Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePrůmysl Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje odvětví průmyslu v ČR.
Advertisements

Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6 –40_ slozeni_obyvatelstva
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Žák se seznámí s obsahem Bible …. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Pojmenuje význam bible. Je schopen správně přiřadit významné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
IDENTIFIKÁTOR MATERÍÁLU: EU –
Identifikátor materiálu: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Státy Severní Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží říci, která státy patří Severní Americe a rozdělit.
Identifikátor materiálu: EU
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem kladkostroj.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6 – reky_CR
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJesenicko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
Anotace Prezentace, která se zabývá základními charakteristikou Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží vyjmenovat.
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceOstravsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6-31_ poloha_rozloha_CR
Identifikátor materiálu: EU - x - x
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Kanada – opakovaci test Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci zvládají vypracovat následný test znalosti Speciální vzdělávací.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Identifikátor materiálu: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá základními charakteristikou Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci dokáží vyjmenovat.
Anotace Prezentace, která se zabývá otáčivými účinky síly. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit pojem páka, rameno.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá skládáním sil různého směru a rovnováhou sil. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí graficky.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením střídavého proudu Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí změřit střídavé veličiny.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Identifikátor materiálu: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá elektrickou prací a energií. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají, jak vypočítat elektrickou.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Amerika, obyvatelstvo, jazyk, rasy Druh učebního materiálu Pracovní list / Prezentace / Druh interaktivity Aktivita / Výklad / Test / Kombinace Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina let Celková velikost 790 kB září 2011 IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU

Obyvatelstvo – doplňovačka (test) Obr.1 Obr.4 Obr.3Obr.2

Obyvatelstvo Ameriky (doplň správně věty) Po Asii má Severní (SA) a Jižní Ameriky(JA) nejvíce obyvatel ……..miliónů Vzhledem k osvojování Ameriky je v Severní Americe více …………………….rysů a Latinské Americe více rysů …………………….. Rozmístění je velmi …………………………….

Obyvatelstvo Ameriky (správné řešení) Po Asii má Severní (SA) a Jižní Ameriky(JA) nejvíce obyvatel – 800mil. Vzhledem k osvojování Ameriky je v Severní Americe více evropských rysů a Latinské Americe více rysů Asijských. Rozmístění je velmi nerovnoměrné

Obyvatelstvo Ameriky (doplň správně věty) Pestrá rasová struktura: 3 rasy a ………………….. Pestrá jazyková struktura: o SA – ……………….. o LA – ………………..,…………………… o dalších 120 jazykových rodin a tisíce indiánských jazyků

Obyvatelstvo Ameriky (správné řešení) Pestrá rasová struktura: 3 rasy a míšenci Pestrá jazyková struktura: SA – angličtina LA – španělština, portugalština dalších 120 jazykových rodin a tisíce indiánských jazyků

Metodický pokyn Pedagog se řídí pokyny autora v prezentaci. Obrázky je možné využít k dokreslení tématu.

Informační zdroje ANDĚL, Jiří; MAREŠ, Roman. "Nový svět" Amerika, Austrálie a Oceánie. 1. vydání. Olomouc : Olomouc, s.r.o., s. ISBN KUHNLOVÁ, Hana. Zeměpis světa : Kontinenty. 1. vydání. Praha : Nakladatelství české geografické společnosti s.r.o., s. ISBN HOLEČEK, Milan ; JÁNSKÝ, Bohumír a kol. Zeměpis světa 2 : Amerika - Asie. 1. vydání. Praha : Nakladatelství české geografické společnosti s.r.o., s. ISBN Obr. 1,2,3,4 [cit ]. Dostupný pod licencí Microsoft Office 2010 (viz cz&CTT=114) na WWW:.