Praktické cvičení s tabulkami a grafy ZÁKLADNÍ ŠKOLASTŘEDNÍ ŠKOLA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dráha, rychlost, čas.
Advertisements

Funkce.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_14_FY_A Ročník: I. Fyzika Vzdělávací oblast: Přírodovědné vzdělávání.
Vytvoření grafu v programu Microsoft Excel - Otevřete program MS Excel - Vytvořte tabulku z naměřených hodnot f (kHz) F u(dB) 0,1 -4,08 0,2 -0,45 0,5 2,92.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Graf závislosti Mgr. Alena Tichá.
Funkce.
Růstové a přírůstové funkce
Kinematika 2. DRÁHA Mgr. Jana Oslancová VY_32_INOVACE_F1r0202.
Google formuláře.
Graf pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
5. Přednáška funkce BRVKA Johann P.G.L. Dirichlet (1805 – 1859)
Dráha při rovnoměrném pohybu tělesa
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Elektromagnetické záření látek
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vlnění Obsah: ► Co je vlnění ► Popis vlnění ► Druhy vlnění
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
Rozklad světla Vypracoval: Tomáš Cacek a Aleš Křepelka.
Rovnoměrně zrychlený pohyb
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
ZMĚNY SPOJENÉ SE ZMĚNOU SKUPENSTVÍ – SUBLIMACE
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_19_FY_A Ročník: I. Fyzika Vzdělávací oblast: Přírodovědné vzdělávání.
Kvadratická funkce. Co je to funkce Každému prvku x z definičního oboru je přiřazeno právě jedno číslo y z oboru hodnot x je nezávisle proměnná y je závisle.
Lineární lomená funkce
ICT ve výuce fyziky pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Statistika Zkoumání závislostí
Technická zpráva z laboratorního měření
Závislost Vzájemný vztah dvou veličin
Elektronická učebnice - II
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tvorba spojnicových grafů v aplikaci MS Excel
Seminář Martina Kekule
1.3 Jak zjišťujeme vlastnosti látek? Měření.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Teplota.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Měkké rentgenové záření a jeho uplatnění
Graf nepřímé úměrnosti
Zobrazení pohybu pomocí sonaru Seminář z mechaniky ZS 2012.
KINEMATIKA - popisuje pohyb těles - odpovídá na otázku, jak se těleso pohybuje - nezkoumá příčiny pohybu.
Derivace –kmity a vlnění
Svět kolem nás je plný zvuků, ať už příjemných či nikoliv.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY A JEJICH JEDNOTKY.
III/2Závislost teploty na čase Potřebné pomůckySešit, učebnice, pero Druh interaktivityVýklad, aktivita žáků Cílová skupina6. ročník Stupeň a typ vzdělání2.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Zkreslení Zkreslení Ing. Jaroslav Bernkopf Elektrická měření.
Disperzní křivky Pro jednotlivé látky se závislost indexu lomu na vlnové délce udává disperzní křivkou. Obvykle index lomu s rostoucí vlnovou délkou klesá,
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_B3 – 02.
Proč v zimě solíme silnice? Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Počítač Sklenice, kádinka Sůl.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Inf Příklady použití grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák FUNKCE – lineární Co znamená lineární? Jak souvisí lineární funkce s přímou.
Vlnění Obsah: ► Co je vlnění ► Popis vlnění ► Druhy vlnění
Funkce Pojem funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Grafické znázornění pohybu
Identifikace regulovaných soustav
PRAVIDLA BINGO Fyzikální veličiny
Značky a měřidla fyzikálních veličin:
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
Graf závislosti rychlosti na čase
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název úlohy: 5.2 Volný pád.
Funkce Pojem funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
DEFINICE FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Vztah výchylky, rychlosti a zrychlení
Vlnění šíření vzruchu nebo oscilací příčné vlnění vlna: podélné vlnění.
Balmerova série atomu vodíku
Musíme… a nebo „Musíme“?
Transkript prezentace:

Praktické cvičení s tabulkami a grafy

ZÁKLADNÍ ŠKOLASTŘEDNÍ ŠKOLA

vhodný typ stupnicePro jednotlivé osy zvolíme vhodný typ stupnice vhodné měřítkoZvolíme vhodné měřítko pro jednotlivé osy tak, aby závislost fyzikálních veličin vyplňovala celé okno grafu Nezávislou proměnnou vodorovnou osu závisle proměnnou svislou osuNezávislou proměnnou vynášíme vždy na vodorovnou osu, závisle proměnnou veličinu na svislou osu ( tj. veličinu, jejíž funkční závislost zjišťujeme

Pomocí MFCh- tabulek vyhledej : Hustotu: Rychlost zvuku: Vlnovou délku UV záření: Teplotu tání : Indexy lomu látek: Rozpadové řady: Základní fyzikální konstanty : Zjisti údaje z grafů : Kinetika : popiš děje 1,2,3,4 Kinetika : popiš pohyb cyklisty Harmonický pohyb : urči frekvence pohybů