David Rozlílek.  Hodnoty výstupních proměnných y závisejí nejen na okamžitých hodnotách vstupních proměnných x, ale i na jejich …………hodnotách To znamená.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CIT Klopné obvody Díl VII.
Advertisements

Sekvenční logický obvod-úvod
Tato prezentace byla vytvořena
Bistabilní klopný obvod D, synchronní
Tato prezentace byla vytvořena
Registry obyčejný posuvný kruhový
S R - klopný obvod.
Automatizační technika
Klopný obvod JK.
Klopné obvody RS JK D asynchronní K.O. základní klopné obvody
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Programování PA - 2.
Tato prezentace byla vytvořena
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Tato prezentace byla vytvořena
Klopné obvody Střední odborná škola Otrokovice
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Paměťové registry.
Jednosměrné posuvné registry 74164, 74165, 74166
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA Čítače obecně
Digitální učební materiál
Měření fázového posuvu Přehled základních metod
Klopné obvody pro realizaci čítačů a registrů
Tato prezentace byla vytvořena
Sekvenční logické obvody
Kombinační logické obvody
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Jan Hrabal ME4B Sekvenční logické obvody. sekvenční logický systém Na č em závisejí hodnoty výstupních prom ě nných ? Co obsahují sekven č ní obvody ?
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
David Rozlílek Me4B.  Co nám umožňují vstupně-výstupní porty…..?  U standardní verze 8051máme kdyzpozici kolik portů v/v……?  Jak se značí tyto porty.
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA asynchronní čítače
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Kombinační logické obvody
Stabilita diskrétního regulačního obvodu
Realizace základní bitové informace. Základní vlastnosti mechanického kontaktu pro zápis binárních hodnot 0 a 1: - rozepnutý kontakt = 0 - sepnutý kontakt.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ZÁKLADNÍ PROGRAMOVÁNÍ LINIOVÝCH SCHÉMAT POMOCÍ PLC
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Nesinusové oscilátory s klopnými obvody
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ENI-2.MA-16_Logický obvod Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Tato prezentace byla vytvořena
SOUČÁSTKY ŘÍZENÉ SVĚTLEM 2
Vstupně-výstupní porty
Programovatelné automaty CV detekce hrany impulzu 13
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ENI-2.MA-05_Modulace a Modulátory Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity
Přenosové soustavy VY_32_INOVACE_pszczolka_ Synchronní čítač Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám -
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ENI-2.MA-18_Rozdělení logických obvodů Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Realizace klopných obvodů
Vazby mezi obvody. V řadě případů je třeba upravit délku impulsu a to buď velmi dlouhý impuls zkrátit, či velmi krátký impuls prodloužit. K tomu se využívá.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky ELII ZAPOJENÍ MULTIVIBRÁTORŮ.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače - test
Základní zapojení tranzistoru se SE
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače – základní stupeň
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Registry - test
Číslicová technika.
Tato prezentace byla vytvořena
Transkript prezentace:

David Rozlílek

 Hodnoty výstupních proměnných y závisejí nejen na okamžitých hodnotách vstupních proměnných x, ale i na jejich …………hodnotách To znamená že sekvenční obvody obsahují ………..prvky (klopné obvody). Dělení: 1) K………. O………. 2) Č……….. 3) P………. R………

elektronický obvod, který má……………. stavy. V nich zůstává určitou dobu nebo trvale. Přechod z jednoho stavu do druhého je velice …………….. Říkáme že obvod překlápí. Využívá vlastností dvou ……………….ve spínacím rěžimu. Dělení: B…….. K………. O……….. M…….. K……….O……….. A…….. K……….O………..

Bistabilní klopný obvod je takový elektronický obvod, který má ………………. klidové polohy, v každé z nich může setrvat……………… dobu, …………. impulsem lze klopný obvod překlopit z jedné do druhé stabilní polohy.

 Monostabilní klopný obvod má…………stabilní stav/y, v němž může setrvat……………………… dobu, …………………impulsem ho lze vychýlit do kvazistabilního stavu, v němž setrvá po určitou dobu (doba kyvu) a poté se vrátí zpět do stabilního stavu.

 nemají žádnou klidovou polohu, neustále ……….., je to generátor ………………………………. průběhů.

 Čítače jsou SLO, které zaznamenávají (čítají)……………………….. Počítají počet ………………….přiváděných na jeho vstup. Tento počet a přenos je k dispozici na výstupu čítače v nějakém kódu.Kolik je ………………, tolika je čítač stupňový. V každém stupni čítače je jeden …………..obvod.  Dělení : A……………………..  S……………………..  V……………………..

 jee skupina………. obvodů, která má propojené vstupy a výstupy tak, že s náběžnou hranou hodinového signálu jsou data (bity) ……………… posunuty o jeden ……………………obvod