7. ročník. Odítání zlomků Odčítat zlomky umíme. = Ale pouze ty, které mají stejného jmenovatele. = Sečteme čitatele a jmenovatele.
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
Znázorňování orbitalů
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_104_M6
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Sčítání a odčítání desítek do 100
* Násobení celých čísel Matematika – 7. ročník *
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
Sčítání přes 10 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

MATEMATIKA II.roč.

1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 4 8 12 5 15 10 20 25 30 35 40 45 50 55 21 16 25 31 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 34 38 44 47 59 51 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) Najdi čísla vyznačená na ose. Vypiš je do rámečků.

4 5 10 14 17 26 29 51 55 58 33 35 45 49 5 15 10 20 25 30 35 40 45 50 55 Přiřaď čísla na osu.

6 14 9 3 16 5 15 10 20 25 30 35 40 45 50 55 11 13 18 20 25 34 23 42 27 Lichá čísla 44 29 46 31 52 57 35 54 Sudá čísla 37 39 41 59 49 Na ose je vyznačeno několik čísel. Zapiš nejprve všechna lichá a potom i všechna sudá čísla.

9 6 10 +6 -3 3 5 1 7 +4 8 4 +6 10 -4 -5 -4 +1 +6 Postupuj s výpočty ve směru šipek.