POZITIV – NEGATIV PRACOVNÍ POSTUP

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Advertisements

Zvířátka u krmelce - koláž
Hladový hroch Klára Soukupová Veronika Zemánková.
Optické klamy a iluze.
Centrum Pomněnka České Budějovice
Didaktická pomůcka Určeno jako pomůcka pro učitele Odborného výcviku žáků 1. ročníku oboru Truhlář a Tesař jako součást tématu konstrukční spoje.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 13.1 (Schránka a operace se schránkou)
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.
POZITIV – NEGATIV 2 PRACOVNÍ POSTUP – stříhání,lepení
1 Radek Pavlíček, říjen Proč přístupné dokumenty? Spousta informací dnes není prezentována v HTML, ale v jiném formátu. Informace, kterou uživatel.
Anotace: Materiál je určen pro 4.ročník ZŠ .
Inovace bez legrace CZ / /01
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Stojánek na tužky – tři prasátka
PAPÍROVÉ VÁNOČNÍ OZDOBY
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Puzzle – jehličnaté stromy
Nahosemenné rostliny - STROMY
Počítačová grafika.
MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Jaro už je tady! autor: Kateřina Marková.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Pro vytvoření textového pole je k dispozici speciální nástroj, který najdeme na kartě Vložit - Textové pole. Je to tlačítko Textové pole : když je stiskneme,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Vesmírná loď autor: Kateřina Marková.
Krmítko pro ptáčky - koláž
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Zadání Podle předlohy si připravte tabulky se kterými budete pracovat.
Grafický editor – GIMP Základy práce
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Výroba bílých myšek pomocí skládaných pruhů papíru
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
PČ_036_Práce s papírem_Vytlačované přáníčko
Veselý klaun Metoda quilling Doporučený věk 5 let a více.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/40 Název materiálu:Koláž - kuchyně Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_197 Zelenina Téma: Anglický jazyk.
Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Mgr. Zdeněk Šebestík Anotace Pracovní postup při zhotovení velikonočního.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Geometrický význam vzorců VY_42_INOVACE_11_01. (a + b) 2 a a b b Pozoruj vyjádření obsahu čtverce o straně (a +b) (a + b) 2 = a2a2 b2b2 ab a 2 + ab +
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
1 LAMPIONY. 2 3 V našem průvodci najdete návod, jak vyrobit lampion krok za krokem. Zde si můžete stáhnout potřebné šablony:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skenování fotografie
LAMPIONY.
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Práce s papírem a barvami
Práce s papírem a barvami
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výroba špalíku na broušení
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PODZIMNÍ LIST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dagmar Večerková. Dostupné z Metodického portálu ISSN ,
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Autor: Mgr.Lenka Preisová
Úprava fotografie - efekty
Transkript prezentace:

POZITIV – NEGATIV PRACOVNÍ POSTUP

PRINCIP Obrázek vzniká vystřihováním polovin motivů z barevného papíru a jejich překlápěním a lepením na druhou (bílou) polovinu

NÁKRES - POSTUP PŘEDKRESLUJEME NA RUB BAREVNÉ ČÁSTI PŘEDKRESLUJEME POUZE POLOVINU OBRÁZKU

VYSTŘIHANÉ ČÁSTI SE POZDĚJI PŘEKLOPÍ A NALEPÍ NA DRUHOU POLOVINU

PO ČÁSTECH,KTERÉ SE BUDOU PŘEKLÁPĚT NA DRUHOU (LEVOU) STRANU (RUBEM DOLŮ), ZŮSTANOU NA PŮVODNÍ (PRAVÉ) STRANĚ BÍLÉ PLOCHY

ČÁSTI,KTERÉ SE BUDOU PŘEKLÁPĚT NA DRUHOU STRANU, VYBARVÍME TUŽKOU NEBO OZNAČÍME KŘÍŽKEM

BAREVNÉ A BÍLÉ (označené a neoznačené) ČÁSTI SE MUSÍ STŘÍDAT, NESMÍ LEŽET VEDLE SEBE

VŠECHNY ČÁSTI A MEZERY MUSÍ BÝT DOSTATEČNĚ VELKÉ, ABY SE DALY DOBŘE VYSTŘIHNOU

VÝSLEDNÁ PRÁCE