Hospodářské plodiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM ROSTLINY ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Advertisements

Ekosystém pole Rostliny našich polí.
Zemědělské plodiny DUM 14/1
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Krajina a životní prostředí
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Miroslava Melicharová
Pole.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Polní ekosystémy luskoviny krmné plodiny.
Opakování 7. ročníku 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Listy, květy a plody rostlin
Užitkové rostliny.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Polní ekosystémy.
Polní plodiny Filip Bordovský.
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Hospodářské rostliny 4. ročník
Kvetoucí byliny.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ROSTLINY POLÍ.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Okrasné a užitkové rostliny Název sady: Člověk a jeho svět.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém pole Rostliny
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 7 Datum ověření ve výuce: Téma: Polní plodiny – charakteristika, dělení Tématický okruh: Polní plodiny.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
Na poli Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_22_Na poli Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Hospodářské plodiny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Lipnicovité.
Autor: Mgr. Eva Procházková
Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
KULTURNÍ ROSTLINY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 32 INOVACE 07 ČLOVĚK A JEHO SVĚT-PŘÍRODOVĚDA.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
EKOSYSTÉM POLÍ opakování Přírodověda 4. ročník Gabriela Mikulková 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
VY_32_INOVACE_12 12 Polní plodiny autor: Mgr. Soňa Kubíčková
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Hospodářské plodiny

Autor: Mgr. Adriana Benšová Šablona: V/II DUM 60 Období: duben 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/Anotace Prezentace umožní žákům zopakovat si a upevnit vědomosti o hospodářských plodinách, obilninách, luskovinách, okopaninách a pícninách. Zároveň je správně určovat, pojmenovat a třídit do skupin.

Hospodářské plodiny - obilniny - luskoviny - okopaniny - pícniny obilky Popis obilí: stéblo

Obilniny sklízíme na poli. ječmen oves pšenice kukuřice žito

Luskoviny - mají lusky, ve kterých jsou semena fazole a hrachu fazolové lusky fazole hrách

Okopaniny kořen hlízy brambor - sklízí se podzemní část

chrást bulva cukrová řepa - sklízí se podzemní část

Pícniny - pěstují se ke krmení hospodářských zvířat - jsou to trávy jílek jetel

vojtěška lipnice

Správně přiřaď dvojice k sobě: Obilnina Luskovina Okopanina Pícnina

Zdroje - obrázky: www.obrazky.cz www.google.cz