Data silniční sítě v GIS HZS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační systém krizového řízení kraje
Advertisements

MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Zkušenosti Krajské správy a údržby silnic Vysočiny s regionální infrastrukturou Před rokem 2007 Dnes Využití ROWAnet u KSÚSV Co dál Závěr Dalibor Tomšů,
PREZENTUJÍCÍ JDTMK Jednotná digitální technická mapa kraje Vysočina Jihlava, Krajský úřad Únor 2008.
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Dopravní informace Plzeňského kraje Martin Schejbal Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
Působnosti obcí na úseku územního plánování od setkání tajemníků obcí Karlovarského kraje KÚKK, ORR, odd. územního plánování, Jana.
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
ISSS 2004 Technická infrastruktura IZS kraje Vysočina.
Činnost odboru centrální dokumentace v rámci SŽG Praha
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
VÝKON STÁTNÍHO POŽÁRNÍHO DOZORU
Digitální mapa veřejné správy Plzeňského kraje (DMVS PK) Seznámení s projektem Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského.
Sítě 2000 Okresní úřad Hodonín geografický informační systém.
Celostátní informační podpora krizového řízení
Úvodní stránka - partner v digitálním světě Poskytování dat pro ÚAP úloha navazující na EMS.
Informační systém cykloturistických stezek těšínska Bakalářská práce Zpracovatel: Pilchová Gražyna Vedoucí práce: Doc. Ing. Petr Rapant, CSc.
Informační podpora při krizovém řízení
Požadavky na další funkce systému ePUSA verze 2.0 Projektová dokumentace.
Jednotná digitální technická mapa studie proveditelnosti
EGovernment Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS.
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Portál Jednotné digitální technické mapy
Redakční systém dopravní informace pro státní správu ISSS 4. dubna 2006.
Mapování jarních povodní z r na řece Lužnici Mgr. Petr Horn GIS Krajského úřadu Jč. kraje.
Povodně 2002 Internetový portál Plzeňského kraje a Geografický informační systém kraje Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Mapové podklady Vyhláška č. 500/2006 Sb. Mapovými podklady pro zpracování územně analytických podkladů a územně plánovací dokumentace (dále jen "mapové.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 10.
Navigace vozidel IZS Vítěz geoaplikace roku 2001 Vyhodnocení projektu Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Řešení staré hlukové zátěže z pohledu ŘSD ČR
1 Mapy s dopravními informacemi pro WAP Bc. Aleš Daněk – G269 Vedoucí projektu Ing. Jan Růžička Ph.D. Zadavatel firma CAD programy – Ing. Jan Vlčinský.
 V souladu s Koncepcí vzdělávání v oblasti krizového řízení, schválenou usnesením Bezpečnostní rady státu ze dne 16. listopadu 2004 č. 14 a Plánem hlavních.
Vysoká škola báňská-Technická universita Ostrava Fakulta hornicko-geologická Institut ekonomiky a systémů řízení Diplomová práce GIS Vliv dopravní dostupnosti.
Prostorová databáze lázní v České republice
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
České vysoké učení technické v Praze Fakulta stavební Katedra mapování a kartografie Návrh koncepce prostorového informačního systému památkového objektu.
Tvorba informačního systému cyklotras Královéhradeckého kraje Zadavatel: Krajský úřad Královéhradeckého kraje Vypracovala: Alice Joštová, G562 Vedoucí.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Nová dotace pro jednotky sborů dobrovolných hasičů obcí v roce MINISTERSTVO VNITRA ČESKÉ REPUBLIKY Brig. gen. Ing. Drahoslav Ryba Generální ředitel.
XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o. XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o.
Seminář o datech a službách resortu zeměměřictví a katastru Jak Plzeňský kraj využívá data resortu ČÚZK Představení služeb Geoportálu Plzeňského kaje Plzeň.
Konference „Pět let činnosti Nemofora“, Ing. Václav Čada, CSc., ČÚZK 2004 Katastr nemovitostí pracovní skupina č. 3 Ing. Václav Čada, CSc. ZČU v Plzni,
Roční zpráva o stavu požární ochrany Kraje Vysočina za rok 2014.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
ZEMĚMĚŘICKÝ ÚŘAD Státní mapové dílo Petr Dvořáček Plzeň
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
OPERAČNÍ ŘÍZENÍ. Operační střediska HZS  Povinnost zřizování operačních středisek HZS ČR vyplývá z § 2 odst. 4 zákona č. 238/2000 Sb., O HZS ČR Ministerstvo.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
GIS HZS ČR odkud jdeme a kam směřujeme J. Lepeška, J. Forman, HZS Plzeňského kraje ISSS/LORIS 2010 Hradec Králové,
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP JIHLAVA Jihlava.
Podpora krajského akčního plánování
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
GIS HZS ČR odkud jdeme a kam směřujeme
Zkušenosti s vyhláškou o obsahu technické mapy obce
Územní studie silnice II/416 Žatčany – Slavkov u Brna
Společný pohled správců technické infrastruktury na projekty DTM – ČEZ Distribuce, CETIN, innogy Konference DTM Plzeň 14. –
Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
ÚZEMNĚ ANALYTICKÉ PODKLADY (ÚAP)
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Rozvoj GIS na Karlovarském kraji
Akční plán GISTR na jaře 2016 OS GeoInfoStrategie.
Obsah územně plánovacích podkladů
Územně analytické podklady
Transkript prezentace:

Data silniční sítě v GIS HZS Mgr. Jaroslav Lepeška, KŘ HZS Plzeňského kraje jaroslav.lepeska@hzspk.cz Ing. Karina Uhlíková, CEDA uhlikova@ceda.cz

Kořeny GIS u HZS Geobáze GIS CTV v Ostravě Systém IOO Lázně Bohdaneč ve spojení se systémem Spojař firmy RCS mapy středních měřítek základní orientace v území, spolehlivé GIS CTV v Ostravě Systém IOO Lázně Bohdaneč nemám osobní zkušenost + další systémy zahalené rouškou …

1. impuls rozvoje GIS - 112 Vývoj požadavků na GIS Zásadní změna potřeba přesných a aktuálních referenčních map chybí pomístní názvosloví kilometráže jednodná síť silnic a uličních úseků Zásadní změna požadavek přesného určení polohy volajícího

2. impuls rozvoje GIS - OŘ Vývoj požadavků na GIS Specifika určení tras přesunu jednotek podle dopravní situace zjištění objektů ohrožujících zásah případně při zásahů využitelných (hydranty …) Specifika kromě místopisu potřeba DTM nestačí vědět kde „hoří“, ale i jak se tam dostat pozn.: více jak 80% výjezdů – technická pomoc

Příklad – dálniční obchvat Plzně Chybějící data v ZABAGED SD DMÚ25 Budeme zachraňovat až budou data ??? Vlastní mapování je slepá cesta Nákup dat od firmy CEDA – StreetNet jednotná síť silnic a ulic jednosměrky u ulic kódy ÚIR průběžná aktualizace možnost doplnění o „manévry“ – dopravní značení atd.

Příklad – dálniční obchvat Plzně

3. impuls rozvoje GIS - KŘ Ve fázi schvalování projektového záměru IS pro KŘ Roli GIS nikdo nezpochybňuje Domněnka: většina dat pro OŘ bude využitelná pro KŘ Podceněno: i k objektům kritické infrastruktury se potřebuji někudy dostat z ohrožených oblastí musím vědět kudy evakuovat Využitelnost dat StreetNet pro KŘ je jasná???

Co o nás tvrdí ostatní? Mám na mysli další krajská ředitelství HZS V Plzni jsou pragmatici kteří: se starají o ohníčky a dojezdy k nim nepřipravují se na válku, která stejně nebude Jen částečná pravda !!!!!!!!!!! Ochranu obyvatelstva a KŘ nepodceňujeme: jako první jsme provedli reidentifikaci prostředků V+V zdigitalizovali jsme objekty KI máme data jednotné sítě silnic a ulic, takže víme kudy kam

Závěr ??? – Začátek !!! Chybí datové modely, metodiky tvorby dat Na skutečně rutinní nasazení GIS nejsme připraveni organizačně Používané IS jsou nepropojené Proto bude zpracovaný Projekt GIS HZS Data jednotné silniční sítě jsme nutně potřebovali Jejich pořízení nebylo možné vázat na zpracování projektu AB v roce 2CDE orgánem GHIJ